Elokuva 100 litraa sahtia
En ole nähnyt, mutta stillkuvista päätellen jälleen kerran TÄYTTÄ SUOMALAISTA KURAA, katsokaa nyt noita näyttelijänaisia. Eikö tästä helvetin takapajulatyylistä päästä millään eteenpäin ?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Suomi-elokuvat usein haukutaan tällä palstalla, joten mietin vain, että millaista elokuvaa te oikeasti haluaisitte katsoa? Ja laatudraama ei ole vastaus vaan nimenomaan kysymys on siitä, että mistä aiheesta, ketä näyttelijöitä..?
Eihän nuo tykkää mistään. Kunhan vaan öyhöttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi-elokuvat usein haukutaan tällä palstalla, joten mietin vain, että millaista elokuvaa te oikeasti haluaisitte katsoa? Ja laatudraama ei ole vastaus vaan nimenomaan kysymys on siitä, että mistä aiheesta, ketä näyttelijöitä..?
Eihän nuo tykkää mistään. Kunhan vaan öyhöttävät.
Samaa luulen. Kaikki on aina paskaa ja kuraa, mutta kummasti jotkut aina käy katsomassa niitä.
Vierailija kirjoitti:
No, mikäli pitää huonosta esiintymisestä sekä juoppohuumorista, niin siitä vaan... Ei kiinnosta lainkaan tuon tasoiset "komediat".
Mikäs sua sitten kiinnostaa?
Uutiset, ajankohtainen kakkonen ja luonto-ohjelmat?
Mainosten perusteella, tykkään! Tiistaina menossa miehen kanssa tätä leffaa ilolla katsomaan.
Mä meen leffaan katsomaan tämän. Näyttää ja kuulostaa hauskalta.
Mua hävettää ja nolottaa suomalaisuudessa juuri tälläkin juosteella esiintyvä "en oo nähny, mutta paskaa on" -asenne.
Juuri tuon asenteen takia tää on junttila. Kaivakaa pää poks pepustanne, tutkikaa ensin ja hutkikaa vasta sitten, jos aihetta yleensä on.
Miten voi joku olla aina naama väärällään joka asiaan?
Kauheetakuraahävettäärumiaihmisiä.. . . Onko teillä ikinä mikään asia hyvin?
Vierailija kirjoitti:
No, mikäli pitää huonosta esiintymisestä sekä juoppohuumorista, niin siitä vaan... Ei kiinnosta lainkaan tuon tasoiset "komediat".
Enpä usko, että nämä rouvat onnistuvat kovin huonosti näyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sua sitten kiinnostaa?
Uutiset, ajankohtainen kakkonen ja luonto-ohjelmat?
Kauriinmetsästäjä, Kummisetä 1,2, ja 3, Auringon valtakunta...
Kun näin leffan ensimmäisen mainoksen, tiesin heti, että tuosta tulee menestys. Ryyppäämiskomedia Suomessa toimii (surullista kyllä) aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku keski-ikäisten av-mammojen voimaantuminen? Bussipysäkillä olleen elokuvan mainoksessa olleen kuvan perusteella saattoi päätellä tällaista.
Onko keski-ikäisissä ihmisissä sinun mielestäsi jotain vikaa? Olet itsekin keski-ikäinen ennen kuin huomaatkaan.
Olen 69 vee.
Suomalaisuus on yhtä kuin ryyppääminen ja remuaminen. Ei tämä metsäläiskansa pääse surkeudestaan.
Niin, onko tuo sitten hauskaa...?
Elokuvasta en tiedä mutta sahti on täyttä kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku keski-ikäisten av-mammojen voimaantuminen? Bussipysäkillä olleen elokuvan mainoksessa olleen kuvan perusteella saattoi päätellä tällaista.
Onko keski-ikäisissä ihmisissä sinun mielestäsi jotain vikaa? Olet itsekin keski-ikäinen ennen kuin huomaatkaan.
Ei ole mitään vikaa. Itse olen 68-vuotias ja vuodet ovat menneet nopeasti.
Täytyy hakea sahtikanisteri Tuulosesta ja varata leffaliput. Saatiin tällekin päivälle ohjelmaa.
Joku tykkää ja toinen taas ei 🤷 Kai jokaisella saa sentään vielä olla oma mielipide..
Kiinnostaisi nähdä mutta leffaliput liian kalliita niin empä meekkään katsomaan