Elokuva 100 litraa sahtia
En ole nähnyt, mutta stillkuvista päätellen jälleen kerran TÄYTTÄ SUOMALAISTA KURAA, katsokaa nyt noita näyttelijänaisia. Eikö tästä helvetin takapajulatyylistä päästä millään eteenpäin ?
Kommentit (179)
Itse olen aina ärsyyntynyt näistä;
En ole nähnyt, mutta en tykkää.
No prkle. Se on elokuva. Jos et ole nähnyt, sulla ei ole mielipidettä. Piste.
Mikään, missä on Lonka ja Knihtilä, ei voi olla huono.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole jo saanut palkintoja ulkomailla?
Synopsis ja tekijäkaarti lupaa ainakin elokuvalipun hinnalle vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen leffaan katsomaan tämän. Näyttää ja kuulostaa hauskalta.
Jos kaljanjuonti on elämän keskipiste niin ehkä sitten mutta muista varoa maksakirroosia.
Tykkään molemmista näyttelijöistä Pirjosta että Elinasta, mutta elokuva ei kiinnosta yhtään. Jätän katsomatta. Kaipaisin kotimaisiin elokuviin tyylikkyyttä ilman alapäähuumoria, saunaa, kiroilua, riehumista ja kännäilyä, mutta näyttää olevan turha toivo.
Vierailija kirjoitti:
Hymy pyllyyn TV-ohjelma oli hauska.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään molemmista näyttelijöistä Pirjosta että Elinasta, mutta elokuva ei kiinnosta yhtään. Jätän katsomatta. Kaipaisin kotimaisiin elokuviin tyylikkyyttä ilman alapäähuumoria, saunaa, kiroilua, riehumista ja kännäilyä, mutta näyttää olevan turha toivo.
No mitä tykkäsit Klaus Härön uusimmasta Ei koskaan yksin elokuvasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä tykkäsit Klaus Härön uusimmasta Ei koskaan yksin elokuvasta?
En ole ehtinyt katsomaan, sillä olen katsellut läpi vanhoja mykkä- ja lännenelokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole jo saanut palkintoja ulkomailla?
Ovat saaneet. Ohjaaja ja elokuvan käsikirjoittaja on myös laajasti palkittu.
No voisko joku leffan oikeasti nähnyt kertoa millainen se oli??
Minä kävin katsomassa ja oli vielä enemmän kännäämistä kuin odotin. Itseeni ei se huumori kauheasti iske. Kuitenkin varsinkin Knihtilä teki mahtavan roolisuorituksen
Knihtilä on halpa, mauton, tyhmää esittämistä.
Minusta ne kännissä ajelut on hauskoja. Turha mistään sääntö Suomen promille rajoista niuhottaa kun on meno päällä.
Onko tämä aloitus nyt sitä miesvihaa jota on joka puolella koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Tuommoista harmitonta komediaa kaipaankin tähän paskaan arkeen. Ei mikään Oscarin arvonen varmaankaan, mutta näyttää siinä olevan jotain oikealla maulla tehtynä.
Meen katsoo tuon lähipäivinä.
Tuon saman näkee kun katsoo ulos ikkunasta tai kävelee jossain päin Suomea, liput ei tosin maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoista harmitonta komediaa kaipaankin tähän paskaan arkeen. Ei mikään Oscarin arvonen varmaankaan, mutta näyttää siinä olevan jotain oikealla maulla tehtynä.
Meen katsoo tuon lähipäivinä.
Tuon saman näkee kun katsoo ulos ikkunasta tai kävelee jossain päin Suomea, liput ei tosin maksa mitään.
Meen katsomaan, kun täällä päin ei näy kännisiä ihmisiä.
Ensi-illat ollut ainakin Roomassa ja Torontossa. Myytykin jo ulkomaille.