Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
861/8799 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää, miten tämä "katsojien suosikki" on oikein äänestetty. Että ärsyttää, Mickey oli mun mielestä niin symppis ja heistä ois ollu Emilian kanssa voittaja-ainesta.

Vierailija
862/8799 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan epäsuosittu mielipide, mutta mun mielestä Lassi on jotenkin hellyyttävä ja suloinen, ja sillä on usein myös parhaat kysymykset. Ajattelee asioita enemmän ja pidemmälle kuin moni muu. 

Toiseksi mun mielestä Benjamin ei oo yhtään niin kauhee, kuin minkä kuvan siitä tätä palstaa lukiessa saa. Mun mielestä on aika kiltti ja ymmärtäväinen Peppiinan kanssa ja omalla tavallaan suloinen hänkin. Pelaa varmaan potti(kin) mielessä, niin kuin varmaan muutkin, mutta vetää roolinsa hyvin. Tai sit se on oikeestikin ihan kiva tyyppi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/8799 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavaa nähdä ohjelmassa muitakin keski-ikäisiä kuin vain Joosua.

Vierailija
864/8799 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Benkku tai joosua ei ole mitään chadeja. Joosuan naama ei riitä ja Benkku on liian poikamainen. Ei noista kyllä kukaan muukaan ole. Ehkä Henry eniten jos pakko valita 

Joosua on minusta, Benkku ei.

Vierailija
865/8799 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Benkku tai joosua ei ole mitään chadeja. Joosuan naama ei riitä ja Benkku on liian poikamainen. Ei noista kyllä kukaan muukaan ole. Ehkä Henry eniten jos pakko valita 

Niin, Suomen mittakaavassa he kyllä ovat chadeja, mutta eivät jossain määrin yllä sinne netissä pyöriville chadien esimerkkikuvien tasolle, sen voin myöntää. Mutta aika harva suomalainen mies yltää, hyvä jos yksikään.

Tässä yhteydessä tuo chad tarkoittaa sellaista miestä, joka täällä Suomessa saa tinderin tms. kautta vedettyä naisia kuin siimaa. Ja uskon melko vahvasti, että niin Joosua kuin myös Benjamin tällaiseen pystyvät - SUOMESSA.

Vierailija
866/8799 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benkku ja Joosua heittelee vähän sammakoita mutta eri syistä. 

Benkku vaikuttaa olevan vähän kirjolla. Hän ei ymmärrä, miltä omat sanat tuntuu tai kuulostaa muiden perspektiivistä. 

Joosua vaikuttaa rajattomalta ihmiseltä. Hän ei kunnioita tai ymmärrä muiden ihmisten rajoja. 

Benjamin ja Joosua ovat kaksi erinomaista esimerkkiä sellaisesta myyttisestä "chadista", jotka komeutensa, pituutensa ja treenatun kroppansa ansiosta kyntävät naisia kuin Pohjanmaalla viljaa konsanaan. En kuitenkaan halua väittää, että kaikki "chadit" olisivat tämän kaksikon kaltaisia luonteeltaan, mutta joillekin heistä tuollainen rajaton naistensaantimahdollisuus saa oman egon paisumaan ja tuntumaan Jupiteria suuremmalta: ikään kuin mikään tai kukaan ei voisi heille mitään. Tämä sitten

Joo, ja Melinastakaan ei ollut ketään kiinnstunut, joten on sen mukaan ihan tavis muija.

Vierailija
867/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle joku äijä sanois että mulla on liian pienet tissit niin kysyisin samantien että miten herran oma varustus,onko ihan prinssinakki vai ?

Eihän tissejä ja alakerran varustusta voi mitenkään vertailla keskenään.

Vierailija
868/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä lihaksikas peppu voi olla noilla, mutta tissejä ei ole. 

No ei ole tuolla villalla Peppiinalla tai Emilialla tissejä juuri yhtään, vaikka molemmilta löytyy sitä pehmeän löysää naisvartaloa ja ei todellakaan ole "kuivia" kumpikaan.

Osaisiko joku biologiaa paremmin tunteva kertoa mikä on tämä vartalotyyppi, kun selvästi on rasvaa ja ylipainoakin, iso takamus ja paksut reidet sekä pullea vatsa, mutta rintarauhaset eivät naisella kehity juuri ollenkaan? Ihan nainen olen ja tätä ihmettelen?

Ne on olleet lihavia ja ylipainoisia jo alunalkaen, ja siihen päälle alkaneet salilla treenaamaan vielä lihasta. Eli läskin päälle muodostunut vielä lihas, jonka vuoksi ovat noin isoja. Rinnat ei alunalkaenkaan ole noilla olleet isot.

Vierailija
869/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Suomen mittakaavassa he kyllä ovat chadeja, mutta eivät jossain määrin yllä sinne netissä pyöriville chadien esimerkkikuvien tasolle, sen voin myöntää. Mutta aika harva suomalainen mies yltää, hyvä jos yksikään.

Tässä yhteydessä tuo chad tarkoittaa sellaista miestä, joka täällä Suomessa saa tinderin tms. kautta vedettyä naisia kuin siimaa. Ja uskon melko vahvasti, että niin Joosua kuin myös Benjamin tällaiseen pystyvät - SUOMESSA.

En ole ollut Tinderissä joten en tiedä miesten tasoa siellä, melkein harmittaa kun omassa nuoruudessa ei ollut :D Mutta itse en viehäty Benjaminin kasvoista ollenkaan, ja minulle naama on ulkonäöllisesti aina ollut se ykkönen, kropan, pituuden, hiusten ym. asioiden ohi. Pidän Lassin kasvoista enemmän, joten näistä tyypeistä hän olisi minulle se "chad".

Mut makuja on monia, varmasti B:lläkin on omat faninsa.

vanhempi rouva

Vierailija
870/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole tuolla villalla Peppiinalla tai Emilialla tissejä juuri yhtään, vaikka molemmilta löytyy sitä pehmeän löysää naisvartaloa ja ei todellakaan ole "kuivia" kumpikaan.

Osaisiko joku biologiaa paremmin tunteva kertoa mikä on tämä vartalotyyppi, kun selvästi on rasvaa ja ylipainoakin, iso takamus ja paksut reidet sekä pullea vatsa, mutta rintarauhaset eivät naisella kehity juuri ollenkaan? Ihan nainen olen ja tätä ihmettelen?

Päärynävartalotyyppi. Jostain syystä alkaa keräämään ylimääräistä alaosaan. Perimä ja hormonaaliset seikat varmaan vaikuttavat.

Vierailija
871/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvännäköinen pari Jasmine ja Joosua,luonteetkin vois mätsätä,kumpikaan ei ole ihan tavis

En tiedä, olenko ainoa (mies), mutta pidän Jasminen sinänsä ihan kauniita kasvoja jotenkin kovina ja kulmikkaina verrattuna esim. Veran kasvoihin, jotka mielestäni ovat paitsi kauniit, niin myös pehmeän naiselliset, Jasminesta tulee heti itselleni mieleen "kovis".

Vierailija
872/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin tietää, miten tämä "katsojien suosikki" on oikein äänestetty. Että ärsyttää, Mickey oli mun mielestä niin symppis ja heistä ois ollu Emilian kanssa voittaja-ainesta.

Mä en olisi kestänyt katsoa Mickeyn omituisia huulia kovinkaan pitkään

Vierailija
873/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Love Islandille pitäisi valita vain tatuoimattomia ja oikeasti kauniita ihmisiä. Leimat, vetyperoxidiblondit, överit  tekoripset ja turbohuulet kuuluvat temppareihin.

Tällä kaudella ei ole lisukemuikkeleita niin paljoa kuin aiemmin pl. kynnet

Vierailija
874/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ihmisillä on erilaisia vartaloita. Jokainen saa olla juuri sellainen kuin on, ja jokaiselle vartalotyypille löytyy kyllä tykkääjänsä:)

Kyllä löytyy - onneksi :D Mulla on pienet rinnat ja niistä oli alle kaksikymppisenä aivan jäätävä trauma. Oli tosi kova yllätys, että kaikki miehet ei vonkaakaan isoja rintoja vaan meille pikkutisseille on ottajansa myös. Jossain vaiheessa jopa jonoksi asti ja se vasta boostasikin nuorta itsetuntoa. Nyt 40+ :n iloitsen pienistä rinnoista mitkä ei roiku vaikka kolme lasta imetetty.

Vierailija
875/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle joku äijä sanois että mulla on liian pienet tissit niin kysyisin samantien että miten herran oma varustus,onko ihan prinssinakki vai ?

Eihän tissejä ja alakerran varustusta voi mitenkään vertailla keskenään.

Ai miten niin ei? Yhtä vähän niiden kokoon suhteessa muuhun kroppaan voi itse vaikuttaa. Juu jos sulla on ylimääräistä rasvaa, rinnat kasvaa hieman mut et saa mitään isoja daisareita jos sulla on aivan pienet rinnat vaikka mitä tekisit.

Vierailija
876/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on olleet lihavia ja ylipainoisia jo alunalkaen, ja siihen päälle alkaneet salilla treenaamaan vielä lihasta. Eli läskin päälle muodostunut vielä lihas, jonka vuoksi ovat noin isoja. Rinnat ei alunalkaenkaan ole noilla olleet isot.

Anatomian, biologian ja fysiologian tuntemus tällä kommentoijalla täys nolla 😂 rasvan "päälle" ei voi treenata lihasta, niillä kaikilla kudoksilla ja soluilla on oma paikkansa kehossa. Rasva tyypillisimmin päällimmäisenä ihokerrosten alla tai sisäelimien ympärillä jos on paljon vatsaa. Lihasta treenatessa tyypillisesti rasva vähenee, koska lihakset kuluttavat enemmän rasvaa. 

Ps. Peppiinalla on aika paljon lihasta, ei kovinkaan paljoa rasvaa. Naisena haluaisin näyttää samalle kuin hän.

Vierailija
877/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjussa keskustellaan lihavuudesta kun tässä ohjelmassa ei ole yhtäkään lihavaa ihmistä? Erikoista. 

Vierailija
878/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oli tosi kova yllätys, että kaikki miehet ei vonkaakaan isoja rintoja vaan meille pikkutisseille on ottajansa myös. "

Makuja on monia. Omakin mieheni tykkää pienistä, mut isotissin sai ja on oppinut tyytymään ;)

Vastustan ajatusta, että puoliso valitaan himon mukaan, eli ei kai nyt tissin, pyllyn tai lihasten koko määritä, kenen kanssa haluat elää?

Vierailija
879/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassi olisi saanut lähteä vapaaehtoisesti kotiin. Kyllä arvostus häntä kohtaan laski kun vain julmasti valkkasi tytön joka juuri löysi sen oikean ja pisti poikki heidän alkavan suhteensa. Kuvitteli vielä naisen palaavan hänen viereensäkkin tuollaisen tempun jälkeen.

Lassi on kylmyyttä huokuva itsekeskeinen tyyppi eikä mitään empatiaa muita kohtaan. Kukaan nainen ei häntä valitse jotenkä lähtö häämöttää edessä joka tapauksessa.

Lassi ole ainoa josta en tykännyt alusta alkaenkaan eikä tullut tämäkään yllätyksenä. Halusi päästä erikoisasemaan heti jollain nuoruuden onnettomuudella saadaksekseen varmaan katsojienkin sympatiaa ja onnistuikin siinä.

Vierailija
880/8799 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oli tosi kova yllätys, että kaikki miehet ei vonkaakaan isoja rintoja vaan meille pikkutisseille on ottajansa myös. "

Makuja on monia. Omakin mieheni tykkää pienistä, mut isotissin sai ja on oppinut tyytymään ;)

Vastustan ajatusta, että puoliso valitaan himon mukaan, eli ei kai nyt tissin, pyllyn tai lihasten koko määritä, kenen kanssa haluat elää?

Kyllähän alussa tietyt preferenssit vaikuttaa edes sen mielenkiinnon syttymisiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä