Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että ihmiset "vahtii" jatkuvasti ilmapiiriä

Vierailija
28.03.2025 |

Minusta tuntuu, että ihmiset ikäänkuin kuullostelee ja voivat aistia muiden ajatuksia ja tunteita, jopa tuntemuksia. Sekoan tämän takia. Olenko ihan hullu?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, onko teillä joku diagnoosi?

Krapula-aamu?

Vierailija
22/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, onko teillä joku diagnoosi?

Krapula-aamu?

Siis että ketju olisi täynnä denoja? Tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti aistii. 

Vierailija
24/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin mielelläni olisin aistimatta, mutten voi mitään sille, että olen "mieliala-antenni". Arvaa huviksesi, paljonko minua ahdistaa esimerkiksi olla seurassa, johon minua ei haluta? Tai seurassa, jossa jotkut henkilöt ovat riidoissa keskenään ja yrittävät esittää muuta.

Kyllä ne olemme me intuitiiviset, joita ahdistaa paljon enemmän kuin heitä, jotka ovat tunnottomia toisten ihmisten tunteille.

Vierailija
25/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin mielelläni olisin aistimatta, mutten voi mitään sille, että olen "mieliala-antenni". Arvaa huviksesi, paljonko minua ahdistaa esimerkiksi olla seurassa, johon minua ei haluta? Tai seurassa, jossa jotkut henkilöt ovat riidoissa keskenään ja yrittävät esittää muuta.

Kyllä ne olemme me intuitiiviset, joita ahdistaa paljon enemmän kuin heitä, jotka ovat tunnottomia toisten ihmisten tunteille.

Kyllä useimmat ihmiset pystyvät aistimaan ilmapiiriä, ne sinun tunnottomatkin. Ainoa ero on siinä, että he eivät anna sen vaikuttaa itseensä. He voivat aktiivisesti yrittää kääntää ilmapiiriä kevyemmäksi keskustelulla. Nämä kuuluu sosiaalisiin taitoihin.

Vierailija
26/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos on vaikka työharjoittelussa tai pätkätyö, niin rollitaan esihenkilölle jo pierasusta.

"Ei kai tuo vaan tuu tänne töihin." 

Yleensä kyseessä huomattavasti tekevämpi tapaus kuin rollikellot itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi