Kysymys naisille
Oletko koskaan kerännyt alastomien miesten kuvia talteen laitteelle tai pitänyt tällaista kuvaa taustakuvana tai näytönsäästäjänä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan!
Miksi huutomerkki?
xD
(en oo jaksanu aikoinaan sinkkuna poistaa aina kaikkia miesten nakuilukuvia, mut johtuu vaan ku oon ADD)
Kerran mun luurissa tekoäly luokitteli yhden dickpicin että se olisi "sikari" ;___; =)
Kotona olkkarissa on seinillä paperisia kuvia teipillä. 1980-luvulta.
En.
Alastomien naisten kuvia on kyllä jonkin verran. Alaston mies sinällään ei vain erityisesti säväytä vaikka seksi miehen kanssa on ihan jees. Siitä maailman vahvimmasta ukosta mulla on läskeimmillään pari kuvaa ja jostain muusta voimamiehestä myös, muttei alastonkuvia. Nykyisen miehen käsi/selkäkuville lihaksikkaimmilta ajoiltaan on tullut myös masturboitua joskus. Jos se antaisi mun ottaa itsestään alastonkuvia niin sitten niitä voisi olla (:
N, bi, 35
En. Pelkässä alastomuudessa ei ole mitään kiinnostavaa.
No ihan alastomia ei ole ellei sellainen lasketa missä kädet peittää alakerran. Mutta yläosattomia sitäkin enemmän.
Mulla on se palomiesten kalenteri edelleen seinällä, mutta ei ne alasti siinä ole.
Alaston nainen on kauniimpi kuin muut - varsinkin sheivattuna posliiniksi - siitä yksinkertaisesta syystä, että naisen sukupuolielimet ovat erityiskauniit. Koskee yhtälailla niitä erehtyneitä sisaria, jotka alemmuutta tuntien LUULEVAT, että heidän v**unsa olisi jotenkin vaatimaton, jopa ruma.
En todellakaan!