Mies, luulet olevasi tasokkaampi kun olet
Jos olet normaali mies, mutta normaalit naiset eivät sinusta kiinnostu, olet arvioinut itsesi väärin.
Et määrittele omaa tasoasi vaan ne, jotka sinut huolivat.
"Normaalia" meikkaava nainen on jo tasokas joka huolehtii ulkonäöstään, kuin 50-luvun näyttelijä. Kai ymmärrätte sen. Naiset ovat nostaneet vuosikymmenien aikana tasoaan huimasti.
Miehet laskeneet omaansa. Ette ole edes elättäjiä, joten mitä muuta teillä on tarjottavaa?
Ratkaisu on nostaa taso aluksi edes sille 50-luvun tasolle, niin saatte hiljaisen peltohiiren, joka ei meikkaa vaan hoitaa kotityöt muttei käy töissä.
Siitä level sitten 2000-luvulle, missä naiset jo pitkään olleet.
Kommentit (15)
Miksi miehet eivät ole edes miehiä nykyaikana? Mitä he tuovat suomalisessa yhteiskunnassa pöytään parisuhteisiin. Naiset suomessa käyvät töissä ja maksavat itse kaiken.
Miehet määrittelevät naisen tason, eivät naiset itse.
Parisuhteeseen päästäkseen pitää ensin ylittää tärkein kynnys:
pitää olla naiselle mielekkäämpi vaihtoehto kuin yksinolo
Onneksi olen homo ja vakituisessa parisuhteessa, niin ei tartte miettiä omaa tasoaan, eikä noita muitakaan sun mainittuja juttuja.
Jos ei kelpaa edes alempi tasoisille, on aika katsoa peiliin.
Onko miehille erikseen huulipunaa ja kasvotasoitetta, vai pitääkö improvisoida? Voiko aamulla sänkyyn väsähtäneen pakkeliblondin kompostoida, vai pitääkö vaivautua itse viemään kierrätykseen? Nämä vähän ihmetyttää.
Mies voi nostaa tasoaan upouusilla varmarihousuilla ja dennareilla.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama, tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta,tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä: hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on keskivertoa huonompia, ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion naisilta. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen, saavat tyytyä rippeisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, Tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa miehissä tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen,kiltti ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään.
Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämän tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden eikä sekään aina takaa mitään. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma naisille jos sitäkään.
Meikkaus ei tee naisesta tasokasta. Se päinvastoin laskee tasoa. 90% naisilta pitäis tinderissä kysyä ensimmäisenä että miltä näytät oikeasti ja se on erittäin alhaisen tason merkki. Samoin salikuvat, niissähän on erittäin rumia naisia miesten silmiin.
Hassua että se naisten voimaantuminen pitää taas hakea miesten kustannuksella. Ei mulla muuta.
Naiset määrittelet miehen tason, eivät miehet itse.