Mistä saan lainaa oikeuskuluihin työttömänä?
Mulla on omaisuutta mutta sen myyntiin tarvitsen yhteisomistuksen purku oikeudesta. Mistä mä saan rahat siihen. Oikeusaputoimistosta sanottiin että maksaa tuhansia. Ei mulla ole sellaisia rahoja. Ei siis ole ilmaista mulle
Kommentit (30)
oikeusaputoimisto. hakemuskaavake. siinä nykytulot,statuseli työtön, varat,velat,menot-lapset,asuminen jne. joskus ilmainen,riippuu onko rikos-riita vai...saa halvemmalla,eli itse maksaa osan. tee hakemus ja tarkoin liitteineen. joskus perushakemus riittää,paikanpäällä liitteet katsotaan kutsusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaisin projektin menemällä töihin.
On aika paljon niitä työttömiä odottamassa töitä.
No siinähän se ongelma jo tulikin. ODOTETAAN että joku tulee hakemaan töihin.
olet niin nolo,että usko tai älä,sulle sattuu vielä jotain tässä elämässä,että länkkyleuka hiljentyy ja hymy hyytyy. olet vielä -polvillasi- mee vaan pois siksi aikaa. karma
Ei yhteisomistuksen purkuun tarvita asianajajia. Se on hakemusasia.
Lue https://herkulex.fi/yhteisomistus-ja-yhteisomistuksen-purkaminen/
Pitää tehdä kannattavampia rikoksia, että on varaa ostaa parhaat juristit.
Vierailija kirjoitti:
oikeusaputoimisto. hakemuskaavake. siinä nykytulot,statuseli työtön, varat,velat,menot-lapset,asuminen jne. joskus ilmainen,riippuu onko rikos-riita vai...saa halvemmalla,eli itse maksaa osan. tee hakemus ja tarkoin liitteineen. joskus perushakemus riittää,paikanpäällä liitteet katsotaan kutsusta.
Sinä et selviytynyt edes aloituksen lukemisesta ja tyrkytät neuvojasi huonolla suomella 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaisin projektin menemällä töihin.
On aika paljon niitä työttömiä odottamassa töitä.
No siinähän se ongelma jo tulikin. ODOTETAAN että joku tulee hakemaan töihin.
olet niin nolo,että usko tai älä,sulle sattuu vielä jotain tässä elämässä,että länkkyleuka hiljentyy ja hymy hyytyy. olet vielä -polvillasi- mee vaan pois siksi aikaa. karma
Sille on jo sattunut. Se on syrjäytynyt reppanapersu. Aivoton, tuloton, varaton, akaton, munaton.
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä kannattavampia rikoksia, että on varaa ostaa parhaat juristit.
Kysehän on erosta, ei rikoksesta, pikkunatsi.
Tuossa herkulex-sitaatissa sanotaan, että kulut voidaan määrätä sen maksettavaksi, joka tarpeettomasti häiritsee ja viivyttää yhteusomistuksen purkua. Eli miehesi, jos hän jankkaa vastaan ja viivyttelee uskotun miehen nähden.
Jätä hakemus käräjäoikeuteen. Hakemusmaksu on ainut, mitä sun tarttee maksaa heti.
Muut kulut kuitataan omaisuuden nyyntihinnasta.
Jäitä hattuun, perehdy linkitettyihin asioihin ja tsemppiä. Sinä saat oikeutta etkä joudu ottamaan lainaa.
Ap, on olemassa maksuton lakiasioiden palvelu, jossa saat pätevät neuvot. Ei välttämättä tule muita kuluja kuin hakemusmaksu, jonka maksat jättäessäsi hakemuksen käräjäoikeuteen.
Asunnon myynnistä tulee kuluja, jotka vouti perii myyntitulosta.
https://laki24.fi/
(Maksuton alkukartoitus kirjallisesti, puhelinneuvonta 2,95/min + puhelumaksu))
Lakipuhelin
Nopeaa apua lakiasioihin.
ma-pe 8-20, la-su 10-18
2,95€ / min + pvm
0600 111 33