Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8800)

Vierailija
4181/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kun Benjamin kutsui Peppiinaa mussukaksi ja mutristeli hänen poskiaan/suutaan näytti enemmänkin joltain kiusanteolta ja ärsyttämiseltä.

Vetelisin läpsyjä takaisin molemmille poskille, jos joku tekisi mulle noin.

Joo, en kans tykkäis. Et olis ainakin lähellä, et kädet kävis.

Tiedättekö että tuossa kohtaa voisi myös ihan sanoittaa fiiliksiään "en tykkää tuosta, älä viitti tehdä noin" tyylisesti? Ei aina tarvitse turvautua väkivaltaan.

Mutta mitäpä muuta voisi odottaa "uuh, pilluni kostuu kun ajattelen miten Verneri käyttäisi fyysistä väkivaltaa inhoamaani Patrikiin" -mammoilta...

Kaskun Peppina ei tulkinnut poskien puristelua niin, että hänellä on paksut posket.

Tuollain

Vierailija
4182/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tuota vesipullojen kanssa peuhaamista! Aikuiset imevät kuin tuttipulloa ja se on joka paikassa mukana. Treffipäivänä satoi ja oli kylmä kun lähdettiin treffeille,silloinkin pullot messissä! Eikö ravintoloissa saa vettä?

Veispullot on kaikilla sijaistoiminto, samoin kuin vauvalla huvitutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa jaksossa tippuu joko Venla ja Joosua, Joel ja Milla, Verneri ja Emilia, Patrik ja Vera tai Alina ja Henry.  Loput on ns. vahvoja pareja eli eivät takuulla tipu.

Aika hölmöä, jos näistä tämänhetkisistä pareista on äänestetty, koska pakostakin tippuu sellainen pari, jonka osapuolet ei ole keskenään yhteensipivia, mutta heillä olisi ollut joku muu sopivampi pari villassa. Olisikin ollut parempi järjestää vielä yksi parinvalinta ennen paripudotusäänestystä. Tuolloin kaikki olisivat saaneet todennäköisesti mieluisamman parin itselleen.

Niin ja taas pelattais varman päälle. Boring! Näin on just hyvä. Vihdoin tapahtuu jotain yllättävää. Tämähän on viihdeohjelma. 

Vierailija
4184/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en pidä Benjaminin ulkonäöstä ollenkaan ja kun olen kavereitteni kanssa ohjelmaa katsonut, he ovat olleet samaa mieltä. Naurettavaa, että joku mies toitottaa Benjaminin olevan 9/10 vaikka suuri osa naisista ei hänen ulkonäöstään pidä. Väittäisin että hänen kasvonsa eivät ole yleisten kauneusihanteiden mukaiset. Ja ei en väitä, että Peppina olisi 10/10 mutta hän on nätti ja kasvot ovat paremmat kuin Benjaminilla. Useimmille naisille kasvot ovat tärkeät eikä riitä että mies on pitkä ja timmi. 

No, minä puolestani olen mies ja minusta Peppina on kasvoiltaan about 7/10 parhaimmillaan. Kysyin tuossa hetki sitten parin miespuolisen mielipidettä Peppinasta kun näytin hänen kuvaansa heille, niin he kyllä olivat samoilla linjoilla tässä. Väitän myös, että useimmat miehet ovat meidän kanssa samaa mieltä tuosta Peppinan tasosta. Naiset ja miehet arvottaa sukupuolia ja näiden tasoja hieman eri tavalla. 

Minkä kuvan näytit? Peppinahan on häkellyttävän kaunis joissain kuvissa, ja sitten taas vaikka kun puhuu näyttää vähän hassulta vinon suunsa kanssa.

Ilmeisesti et näyttänyt edustavaa kuvaa? Muuten en tajua 7/10 naamasta, kropasta kyllä. 

Vierailija
4185/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Peppiina tuolla oma itsensä ? Miten voi olla noin hiton vaikeaa kaikki ? Se , että pillität vähän väliä ei se nyt kovin mukavaa ole tuolle Benkulle. 

No mut hei, kaikki on VAIN JA AINOASTAAN Benjaminin syytä! Jos Benkku ei gaslighttaisi noin ikävästi, niin Peppinalla olisi kaikki hyvin ja hän vaikuttaisi mitä ihanimmalta ja tasapainoisimmalta ihmiseltä. Tämä on vain evil mastermind Benjaminin suurta psykologista suunnitelmaa, jolla hän toteuttaa visionääristä gaslighting operaatiotaan Peppinaa kohtaan.

Luin sen täältä mammoilta.

? Minä taas olen lukenut mammoilta hyvin painavaa kritiikkiä ihan Peppinaa itseään kohtaan.

Vierailija
4186/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku kollektiivinen nykyaikaan liittyvä tapa lytätä yhdessä joku yksittäinen forumeilla. Tällä hetkellä se on Peppiina.

Mun mielestä todella kaunis nainen, hauska persoona ja uskaltaa heittäytyä ihastumiseen täysillä. Just tollasia positiivisia luonnonlapsia tarvitaan lisää tähän ankeaan maailmaan lisää.

T. Pertti44

Pertti osuit naulan kantaan! Peppiina on hurmaava ja aito persoona! Mitäköhän sillä voittaa, että haukkuu toisia? 

Vierailija
4187/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"? Hehän ovat jo panneet villasssa useammin kuin kerran. Yhteissuihkussa."

Ehkä olen liian mukavuudenhaluinen, mutta tykkään kyllä enemmän seksistä pehmeässä sängyssä kuin suihkussa hätäsesti.

Eli odottaisin Emiliana sviittiä minäkin.

Vierailija
4188/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tiedättekö että tuossa kohtaa voisi myös ihan sanoittaa fiiliksiään "en tykkää tuosta, älä viitti tehdä noin" tyylisesti? Ei aina tarvitse turvautua väkivaltaan."

Juurikin näin!

ps. miksi pilasit kommenttisi loppusekoilulla?

En olisi muuten minä, jos en olisi kirjoittanut sitä loppulausetta. Tykkään olla minä. 

Huomattu on. Kaavasi: asiaa ja lopuksi vihasta kumpuavaa ilkeilyä.

Haluatko oikeasti olla tuollainen? Miksi et pelkästään asiallinen ja mukava?

Vierailija
4189/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku kollektiivinen nykyaikaan liittyvä tapa lytätä yhdessä joku yksittäinen forumeilla. Tällä hetkellä se on Peppiina.

Mun mielestä todella kaunis nainen, hauska persoona ja uskaltaa heittäytyä ihastumiseen täysillä. Just tollasia positiivisia luonnonlapsia tarvitaan lisää tähän ankeaan maailmaan lisää.

T. Pertti44

Eli sä jaksaisit kuunnella jokapäiväistä itkua ja lohdutella, kun olet TAAS tehnyt/sanonut/katsonut jotenkin väärin. Ok. No, meitä on moneksi.

Totta kai. Sitähän rakkays on. Hyväksytään toinen kokonaan, puutteineen ja vikoineen. T. Pertti44

Vierailija
4190/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä saarelaiset tekee viikonloppuisin? Kerätäänkö heistä materiaalia silti maanantain jaksoon vai onko sanottu, ettei la-su kuvata? Pääsevätkö viikonloppuisin jonnekin kylille tuulettumaan vai ovatko viikonloputkin suljettuina villaan?

Tuo on kuvattu viime syksynä ja siellä on ihan eri viikonpäivät.

Vierailija
4191/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä saarelaiset tekee viikonloppuisin? Kerätäänkö heistä materiaalia silti maanantain jaksoon vai onko sanottu, ettei la-su kuvata? Pääsevätkö viikonloppuisin jonnekin kylille tuulettumaan vai ovatko viikonloputkin suljettuina villaan?

Onko Espanjassa käytössä eri viikonpäivät kuin Suomessa?😂 Tämä on kyllä uusi tieto minulle. 

Vierailija
4192/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Pertti44

Kyllähän täällä tunnutaan Veraa inhottavan enemmän. Aika paljon myös Patrikia, Benjaminia ja Emiliaa.

Vierailija
4193/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Pertti44

Helposti se joo näin menee.

Toisaalta täällä keskustelu ei useinkaan ole perusteellista, vaan usein vain heitetään pari eniten mielessä olevaa kommenttia. Eikä se tietenkään ole koko totuus kenestäkään. Kaikissa on monia eri puolia. Minuakin ärsyttää tällä hetkellä Peppinan todisteluntarve ja rakkauden kerjääminen, mutta ei se tarkoita, ettenkö pitäisi mm. hänen iloisuudestaan.

Elämä tai mielipiteet ei ole mustavalkoista, vaikka palstakeskusteluista voikin sellainen tunne tulla.

t. Tuula56

Vierailija
4194/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa. Jos tuonne pudotettaisiin todella TODELLA kaunis nainen, niin mitä mahtavaa säpinää siit syntyiskään!! Tai vaik upee uros! 

Nyt pelkkiä tusina-taviksia lyllertää allataan reunaa. Ketä kiinnostaa!

Samaa mieltä; Tässä kohtaa kautta pitäisi pudottaa todellisia hunkseja ja huippumalleja saarelle. Ei mitään maatiaiskansaa enää. Kunnolla flirttaavia ja häikäilemättömiä houkutuksia.

Höh, täällähän jo nyt mammat on ihan raivoissaan kun Henry ja Vera puhuu liikaa englantia. Miettikää nyt, että jos villalle tulisi huippukomeita miehiä ja huippukauniita naisia, niin eihän ne mitään suomalaisia olisi ja sen takia kielikin muuttuisi enemmän englanniksi.

Suomessa ei l

Suomesta 6kpl Miss Eurooppa titteliä

Vierailija
4195/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää, että on kuvattu viime syksynä.

Oletan, että on silti kuvattu ma-pe -rytmillä, soppariin kuuluu pakolliset vapaapäivät (myös tuotannolle).

Vierailija
4196/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kun Benjamin kutsui Peppiinaa mussukaksi ja mutristeli hänen poskiaan/suutaan näytti enemmänkin joltain kiusanteolta ja ärsyttämiseltä.

Vetelisin läpsyjä takaisin molemmille poskille, jos joku tekisi mulle noin.

Joo, en kans tykkäis. Et olis ainakin lähellä, et kädet kävis.

Tiedättekö että tuossa kohtaa voisi myös ihan sanoittaa fiiliksiään "en tykkää tuosta, älä viitti tehdä noin" tyylisesti? Ei aina tarvitse turvautua väkivaltaan.

Mutta mitäpä muuta voisi odottaa "uuh, pilluni kostuu kun ajattelen miten Verneri käyttäisi fyysistä väkivaltaa inhoamaani Patrikiin" -mammoilta...

Tuollain

Afrikkalainen tapa, suuri rakkaudenoitus jossain toisessa sarjassa. Puristella pärstää niin, että ihminen näyttää apinalta!

Vierailija
4197/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla kaunis ja mies komea. Ulkonäkö tietenkin on se yksi tärkeä seikka. Sitten taas jos iskee tuon mustasukkaisuuden siihen , niin ei kiva olla parisuhteessa. Tai jos loukkaannutaan helposti. Tätä kautta on voi vielä katsoa , kun Julia ja Henri on vielä saarella. 

Vierailija
4198/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi paritiputusta ei olisi voitu tehdä sisätiloissa?

Kuka tippuu? Minä luulen et Joosua ja Venla.

Vierailija
4199/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne uudet tytöt saaneet valita Benjamia ?

Vierailija
4200/8800 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää käytöstä pareilta uusia saarelaisia kohtaan! Joutuvat tuntemaan itsensä täysin ulkopuolisiksi, ja varmaan miettimään kannattiko edes lähteä tähän leikkiin! Mielestäni kukaan ei saisi sanoa, että älä ota minua! Varsinkin tuon peppiinan huomionhakuisuus ällöttää! Kukaan ei saa edes katsoa benkkua, kun neiti jo pahoittaa mielensä. Kuten tuo punainen mekko episodi, oli täysin naurettava ja turha!! Uusi saarelainen saatiin taas hätistettyä pois benkun läheltä!