Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäis ostaa mökille viemikseksi joku viinipullo ja ajattelin ostaa matkalla mökille ihan kaupasta viinipullon. Vaan ottaisinko puna vai val

Vierailija
28.03.2025 |

koviiniä? Onko kehua jotain tiettyä merkkiä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta -laatusuhde hyvä.

Torres Digno Cabernet Sauvignon Rosé 2022

TUOTENUMERO007142ALKOHOLI14.0%SOKERI4.0 g/lHAPOT6.7 g/lENERGIA80.0 kcal/100 mlSERTIFIKAATITCertified Sustainable Wines of ChileLITRAHINTA17.19 EURPANTTI0.1 €LISÄTIETOVegaaneille soveltuva tuoteTUOTTAJAN ILMOITTAMAT AINESOSATSisältää sulfiitteja

PAKKAUSpulloSULJENTAmetallinen kierrekapseliVALMISTAJA/VALMISTUTTAJAMiguel TorresTAVARANTOIMITTAJAWinestateVALIKOIMAvakiovalikoima

Maku harmoninen

Vierailija
22/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Että katkeran kautta? Eihän sinne mökille ole pakko ketään kutsua. Kylään kärkkyjille sano, että meillä on arki niin kiireistä, että halutaan olla mökillä ihan vain perheen kesken. 

Kutsu sitten niitä ihmisiä, joiden kanssa haluat viettää aikaa mökillä. Eihän kaikki ihmiset ole mökki-ihmisiä, eikä kaikkien seuraa jaksa kuin muutaman tunnin kerrallaan."

-------

Just noin. Se siinä onkin ollut jänskää, kun minä en ole kutsunut näitä ilmaisen ylläpidon perään tunkeutujia, vaan he ovat tunkeneet oma-aloitteisesti.

Syyhän on ollut se, että ensinnäkin tarjoan tulijoille ruokaa ja juomaa kuten tapanani on. Toisekseen opin vasta nyt suoraan kieltämään ja hyväksi havaitsemani keino on ollut tuo tuotteiden luetteleminen.

Olen siis sanonut, että tuo tullessasi nämä. Ei siis niin, että jos haluat tuoda tai voisitko tuoda, vaan "tuo nämä tullessasi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pakko varmaan viemisien on olla alkoholia🤔🤔. Vai itseäsikö ajattelet.

Vierailija
24/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menet kylään osta kaksi. On tapana jättää isänälle yksi pullo. vai oletko nykteristi?

Vihaan mökkivieraita jotka tuevat tyhjon käsin ja ovat nälissään. 

Mulla sama. Yksi pariskunta tuli tyhjin käsin kolmeksi päiväksi. Oltiin menty jo yöpuulle, kun toinen heitä vielä tulee kysymään, missä viinilasillinen on, jonka tarjosin hänelle useammankin, ja johon jäi tilkka pohjalle.

Ja ei ku lisää vaan otti isäntäväen juomaa.

Laita suorat ohjeet kylävieraille. Möin mökkini kun kyllästyin olemaan kestikievari. 

Sama täällä. Olenkin luetettut siitä lähtien itse itsensä kutsujille, että haluan sinun tuovan nämä luettelemani tuot

Nyt puhutaan niistä jotka itse tarjoutuvat kyläilemään ilman että ollaan pyydetty. Se on hyvin tavallista. 

Vierailija
25/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ensi kerralla kun tulevat että voisivatko käydä kaupassa ostoksilla, kun edelliset vieraat söivät talon antimet tyhjäksi. 

Itse sanoin suoraan eräälle tunkijalle että olen myynyt mökin kun kyllästyin emännän rooliin. Siihen loppui se ystävyys. 

Vierailija
26/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, et ole meidän mökille tulossa. Saisit itte juoda litkus tai lähdettyäsi menisi viemäristä alas. 

Vierailija
27/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko meinasit viedä 1 pullon ruokakaupan 8 % viiniä, vau. Se on truhaa. Menet vaan täysihoitoon ja viet vain itsesi.

Vierailija
28/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostapa alkoholitonta. Sitten menet ja ihan pokkana ihastelet että katsokaapa miten kivan viinin löysin kaupasta!

Vierailija
29/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille vois viedä saunakaljaksi laatikollisen (24 pak) sandelsin 4,7 prossasta olutta.

Ruuan kanssa viemisiksi 2 litran hanaviiniä.

Yhdestä viinipullosta 7,5 desiä nyt ei kovin monelle riitä ruokajuomaksi. Viisikö viiniannosta?

Vierailija
30/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin 15 cl viinilasillisia tulee 5 kpl yhdestä 3/4 litraisesta pullosta.

Koothan menee yl. 12 , 16 ja 24 cl

Paljonko mökillä on porukkaa?

Vierailija
31/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menetkö yksin vai onko seurueessasi kumppani ja / tai lapset?

Vierailija
32/32 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. mene alkoon. noi kaupan viinit kuin pilaantunutta väljähtynyttä laimennettua mehua. ei vieraille. oma hiprakkaan ääri hätätilassa. noista kertyy nestettä kehoon,krapulaa jne..toisin kuin alkon viineistä. osta ennemmin kotikalja,se on loistojuttu ja sopii liharuokien kanssa.