Keksi Kyynikolle tekemistä
Olen 36v nainen
8 vuotta työkyvyttömyyseläkkeellä
17 vuotta sitten eka mielisairaala vierailu.
Kertoja osastolla n. 20. Pisin vuosi josta karkasi usein kun lääkäri halusi edunvalvojan.
Asunnoton 3 kertaa
Luottotiedot eli laskut vanhenee parin vuoden päästä.
1 lapsi sijoitettu. Raskausaikana ja suhteen alussa isä pahoinpiteli usein. 4 vuotta kesti lapsen isään. Yksinhuoltajana 1 vuotta kunnos lapsi sijoitettiin Toiseen perheeseen.
Päihteitä harvoin. Kaikki kokeiltu mutta viimeiset 10 vuotta vain mietoja alkoholia ja kannabista. Tupakkaa palaa enemmän kun laki sallii.
Nykyinen miesystävä ok. Eri asunnot.
Harrastuksiin eläkeläisenä viimeiset 8 vuotta.
Kuntosalit jotka lopetin kun kallista.
Uimahalli pari vuotta se oli kivaa varsinkin pilvessä mutta nyt 4 kk tauko kun kaipaan uutta
Edunvalvoja pysynyt viimeiset 6 vuotta , haluaisin eroon lääkärit ei suostu myöntämään purkamis paperia.
Kaikki viranomaiset työntekijät vaihtuvat usein ja joutuu alottaan alusta.
2 vuotta kun viimeksi jouduin osastolle kun junassa Konnarilla tuli huoli kun olin menossa lentokentälle ja ottaa lennon jonnekin hevon tuuttiin mutta soitti polisiisit kun junalippua ei löytynyt.
Harrastan välillä kaikkee noituutta kun se on salainen voimavara. Lemmikkejä ei ole.
Oikeastaan minulla ei ole yhtään ystäviä. Monia on ollut mutta pilaan ne aina välttämällä ja katkaisemisells taikka päihteillä on osa syy miksi kaikki lopahtaa.
Miesystäväni mikä on nykyään on oikeastaan ainut ihminen mutta en osaa vaalia suhdetta koska usein mietin ja olen tehnyt ghostaamista. Elämme fifty fifty.
Muutamiin tyyppeihin pidän yhteyttä puhelimella.
Mitä hittoa sitä keksisi muuta kun eläkepäivien nauttimista tässä iässä. Uusi lapsikaan ei ole mahdoton mutta sekin on jo tehty tapaus ja taustani takia minua valvotaan. Iloja tuottaa pokerista joskus saamani voitot ja musiikki. Olen vähän syöpäläinen sori pitkä teksti Keksi mulle tekemistä 🥳💚
Kommentit (5)
Mene kirkkoon! Sellaiseen jossa on ihmisiä jotka on muuttunut uskon takia.
Juu kiitos pari päivää oli ihan hauskaa 🥳🤸💚
Ala jakaan postia