Paras tänä vuonna lukemasi/ kuuntelemasi kirja
Olen innokas kirjojen kuluttaja, mutta tänä vuonna en ole vielä onnistunut löytämään sykähdyttäviä kirjoja. Vinkkaa siis oma suosikkisi. Kirjamakuni on laaja, mutta eniten pidän historiaan pohjautuvista kirjoista, sekä kauniista kielestä.
Kommentit (39)
Paul Julius Möbius - On the Physiological Idiocy of Women
Ei tänä vuonna mutta viime vuoden lopulla. Valerie Perrinin Vettä kukille. Nyt aloitin Elizabeth Gilbertin historiallisen romaanin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tänä vuonna mutta viime vuoden lopulla. Valerie Perrinin Vettä kukille. Nyt aloitin Elizabeth Gilbertin historiallisen romaanin.
Gilbertin Tämä kokonainen maailmani, on itseeni jättänyt jonkunlaisen jäljen.
ap.
Pirkko Saision Suliko, runollinen, historiallinen mutta ajankohtainen
Kiitos edelliset. Laittelen näitä itselleni ylös ja tutustun.
Freida McFadden on uusi tuttavuus. Olen lukenut kaikki käännetyt kirjat. On poikkeava sillee, ettei sankarittaret ole mitåän pyhimyksiä aina.
Valtion talousarvioesitys. Oli jännittävin kirja minlä olen hetkeen lukenut 🥶
Vierailija kirjoitti:
Freida McFadden on uusi tuttavuus. Olen lukenut kaikki käännetyt kirjat. On poikkeava sillee, ettei sankarittaret ole mitåän pyhimyksiä aina.
Oliko Juonenkulku erilainen kuin Kotiapulaissa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Juonenkulku erilainen kuin Kotiapulaissa ?
No sillä on useita eri kirjoja ja hyviä kaikki.
Lucrezian muotokuva:O'Farrell Maggie
Kavereiden kanssa pidetään "lukupiiriä" ja tämä oli itselle mukava yllätys. En lue historiallisia romaaneja, joten lukupiiri oli hyvä idea.
Einari: metsäkoneyhtiö Ponssen perustajan Einari Vidgrenin elämäkerta. Todellinen ryysyistä rikkauksiin tarina.
Harper Lee: Kuin surmaisi satakielen
Maire- Hänen Majesteettinsa palveluksessa. Kun Maire Lankinen lähti piikomaan Englantiin, hän ei tiennyt päätyvänsä Buckinghamin palatsiin. Tositarina.
Virginie Grimaldin Suloisimmat hetket sekä Moa Herngrenin Ruotsalainen avioero
Hannaleena Immonen: pieni matkalaukkumies. Itkettävän kaunis kirja. Avaa uuden maailman josta pääosin ei saa uutisista, lehdistä.
Mero, Nummela, Keskinen, Häkkinen: Urheiluvalmennus