Teenkö virheen vai en?
Eli olen 24v ja kumppani 27v ollaan oltu kumppanin kanssa tänään vuonna 4v yhdessä. Opiskelen tällä hetkellä, ja kumppani maksaa yhteiselon. Oon 2023 puhunu kumppanin kanssa et oisko aika mennä kihloihin, ja kumppani vastanu siihen että kyl joo mutta katsotaanko koulusi jälkeen ja tällä hetkellä perheessä todennäköisesti tapahtuu kuolema Annettiin asia olla, mut ilmoitin kumppanille että en jaksa kaua odotella sitten.
vuosi meni ja puhuin kumppanille asiasta vähän väliä. Meillä on ollut ylä- ja alamäkiä näissä vuosissa, mut aina päästy niistä yhdessä yli. Kumppani tietää et haluan kovasti kihloihin ja odotan sitä. Tietää myös että minun mielestä miehen pitää kosia ja on asiasta samaa mieltä.
useasti kun olen turhautuneena tuonu asian esille et milloin kosinta tapahtuu. Kumppani vastaa et tapahtuu kyllä odota vaan, ja olisi valmis vaikka heti povistua mutta ei halua sillälailla tehdä vaan romanttisesti. Sormuskoko on käyty mittaamassa ja koko lappu on edelleen lompakossaan tallella. Kuulemma päivämääräkin päätettyjä. Olen ainakin 20x kysyny ettå oletko ihan varma että haluat ja näät minut tulevaisuuden elämänkumppanina. (Koska on ollut fiilis että ei hän ole varma. Ps. Olen kans yliajattelija). Joka kerta hän vastaa aina KYLLÄ OLEN TÄYSIN VARMA. Tämän koko meidän suhteen aikana mies puhuu oma-aloitteisesti talosta lapsista ja meidän häistä, mutta kotimaisesta ei ikinä. On jopa kattonu taloja ja valmis ostelemaan, minä taas en oo kattonu. En vaa ymmärrä miksi hän ei sitä tee. No tän vuoden alussa kun istutin kumppanin ja kysyin mitä odotat? Niin hän vastaa että on epävarma. Että meillä on paljon riitoja ja tuleeko ne ikinä loppumaan, ja tuleeko vaikeat ajat loppumaan (tämä kouluaika rahallisesti siis)
annoin kumppanille aikaa miettiä rauhassa haluaako erota vai ei. Kumppani tämän ajan aikana teoilla näytti että ei halua erota ja sanat taas sanoi toista. Tämän eroprosessin aikana puhui minulle ja läheisilleen että toivoisi että jos erotaan niin meidän tiet kohtaisi vuoden päästä uudestaan). Annoin ajan hänen ajatella ja sanoin ajan x mennessä vastaus. Jossa myös ilmoitin että jos erotaan meidän tiet ei kohta enään. Osasi kuitenkin 2kk päästä tehdä päätöksen että hän haluaa olla ja tulevaisuuden kanssani. (Huom tässä ajassa on samaan aikaan lääkäri antanu perheen jäsenelle 2-3viikkoa aikaa elää, joka vaikutti kumppaniin) kumppani sano että hän on nyt varma et haluaa olla ja kosinta tulee.
En tiedä että vedetetäänkö mua nyt tässä vai haluaako hän aidosti minun kanssa naimisiin. Teenkö elämäni virheen jos jään kattoon.
Kommentit (25)
Miehesi ei usko että olet hänelle se oikea ja teidän suhde toimisi jatkossa. Tällaisia vastaavia tapauksia on paljon. Ollaan pitkään yhdessä ja sitten naisen painostuksesta mennään kihloihin ja naimisiin. Ero tuleekin sitten vuoden, kahden päästä. Toisen intuitio esti suhdetta etenemästä, mutta hän sitten kuitenkin taipui painostuksen edessä. Sinuna en jäisi roikkumaan tuohon suhteeseen jos haluat lapsia. Etsisin itselleni miehen joka on valmis sitoutumaan ja hankkimaan perheen.
Jos liikaa joutuu vääntää niin tulee vaan paskaa. Koskee myös ihmissuhteita.
Mä kyllä ymmärrän miestä ettei tosta noin vaan halua sitoutua noin epävakaaseen persoonaan kuin ap, joka haluaa vain kihloihin. Ja miksi? Mitä se muuttaa, ei yhtää mitää.
Sä oot vaan piirtäny päähäsi jonkun kaavion miten elämän pitäisi sinusta mennä. Fun fact, se ei mene minkään suunnitelman mukaan. Elä päivä kerrallaan ja nauti kun joku edes viittii sua katella.
Olen luvannut, että hän saa esim. niin paljon peppuseksiä kuin halajaa, kunhan olemme aluksi naimisissa. Olen harkinnut seksilakkoa kosintaan asti, mutta toisaalta pelkään, että hän pettää tai löytää uuden. Mitä minun kannattaa tehdä?
Ap
Se joka kirjotti ton vois nussii sen äitii
OIKEA AP
En varmana kosi.
haluan vaan tietää et kunhan kosii Eikai se vaa tyydy minuun, tai että onko se oikeasti halunnu asiaa. Vaikka se sanoo et joo haluaa. Ja käytiin melkein eron porteilla kunnes sanoi tajuvansa että on tekemässä virheen. onko silti kui suuri se mahdollisuus/todennäköisyys että selittää paskaa. Ja jos hän ei haluakaan olla minun kanssani nii miksi sit jatkoi? Ja valmis tekee kaikkensa.
Ap