Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELP! Haittaavista PMS-oireista kärsivät: millä mahdollisesti hoidatte itseänne?

Vierailija
12.03.2007 |

Kuukautiset alkamassa todennäköisesti huomenna, koska eilen ja tänään olen taas ollut maailman masentunein nainen/**ttumaisin ämmä. Välillä tuntuu oikeasti siltä, että kuolen näihin PMS-oireisiin - kahtena päivän kuukaudesta ahdistaa TODELLA paljon ja itkettää ihan koko ajan.

Teillä, joilla on tällaisia tosissaan häiritseviä PMS-oireita: millaisilla valmisteilla hoidatte itseänne? Luin jostain, että Herbalifen tuotteet olisivat hyviä, sitten oli myös joku toinen luontaistuotekaupan rohto oireisiin. Hormonihoitojakin ilmeisesti löytyy, mutta niihin en halua vielä ainakaan turvautua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan aloittaa tuolla femisoijalla tai jos ei löydy, niin sitten helokkiöljykapseleilla.

Jostain netistä luin, että myös mäkikuisma luontaistuotteena saattaisi auttaa " henkisiin" PMS-oireisiin. Onko kukaan kokeillut?

Vierailija
2/5 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viikkoo ennen kuukautisia, kun on kauhee tarve mättää suklaata, olen käynyt normaalia enemmän jumpassa ja lenkillä. Sellaisina kuukausina ei pms-oireet ole niin kamalia itselle ja ympäristölle. Tsemppiä kaikille saman asian kanssa eläville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti minusta ei ole auttamaan, kun en itsekään tiedä mitä näille oireille tekisin. Varsinkin, kun vielä imetän ja ei viitsi alkaa syödä mitä tahansa...

Vierailija
4/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkettähän nuo on, nimeä en nyt tähän hätään muista... Syönti aloitetaan reilu vko ennen kuukautisten alkamista ja syödään siis niiden mensujen alkamiseen asti. Ovat kyllä auttaneet aika hyvin, aloitan kyllä lääkityksen n. 10 päivää ennen menkkoja, koska mulla PMS oireet kestävät yleensä viikon.

Suosittelen kyllä juttelemaan ihan lääkärin kanssa mikä olisi sinulle paras vaihtoehto.

Vierailija
5/5 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttanut liikunta ja monivitamiinipilleri. Luontaistuotekaupasta tai apteekista voisi kokeilla esim. Femisoijaa, helokkiöljykapseleita tai kalaöljykapseleita.