Mies/nainen koetko loukkaavaksi, jos joku tuttusi kysyy sinulta mihin hintaan suostuisit harrastamaan seksiä hänen kanssaan?
Kommentit (59)
Kysyisin tutultani, onko hänellä kaikki hyvin. Huimaako, särkeekö päätä, pyörryttääkö, onko sanojen muodostus vaikeaa tai onko muita oireita. Soittaisin hänen läheisilleen. Ohjaisin hoitoon. Eivät minun tuttavani käyttäydy noin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin tutultani, onko hänellä kaikki hyvin. Huimaako, särkeekö päätä, pyörryttääkö, onko sanojen muodostus vaikeaa tai onko muita oireita. Soittaisin hänen läheisilleen. Ohjaisin hoitoon. Eivät minun tuttavani käyttäydy noin.
Tietysti käyttäytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi loukkaavaa, jos tarjoaisi tonnin.
Olisi imartelevaa, jos tarjoaisi 100 000.
Jokainen nainen alentaa itsensä maksulliseksi kun puhutaan tarpeeksi suurista summista
Ja miehetkö eivät? :D Lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantuisi, paljon loukkaavampaa on kun miehet tinderissä yrittävät vongata ilmatteeksi.
Mitäs sinä sitten Tinderissä teet? Haet markkina-arvoasi?
No en ainakaan paneskelemassa randomeita :D haluan tutustua ihmisiin ja jos joku kolahtaa niin parisuhde on mahdollinen.
Vain jos alkaa tinkimään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen alentaa itsensä maksulliseksi kun puhutaan tarpeeksi suurista summista
Enhän minä ole siinä maksullinen, jos mies tarjoaa rahaa. Kerroin ainoastaan, miten reagoisin. En sanonut suostuisinko, höperö.
Ja jos kysyt, että suostuisinko, en tule koskaan tietämään, sillä kukaan ei tarjoa 100 000.
Vierailija kirjoitti:
A-seksuaalina toi olisi lähinnä huvittavaa. Kun ei kiinnosta pennin vertaa seksi.
Kysymyshän on siitä että kuinka paljon raha kiinnostaa sinua.
Naapurin poikamies kysyi, 80-luvulla, kun olin 19 ja hän noin 30, olisinko hänelle "oikein kiltti" maksua vastaan. Maalaispoikana en ymmärtänyt mitä hän tarkoitti, siksi kieltäydyin, vasta paljon myöhemmin tajusin. Ja vähän kadutti, olisin saanut rahaa inttiä varten.
Saahan sitä kysyä. Jos joku nainen tulisi ehdottamaan että maksaisi minulle seksistä, olisin niin varma että tässä on joku koira haudattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä ole siinä maksullinen, jos mies tarjoaa rahaa. Kerroin ainoastaan, miten reagoisin. En sanonut suostuisinko, höperö.
Ja jos kysyt, että suostuisinko, en tule koskaan tietämään, sillä kukaan ei tarjoa 100 000.
100 000 jeniä tekee tän päivän kurssilla reilut 600 euroa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehetkö eivät? :D Lol
Ei mitään hajua. Tämän paikan "miehillä" ja "naisilla" on kummallisia oletuksia ihmisistä.
-erimies
Riippuu aika tavalla siitä, kuka tuo tuttu olisi, ja puhutaanko esimerkiksi anopista vai huulet ja rintavarustus terhakkaasti tötöllään olevasta naapurintytöstä. Kyllähän tämän jälkimmäisenkin kanssa siihen seksin kylkeen olisi hyvä kolmekymppiä saada. Kauniisti pyydettäessä ilmankin kyllä annan. Kohtelias ele kaikissa tapauksissa, ei missään nimessä loukkaavaa käytöstä. Anopin kanssa eri juttu. En antaisi edes perintöosuutta vastaan.
Setämies
En loukkaantuisi, mutta pitäisin tyyppiä säälittävänä luuserina.
Olisihan se todella outoa. Riippuu ihan henkilöstä, mitä vastaisin. Varmaan vaan nauraisin. Tuskin kukaan tosissaan kysyisi. Yhdelle nuoruuden exälle voisin sanoa, että tonnista lähden.
En loukkaantuisi mutta vastaus olisi sama et ei ole varaa maksulliseen seksiin vaikka kohde olisi kuka :D
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
En, ilmoittaisin vaan, että en oo myytävänä
Kaikki on myytävänä kun vaan hinnasta sovitaan. En oikein usko että kukaan palstamamma jättäisi arpensa avaamatta miljoonasta, miljardista puhumattakaan.
En minä. Ei kiinnosta. Mutta mä en ookaan mamma 😄
Pitäisin kysyjää jotenkin vinksahtaneena, en tarvitse yhtään enempää rahaa, mitä kummaa tekisin sillä miljoonalla. En myöskään pidä ajatuksesta seksistä palveluna tai kaupan kohteena.
N66
Tekisin ainakin selväksi, että en ole maksullinen ja pyytäisin tai toisinsanoen käskisin häntä häipymään.
Yhdeltä työkaverilta tätä oli Rautatieasemallla kysytty. Eikä todellakaan näytä maksulliselta. Tuttu ihminen kysymässä on vielä pahempi loukkaus, koska hänen pitäisi jo vastaust tietää ja se on EI.