Floridassa meinataan korvata karkotettava työvoima yötyötä tekevillä teineillä. Aina hullummaksi menee.
Floridassa ollaan tekemässä lakimuutosta, jonka jälkeen 14 vuotiaat ja sitä vanhemmat alaikäiset voisivat työskennellä myös öisin kouluviikon aikana. Näin saataisiin lisää työvoimaa karkotettujen työntekijöiden tilalle. Nykyiset lait kieltävät koululaisilta yötyön.
https://edition.cnn.com/2025/03/25/business/florida-child-labor-laws/in…
Kommentit (56)
Lisäksi lapset menettäisi lainmukaiset paussit, nyt lapsen pitää saada paussi neljän tunnin välein. Nyt voisi siis laittaa lapset
-yötöihin
-8 tuntia töitä ilman vessa- tai ruokapaussia
Tämän siitä saa kun karkoittaa sen työvoiman. Nyt ei Floridan bisnekset löydä työntekijöitä.
Ratkaisu: lapset yötöihin. Herran kiesus.
Mä en oikein tajua että mitä työtä yöllä voi tehdä? Eikö lähes kaikki paikat ole kiinni yöllä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt alan oikeasti uskoa, että Amerikka on kehitysmaa (tai kohta on)
Shithole country!
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tajua että mitä työtä yöllä voi tehdä? Eikö lähes kaikki paikat ole kiinni yöllä?
Tehtaita voi pyörittää kellon ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtaita voi pyörittää kellon ympäri.
Taitaa mm kauppija, huoltoasemia yms olla auki kellon ympäri.
Lapset vaan hommiin, vanhana voi sitten nukkua?
Siis tässä laissahan ei ole kyse rikkaiden lapsista. Desantisin lapset menee tietenkin kouluun, ei töihin tai varsinkaan yötöihin.
Ne on ne köyhien lapset jotka joutuu töihin. Kun on tuet ja palkat vanhemmilta ensin poistettu.
Ja kun lapsi ei jaksa sekä töitä että koulua, koulu jää. Kouluthan on maga-ideologian mukaan köyhille ihan turhia, rahanhukkaa. Töihin vaan.
Voivat kastella Desantisin nurmikon, pestä auton ja ikkunat, siivota vessat ym hyödyllistä.
Työvoimapula Suomessa on osaavista ammattilaisista. Joku ylä-asteikäinen on varmaan tosi pätevä päivystävä lääkäri tai omaa luokkahitsarin pätevyyden. Yhtä pätevä kuin se työkkärissä kulttuurialan tutkinnolla työtä etsivä palstamamma, joka valittaa työpulasta.
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikeaa uskoa tällaista uutista. Onko se todella tottta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on vaikeaa uskoa? Että ultrarikkaat haluavat kansasta orjia? Koulutus pois, lapset töihin. Kannattaa alkaa availla niitä silmiä vähitellen, eikä elää naiivissa hömpänpömppä kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis tässä laissahan ei ole kyse rikkaiden lapsista. Desantisin lapset menee tietenkin kouluun, ei töihin tai varsinkaan yötöihin.
Ne on ne köyhien lapset jotka joutuu töihin. Kun on tuet ja palkat vanhemmilta ensin poistettu.
Ja kun lapsi ei jaksa sekä töitä että koulua, koulu jää. Kouluthan on maga-ideologian mukaan köyhille ihan turhia, rahanhukkaa. Töihin vaan.
Voivat kastella Desantisin nurmikon, pestä auton ja ikkunat, siivota vessat ym hyödyllistä.
Totta. Rikkaat tarvitsevat halpoja palvelijoita, kun heittivät siirtolaiset maasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyissä työsuhteissa oleville teineille ei myöskään tarvitse maksaa täyttä palkkaa.
Aivan mahtavaa. Lapset saadaan töihin teurastamoihin ja kanafarmeille ja paskatehtaisiin, eikä palkkaakaan tarvitse maksaa kuin vähän. Näin ratkaistaan se ongelma että kuka ne työt tekee kun työn tekijät karkotetaan. Ja tätä sitten kutsutaan rinta rottingilla "vapaudeksi".
Suuri ja mahtava Yhdysliitto..eiku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyissä työsuhteissa oleville teineille ei myöskään tarvitse maksaa täyttä palkkaa.Aivan mahtavaa. Lapset saadaan töihin teurastamoihin ja kanafarmeille ja paskatehtaisiin, eikä palkkaakaan tarvitse maksaa kuin vähän. Näin ratkaistaan se ongelma että kuka ne työt tekee kun työn tekijät karkotetaan. Ja tätä sitten kutsutaan rinta rottingilla "vapaudeksi".
Vapaus ei kuulu köyhien lapsille. Se on vain rikkaiden etu-oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, se vaan on. Lakiehdotus Floridassa, jo menossa läpi?
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tuo hallinto puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on vaikeaa uskoa? Että ultrarikkaat haluavat kansasta orjia? Koulutus pois, lapset töihin. Kannattaa alkaa availla niitä silmiä vähitellen, eikä elää naiivissa hömpänpömppä kuplassa.
Tämä on suora seuraus Usan miljardöörien ja äärioikeistolaisten epäpyhän avioliiton politiikasta. Työväen ja lasten oikeudet: bye-bye.
Next: Ihmisoikeudet.
USA on omituinen maa. Suomessa ei ole mahdollista ottaa töihin LAITTOMASTI maassa olevia.
Nää uudet lait tekisi lailliseksi lasten yötyön koulupäivinä. Eli lapsesi olisi koulussa 8:00-16:00 ja sitten töissä vaikka 22:00-06:00.
Ei kai lapset tartte unta?