Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin järjestettyä papalle siivouksen?

Vierailija
28.03.2025 |

Asun itse aika kaukana, mutta käyn kerran kuukaudessa silti ja silloin siivoan perusteellisesti, joskus jopa useamminkin huolimatta pitkästä matkasta. Suurin osa ajasta meneekin siihen. Kesälomalla olen viikon jolloin siivoan kaikki kaapit myös. Jos tuolla alueella olisi parempi työllisyystilanne, muuttaisin lähemmäksi, mutta juuri työn takia olen muuttanut sieltä pois. 

Olen yrittänyt saada yrittäjiä, mutta en ole onnistunut löytämään ketään. Minulla olisi varaa maksaakin parin tunnin siivous esim kerran kuukaudessa (ei saa kotitalousvähennystä koska ei ole oma asunto) Minä luulen, että se on haluttomuutta, sillä pappa on vähän hankala ihminen joskus ja myös sottapytty, eli kun käy, siivoamista riittää. Yksi heistä kyllä ottaisi ja hän varmasti pärjää papankin kanssa, mutta hänellä on töitä jo nyt enemmän kuin ehtisi tehdä, joten ilmoitti että jos vapautuu aikoja niin pappa on toisella sijalla, yksi on jonossa ensin. En oikein avainta viitsisi kuitenkaan antaa. Pappa ei oikein itse pysty enää liikuntavaikeuksien vuoksi, astiat saa jotenkuten vielä tiskattua, joita hänellä nyt tulee onneksi vähän kun käy lounaalla päivisin - jaksaa vielä käydä - tai ostaa valmisruokia. Saa myös laitettua vaatteensa pyykkikoriin. Kotihoito käy kerran päivässä vaikka hän pystyykin liikkumaan vielä itsenäisesti, sillä tarvitsee apua peseytymisessä, pukeutumisessa yms. ja kotihoito hoitaa lakanat ja auttaa pyykinpesussa - onneksi. 

Ehdotuksia? 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pappa ei siivoa tai palkkaa siivoojaa itse? Maksaakohan sinulle jotain siivouksesta, vai teetkö ilmaiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla