Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolituttu oli leiponut pullaa veteen ja margariiniin ja kehuskeli miten ihanan pehmeää se on

Vierailija
29.03.2025 |

Sanoin että et ole sitten ikinä sellaisesta asiasta kuin maku kuullut mitään. Hän suuttuuu. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen maitoon ja voita täytyy olla.

PAKKO SAADA LEHMÄN TISSIÄ MUUTEN EI KESTÄ

Vierailija
22/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munaton veteen tehty pulla on todella pehmeää. Jouduin kokeilemaan sitä allergisen perheenjäsenen takia ja nyt teen aina. 

Kananmuna tekee sitkeän ja herkästi kovettuvan pullan. Voi toki antaa paremman maun kuin margariini

Kananmunassa on hyviä proteiineja ja aminohappoja.

sisäsiittoinen av-juntti syö pullaa saadakseen "proteiinia"

ei ihme että suomalaiset on niin vi tun läskejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasioista ei voi kiistellä. Olet varmaan kuullut? Miten puolitutun leipomistottumukset vaikuttavat sinun elämääsi?

Faktoistako sitten pitäisi kiistellä? Se vasta hullua olisi.

Vierailija
24/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munaton veteen tehty pulla on todella pehmeää. Jouduin kokeilemaan sitä allergisen perheenjäsenen takia ja nyt teen aina. 

Kananmuna tekee sitkeän ja herkästi kovettuvan pullan. Voi toki antaa paremman maun kuin margariini

Kananmunassa on hyviä proteiineja ja aminohappoja.

Hehe, proteiinit koostuu aminohapoista. Senkin hoobo. Kananmunan rasvat on valtaosin kovia, LDL kolesteroli humisee.

Vierailija
25/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen pullataikinan veteen tai kaura/soijamaitoon, rasvaa en ole koskaan sinne lisännyt. Vähän sokeria päälle.

No kukin tyylillään, itse en pidä sellaisista rasvaisista ja sisältäkin sokeroiduista pullista, esim. korvapuustit.

Vierailija
26/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin korvapuustit on hyviä. Tosin nyt kun paljastan että ne on vegaanisia, niin niitä tietty pitää ihmisten ihan periaatteesta jo vihata, maistui miltä maistui

Vierailija
27/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leivo pullaa, mutta munkkeja teen aina välillä. Olen alkanut tehdä ne veteen ja margariiniin, sillä kukaan ei huomaa eroa, onko tehty maitoon vai veteen. Niissä on kuitenkin niin paljon sokeria ja hilloa ja ovat öljyssä paistettu.

Vierailija
28/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasioista ei voi kiistellä. Olet varmaan kuullut? Miten puolitutun leipomistottumukset vaikuttavat sinun elämääsi?

Faktoista ei voi kiistellä. Makuaisioista nimenomaan voi. Varsinkin kun ne koskevat mauttomuutta kuten nyt. 

No jos sen puolitutun pulla on hänen omasta mielestään ihanaa, niin miten se on pois sinulta? Voisitko selventää? Jos vielä leipoisin itse pullaa, tekisin sen maitoon ja käyttäisin voita, mutta jos joku on sitä mieltä, että vesi-margariini on paras, niin saa olla minun mielestäni ihan rauhassa sitä mieltä. 

Vierailija
29/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että suuttui, oli todella ilkeästi sanottu.

Vierailija
30/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin korvapuustit on hyviä. Tosin nyt kun paljastan että ne on vegaanisia, niin niitä tietty pitää ihmisten ihan periaatteesta jo vihata, maistui miltä maistui

Just tämä. Monet ihan tavalliset keksit ja karkit on myös. Ovat suosittuja, mutta ei kannata paljastaa, että ne on vegaanisia. Sen jälkeen maistuvat pahalta.

Vierailija
31/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen kokkikisa, jahas.

Kilpailuasenteella mennään.

Kipaisen katsomaan eilisen

kiinnostavan fysiikkaketjun..

Pulla tehdään täysvoihin.

Mulle ruoka on sekä terveellistä

että herkullista. Heikkilän oppien

seuraajat eivät koske margariineihin.

Kuulun karppaajiin. Jonkun verran 

sallin hitaita hiilihydraatteja, en ole extreme.

Syön jäätelöä ja suklaatakin joskus.

Vierailija
32/32 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen maitoon ja voita täytyy olla.

Maitoa, voita, sokeria ja rahtunen suolaa - silloin tulee hyvää pullaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi