Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Emiliakin iso persoona. Hän taitaa flirttailun ja keimailun. On valloittava (silloin kun ei kiukuttele). Ihan yhtä hyvinhän Emiliakin voisi olla kauden tähti ja koreilla ip-lehtien henkilöhaastatteluissa. Miksi vain Peppinaa nostetaan, muita ei? Eikö Emiliankin kannattaisi vaihtaa ripsiteknikon ura some-influensseriksi...?
Samoin myös Benjamin voisi olla sellainen, josta media kiinnostuu. Mutta hiljaista on.
Koska kaikki ei ole tyrkkyjä ja eivät halua julkisuutta hinnalla millä hyvällä. Kun Peppinan valheet, näyttely ja kieroilu tulevat julki niin tippuu korkealta ja kovaa.
Mitä Peppis on kieroillut? En ole fani, mut nyt en ihan ymmärrä tätä haukkumishuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olis noin roikkutissit, niin pukisin erittäin peittävän puseron. Myötähäpeä!
Sun tyhmyyttä ei voikaan puserolla peittää. Myötähäpeä!
Kellä on roikkutissit? Eihän sielä kenelläkään ole mitään tissejä.
No ei tuu heti mieleen, lautoja kaikki naiset.
Millalla ainakin on riipparit ja kovasti esitteli niitä ilman rintaliivejä erilaisissa mekoissa. Ei näyttänyt hyvältä.
Enää puoli tuntia finaaliin. Ihme, ettei kukaan (lähipiiri, tuotanto, media) ole vieläkään vuotanut voittajaparia. Yleensähän medialla on tapana lipsauttaa otsikoita ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauan menee että Peppinalle ilmestyy kaupallisen yhteistyön silikonitissit? Syksyyn mennessä? Kelpais sit Benkullekin🤣
Kannattais satsata ensin leukakirurgiaan ja sitten vasta miettiä tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olis noin roikkutissit, niin pukisin erittäin peittävän puseron. Myötähäpeä!
Jokuhan sanoi että odottakaas vaan, isot tulossa. Mikä idea jollakin valehdella?
Voittaispa Joosua takavasemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan sanoi että odottakaas vaan, isot tulossa. Mikä idea jollakin valehdella?
Tälläkin palstalla roikkui pari pervo-Penaa, jotka muna kädessä varmaan odottelivat isoja hinkkejä saarelle saapuvaksi. Onhan se nyt hauska ajatus vedättää näitä tissisetiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kirjoittaja oli Iris ja tarkoitti itseään? 🤭
Pettynyt on olo. Katsojia aliarvioitu, kuten mainittu, poistettu leffailta, casa amor ja katsojakommentit. Kus*tettu feikkifinaalijakso vielä.
Ainoa hupi tältä kaudelta on ollut lukea täältä kommentteja. Kiitos niistä!
Oliko joku osallistuja siis pitämässä klo 20 ig-livelähetystä? Vai oliko se live jossain tiktokissa tai snäpissä? Livessä kai olisi kaikki finalistiparit?
Miksi otsikoissa vain P ja B ? Oliko ne kaksisteen saarella 😅
Onko osallistujilla ollut siis Love Islandiin liittyvä kommentointikielto ja vaitiolovelvollisuus, joka päättyy finaalijakson tultua ulos? Sen jälkeen saavat puhua ns. suunsa puhtaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi otsikoissa vain P ja B ? Oliko ne kaksisteen saarella 😅
Oliko otsikoissa Benjaminkin? Mä olen nähnyt juttuja vain Peppinasta.
Vierailija kirjoitti:
Kauan menee että Peppinalle ilmestyy kaupallisen yhteistyön silikonitissit? Syksyyn mennessä? Kelpais sit Benkullekin🤣
Tämä. Paitsi, että ei taida Benkku olla enää kuvioissa, ainakin Peppiinan Iltiksen haastattelusta voi sellaista uumoilla. Benkulla on jo uudet kuviot ja naiset.. Mutta Peppiinan muusta vakuuttelusta huolimatta hänen itsetuntonsa vaikuttaisi olevan sen verran matala, että varmaan vaan ajan kysymys, kun hänellekin ilmestyy ne silikonitissit.
Vierailija kirjoitti:
Onko osallistujilla ollut siis Love Islandiin liittyvä kommentointikielto ja vaitiolovelvollisuus, joka päättyy finaalijakson tultua ulos? Sen jälkeen saavat puhua ns. suunsa puhtaaksi?
Peppiinahan on jo ehtinyt vaahtoamaan joka iltapäivälehdessä, vaikkei se finaalijakso ole vielä edes tullut.. Toivottavasti eivät Bekun kanssa sentään voita. Jos voittaisivat, niin Benkku varmaan ottaisi sen koko 25 000 euroa itselleen hölmön ja ihastuksesta sokaistuneen Peppiinan nokan edestä. Eikös jollain aiemmalla kaudella jonkun voittajapariskunnan miespuolisko tehnyt niin..? Itse äänestin noita kaikkia muita pareja vuorollaan, mutta en Peppiinaa ja Benkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vieläkin kuin ällikällä lyöty. Herään joka aamu suu auki, että tapahtuuko tämä oikeasti, Peppina iloitsee.
Hän viittaa tuolla lauseella someyhteistöihin.
Onko laitattanut tennispallot poskiin?
Putte-Possu -posket ovat kohta kuuminta hottia...
mtv. Uutiset oli juttua Benjamista ja Peppiinasta.
Parhaat rinnat siellä oli Henrillä, Henryllä ja Joosualla