Mies/nainen koetko loukkaavaksi, jos joku tuttusi kysyy sinulta mihin hintaan suostuisit harrastamaan seksiä hänen kanssaan?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
En henkilökohtaisesti loukkaantuisi, mutta pitäisin ko. henkilöä kyllä jatkossa vähän moukkamaisena ja/tai sosiaalisesti taitamattomana. Vähän tilanteesta riippuen antaisin kyllä ihan rehellisen vastauksen.
Sama. Se oma rehellinen vastaukseni olisi että en mistään hinnasta.
Olisi loukkaavaa, jos tarjoaisi tonnin.
Olisi imartelevaa, jos tarjoaisi 100 000.
Minä olen antanut sillä tavalla miellyttäville ystävilleni ilmaiseksi. Ei kavereiden kesken tarvita välirahaa suuntaan eikä toiseen.
Kyllä loukkaantuisin. Sanoisin irti tuttavuuden, karmea tyyppi.
No loukkaavaksihan sen tekee oletus siitä, että olisin seksityöläinen. Jos olisin, hinnan kysyminen olisi ok, mutta moisen olettaminen on sama kuin kysyisi, mihin hintaan joku salakuljettaisi huumelastin, myisi koiransa tai katkaisisi välinsä mummoonsa. Kun normaalisti on syytä olettaa, että tavallinen ihminen ei yleensä tee noista mitään, ja loukkaantuu jos joku olettaa että vaikkapa hänen moraalinsa, kehonsa tai ihmissuhteensa voisi ostaa ja kyse on vain hintaneuvottelusta.
En haluaisi olla kysyjän kanssa enää missään tekemisissä.
Kysyisin, miksi kysyy ja sitten kysyisin hänen taksaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sinultahan sitä hintaa kysyttiin, eikä hänen tarjouksiaan.
En loukkaantuisi! Sanoisi hintani. Jos tarpeeksi maksetaan, niin mikä ettei.
A-seksuaalina toi olisi lähinnä huvittavaa. Kun ei kiinnosta pennin vertaa seksi.
On joskus kysytty. Ei se nyt suuria tunteita herättänyt, vähän alentavaa kummallekin. Kauppoja ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinultahan sitä hintaa kysyttiin, eikä hänen tarjouksiaan.
Minäpä en sanoisi tarjousta, sillä en ole seksikauppias. Reagoin tarjouksen perusteella.
Olen mies ja jos joku nainen kysyisi, niin kyllä minä muutaman satasen siitä voisin maksaa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
En, ilmoittaisin vaan, että en oo myytävänä
Kaikki on myytävänä kun vaan hinnasta sovitaan. En oikein usko että kukaan palstamamma jättäisi arpensa avaamatta miljoonasta, miljardista puhumattakaan.
Eihän kysyjä ole vastuussa minun tunteista niin eihän kysymisessä ole mitään pahaa. Jokainen on vastuussa pelkästään omista tunteista ja niiden hallinnasta
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantuisin. Kysyjä selvästi olettaa, että hinta olisi olemassa.
Kaikilla on hinta millä se tapahtuu. Jos joku lyö vaikka pari miljoonaa pöytään niin sinäkin suostuisit ihan varmasti. Kyse on vain pelkästään siittä summasta millä se tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen alentaa itsensä maksulliseksi kun puhutaan tarpeeksi suurista summista
Nuorena naisena olisin ehkä loukkaantunutkin, mutta en enää näin keski-iässä. Jos hinnasta päästään sopuun ja mies on puhdas, terve, eikä vastenmielinen niin mikä jottei. Tsukutsuku vaan.