Saako Suomesta vielä töitä?
Kommentit (41)
Tämä vanhusten kotihoidon leikkaus tarkoittaa taas 100 hoitajaa kortistoon. Samoin kaikki sosiaalipalveluiden leikkaukset.
Ei ole töitä edes hoitajilla enää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vanhusten kotihoidon leikkaus tarkoittaa taas 100 hoitajaa kortistoon. Samoin kaikki sosiaalipalveluiden leikkaukset.
Siis 1000 hoitajaa kortistoon. Nyt on jo 8000.
Kiitos orpopurra
Omassa kaupungissa on useita vakipaikkoja tarjolla nytkin esim. sote-alalla. Hain kahta, vaikka nytkin olen vakipaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Viiden vuoden sisällä eläköityy paljon hoitajia.
Satanen tuo lentokoneellisen filippiiniläisiä hoitajia viikossa. Tekevät työt lähes ilmaiseksi.
Kyllä saa, jos on osaamista. Toimin kyberturvallisuuden parissa ja LinkedInissä saan kokoajan tarjouksia uusista työstä.
Mietin myös, että pitäisikö muuttaa takaisin Suomeen kun omalla alalla (insinööri) siellä on paremmat palkat ja yleisesti pienempi tuloverotus. Millaisessa tilassa on työmarkkinat yleisesti? Jonkun verran olen kontakteilta kuullut, että työt ovat piilotettuna, mutta oikeita ihmisiä palkataan kyllä. En ole seurannut kovin tarkkaan Suomen tilannetta, kun kaikki aika on mennyt seuratessa Keski- ja Länsi-Euroopan talouskriisiä ja Venäjän aiheuttamaa sotaa.
Riippuu alasta. Turussa telakalla on pulaa duunareista.
Vierailija kirjoitti:
No höpsistä, hotajapula!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa, jos on osaamista. Toimin kyberturvallisuuden parissa ja LinkedInissä saan kokoajan tarjouksia uusista työstä.
Niinjoo
Vierailija kirjoitti:
Riippuu alasta. Turussa telakalla on pulaa duunareista.
Sinne ottavat mielellään virolaisia tupakkapaikalle viihdyttämään. Turussa kuvattu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat töihin?
Jotta saa rahhoo ja voi matkustella.
Erittäin hyvällä tuurilla voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vain mennään T Riikka
Tai yksinkertaisesti otetaan työ vastaan.
Mitä te inisette, minä en tunne yhtään työtöntä. Moni tuttavani on jopa vaihtanut työpaikkaa.
Saa nollatuntisopparin yrittäjävastuulla.