Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
2941/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrik pieraisi, kun teki jalat ylhäällä vatsalihaksia Emilian kanssa. Selvästi kuului, kun nousi pois penkiltä, vaikka äkkiä yritti peittää karjaisullaan.

apua

Eikä edes pahoitellut.

Päinvastoin. Komensi Emilian siihen penkille haistelemaan.

Vierailija
2942/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohdassa tuo pieru oli, ei jaksa uusiks katsoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millan rinnat on tosi alhaalla sillon kun hänellä ei ole liivejä :(

Täh? Itse juuri katsoin, että onpa kauniit rinnat. Ei luonnolliset rinnat ole mitkään eteenpäin sojottavat pallot. 

Vahva rintaliivisuositus. Aina. Varsinkin luomutisseille.

Vierailija
2944/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulis jo uusia naisia. Nuo paksulti on kuin jo nähty. Itkua, vinkua, valitusta. Huoh!

Benjamin tarttee upean tytön, ei tuota kitisevää possua! 

Voi sitä itkunparkua ja draaman määrää kun Benjamin luovuttaa säätämisen Peppiinan kanssa.

Vierailija
2945/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kovaa kommentointia ihmisten ulkonäöstä 🥴varmaan kannattaa sitten mennä itse kokeilemaan ensi kaudelle minkälaista palautetta tulee 😅

Vierailija
2946/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kovaa kommentointia ihmisten ulkonäöstä 🥴varmaan kannattaa sitten mennä itse kokeilemaan ensi kaudelle minkälaista palautetta tulee 😅

Haetaanko seuraavalle kaudelle 95-kiloisia nelikymppisiä äitejä ja parikymppisiä löysiä incel-miehiä? Vois olla kiinnostavampaa ku tää!!

Vierailija
2947/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrik pieraisi, kun teki jalat ylhäällä vatsalihaksia Emilian kanssa. Selvästi kuului, kun nousi pois penkiltä, vaikka äkkiä yritti peittää karjaisullaan.

Ai camala, hihihihi, pissa, kakka ja pieru :D 

Vierailija
2948/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku analyysia tulille, vahvat VAHVAAAAAT parit Henri ja Julia samalla aaltopituudella ja oikeasti pitävät toisistaan, Patrik ja Emilia ihan in loove tai jotain sinne suuntaan toisaalta Emilia nyt on useemman kaa tuolla lähentynyt, että kyllä se tuuli on aikaisemminkin vaihtanut suuntaa. Vera ja Henry kemiat kohtaa rakkaudesta se heppakin potkii. Benjamin ja Peppina ei ei ja ei Benjamin ei ole aidosti kiinnostunut ehkä vaan haluaa pitää kulissia yllä toivona voittaa, mutta ei, pari eroaisi ulkomaailmassa heti. Ketäs sielä viel olikaan Joosua nyt vähän harmaan rajoilla. Uusi tyttö Milla ei helvetti, kylvää draamaa tuolla ja toxinen, Vera näkee tämän läpi hyvin mutta pitää tyyneytensä. Kaudesta muuten ei siellä rakkautta moni ole etsimässä vaan julkisuutta huomiohuo.  Jne. Hyvää viihdettä

Vierailija
2949/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrik pieraisi, kun teki jalat ylhäällä vatsalihaksia Emilian kanssa. Selvästi kuului, kun nousi pois penkiltä, vaikka äkkiä yritti peittää karjaisullaan.. 

Mun mies pieras just kun luin tätä. Sellaista se on noiden ukkojen kanssa, hyvä sunkin varautua etukäteen jo ;)

Vierailija
2950/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö se Vera on muka in lööv. Huoh. Ehkä raskain tyyppi hetkeen mitä oon nähnyt. 

Vierailija
2951/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrik pieraisi, kun teki jalat ylhäällä vatsalihaksia Emilian kanssa. Selvästi kuului, kun nousi pois penkiltä, vaikka äkkiä yritti peittää karjaisullaan.. 

Mun mies pieras just kun luin tätä. Sellaista se on noiden ukkojen kanssa, hyvä sunkin varautua etukäteen jo ;)

Joo, tiedän jo. Ajattelin vain raportoida viikon tärkeimmät tapahtumat.

Vierailija
2952/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri ja Julia on niin söpöjä ja ihania. Nuoruus. Viattomuus. Ah! Paras pari.

Vierailija
2953/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiina: En ole mustasukkainen! 

Etpä joo! Voi jeesus. Iilimatona kiinni. Ahdistus.

Vierailija
2954/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet sinkut ei nyt vakuuttanut kuvissa. Selkäläskiä ja kaljua näkyi. 

Vierailija
2955/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vera vaikuttaa olevan pohjimmiltaan hyväsydäminen ihminen, mutta olisiko sitten saanut ikäviä kokemuksia siitä Cheekin pintaliitoporukasta, jonka osa on. Hehän eivät kohtele kaikkia tasavertaisesti.

Nyt kiinnostaa, et mistä tiedät tämän ystäväporukan kohtelun? 

Kyllä minulla on tietoa, miten tuossakin jengidsä tavallisiin suhtaudutaan. Mutta heti kun on status, tilanne muuttuu. Ja sama taas päinvastoin. Juuri siksi se on valtavan tärkeää pyristellä pinnalla hinnalla millä hyvänsä, vaikka Instan tai TikTokin kautta esittäen, jos muuhun ei ole rahkeita. Se on sitä maun seurailua.

Vierailija
2956/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Milla muka hyökkäsi? Mitä helvettiä nyt Vera 😡

Vierailija
2957/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa huutelua ihmisten ulkonäöstä, varmaan tosi komeat ja kauniit anonyymit siellä kertoo mielipiteensä 😂

Vierailija
2958/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ulkonäköä ei tarvitse oikeasti haukkua. Yrittäkää hetki ajatella, mitä sellainen tekee vaikka teineille, joiden identiteetti on vasta muodostumassa, kun he lukevat tätäkin keskustelua. Tämä kaikella ystävyydellä.

T. Keski-ikäinen mies

Vierailija
2959/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tapahtumat:

Pieru 

Vera-draama

Lattiadraama

Henri & Julia-osake nousussa 

Ihan paska viikko. 

Uudet tulokkaat eivät ole timmejä tai hottiksia. Samaa tasoa nykyisten talon heikoimpien kanssa, selät kertoo. 

Ot, itse olen lihava ja ruma, mutta arvostelu best. 

Vierailija
2960/8799 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Helsinkiiiin