Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Missä kohdassa tuo pieru oli, ei jaksa uusiks katsoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millan rinnat on tosi alhaalla sillon kun hänellä ei ole liivejä :(
Täh? Itse juuri katsoin, että onpa kauniit rinnat. Ei luonnolliset rinnat ole mitkään eteenpäin sojottavat pallot.
Vahva rintaliivisuositus. Aina. Varsinkin luomutisseille.
Vierailija kirjoitti:
Tulis jo uusia naisia. Nuo paksulti on kuin jo nähty. Itkua, vinkua, valitusta. Huoh!
Benjamin tarttee upean tytön, ei tuota kitisevää possua!
Voi sitä itkunparkua ja draaman määrää kun Benjamin luovuttaa säätämisen Peppiinan kanssa.
Onpa kovaa kommentointia ihmisten ulkonäöstä 🥴varmaan kannattaa sitten mennä itse kokeilemaan ensi kaudelle minkälaista palautetta tulee 😅
Vierailija kirjoitti:
Onpa kovaa kommentointia ihmisten ulkonäöstä 🥴varmaan kannattaa sitten mennä itse kokeilemaan ensi kaudelle minkälaista palautetta tulee 😅
Haetaanko seuraavalle kaudelle 95-kiloisia nelikymppisiä äitejä ja parikymppisiä löysiä incel-miehiä? Vois olla kiinnostavampaa ku tää!!
Vierailija kirjoitti:
Patrik pieraisi, kun teki jalat ylhäällä vatsalihaksia Emilian kanssa. Selvästi kuului, kun nousi pois penkiltä, vaikka äkkiä yritti peittää karjaisullaan.
Ai camala, hihihihi, pissa, kakka ja pieru :D
Pikku analyysia tulille, vahvat VAHVAAAAAT parit Henri ja Julia samalla aaltopituudella ja oikeasti pitävät toisistaan, Patrik ja Emilia ihan in loove tai jotain sinne suuntaan toisaalta Emilia nyt on useemman kaa tuolla lähentynyt, että kyllä se tuuli on aikaisemminkin vaihtanut suuntaa. Vera ja Henry kemiat kohtaa rakkaudesta se heppakin potkii. Benjamin ja Peppina ei ei ja ei Benjamin ei ole aidosti kiinnostunut ehkä vaan haluaa pitää kulissia yllä toivona voittaa, mutta ei, pari eroaisi ulkomaailmassa heti. Ketäs sielä viel olikaan Joosua nyt vähän harmaan rajoilla. Uusi tyttö Milla ei helvetti, kylvää draamaa tuolla ja toxinen, Vera näkee tämän läpi hyvin mutta pitää tyyneytensä. Kaudesta muuten ei siellä rakkautta moni ole etsimässä vaan julkisuutta huomiohuo. Jne. Hyvää viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Patrik pieraisi, kun teki jalat ylhäällä vatsalihaksia Emilian kanssa. Selvästi kuului, kun nousi pois penkiltä, vaikka äkkiä yritti peittää karjaisullaan..
Mun mies pieras just kun luin tätä. Sellaista se on noiden ukkojen kanssa, hyvä sunkin varautua etukäteen jo ;)
Nytkö se Vera on muka in lööv. Huoh. Ehkä raskain tyyppi hetkeen mitä oon nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrik pieraisi, kun teki jalat ylhäällä vatsalihaksia Emilian kanssa. Selvästi kuului, kun nousi pois penkiltä, vaikka äkkiä yritti peittää karjaisullaan..
Mun mies pieras just kun luin tätä. Sellaista se on noiden ukkojen kanssa, hyvä sunkin varautua etukäteen jo ;)
Joo, tiedän jo. Ajattelin vain raportoida viikon tärkeimmät tapahtumat.
Henri ja Julia on niin söpöjä ja ihania. Nuoruus. Viattomuus. Ah! Paras pari.
Peppiina: En ole mustasukkainen!
Etpä joo! Voi jeesus. Iilimatona kiinni. Ahdistus.
Uudet sinkut ei nyt vakuuttanut kuvissa. Selkäläskiä ja kaljua näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vera vaikuttaa olevan pohjimmiltaan hyväsydäminen ihminen, mutta olisiko sitten saanut ikäviä kokemuksia siitä Cheekin pintaliitoporukasta, jonka osa on. Hehän eivät kohtele kaikkia tasavertaisesti.
Nyt kiinnostaa, et mistä tiedät tämän ystäväporukan kohtelun?
Kyllä minulla on tietoa, miten tuossakin jengidsä tavallisiin suhtaudutaan. Mutta heti kun on status, tilanne muuttuu. Ja sama taas päinvastoin. Juuri siksi se on valtavan tärkeää pyristellä pinnalla hinnalla millä hyvänsä, vaikka Instan tai TikTokin kautta esittäen, jos muuhun ei ole rahkeita. Se on sitä maun seurailua.
Ai Milla muka hyökkäsi? Mitä helvettiä nyt Vera 😡
Kovaa huutelua ihmisten ulkonäöstä, varmaan tosi komeat ja kauniit anonyymit siellä kertoo mielipiteensä 😂
Kenenkään ulkonäköä ei tarvitse oikeasti haukkua. Yrittäkää hetki ajatella, mitä sellainen tekee vaikka teineille, joiden identiteetti on vasta muodostumassa, kun he lukevat tätäkin keskustelua. Tämä kaikella ystävyydellä.
T. Keski-ikäinen mies
Viikon tapahtumat:
Pieru
Vera-draama
Lattiadraama
Henri & Julia-osake nousussa
Ihan paska viikko.
Uudet tulokkaat eivät ole timmejä tai hottiksia. Samaa tasoa nykyisten talon heikoimpien kanssa, selät kertoo.
Ot, itse olen lihava ja ruma, mutta arvostelu best.
Päinvastoin. Komensi Emilian siihen penkille haistelemaan.