Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin huono olo että ahdistaa

Vierailija
27.03.2025 |

Mies ollut lomautettuna jo pitkään, todennäköisesti koko firma missä on töissä menee nurin tekoälyn takia. Ei halua puhua asiasta. Ei aio hakea töitä jos joutuu työttömäksi koska ei halua muualle töihin. Ei kuulemma osaa mitään ja asiakaspalveluun ei halua. Meillä asuntovelkaa ja talo jossa maksuja. Olen itse työkyvyttömyyseläkkeellä. Ei voida myydä kun talossa rakennusvirhe. Lapset tarvii rahaa. Tulevaisuus näyttää vain todella synkältä. Ja koko meidän yhdessä olon aika on ollut synkkää ja täynnä vastoinkäymisiä. Mies sanoi että muuttaa äitinsä omistamaan pieneen asuntoon työttämänä, kun ei joudu maksamaan mitään siitä. Äitinsä hoitaa asiat. Mun varallisuus on kiinni tässä remontti tarprisessa talossa. Mun tulevaisuus näytyää todella synkältä. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 000 tuhatta on pieni laina. Lyhennys ja korko  jotain 300? Yksiöstä voi joutua maksamaan saman verran vastiketta jos siinä on mukana rahoitusvastiketta, ja yleensä on.

800 lyhennys on ja muut talon kulut päälle. Yritin puhua miehelle mutta ei, hirveä riita ja mun vika. Ei saa mitään käytännön asioita taloon liittyen sovittua. Puhuu vaan muuttamisesta mutta miten tää talo niin siihen ei ota kantaa. Pystyy kuulemma oman osuutensa maksamaan hyvin kun asuu ilmaiseksi. Mä joutuisin asumaan tässä ja maksamaan muut kulut. 

Ap

Montako lasta ja minkä ikäisiä? Miten mies aikoo hoitaa lapset ja lasten asiat? Oletko mielenterveysongelmista eläkkeellä?

Miten se mun eläke liittyy mihinkään tai mistä syist

Miehet monesti jättävät mielenterveysongelmista kärsivän naisen erossa. Voit sanoa ukollesi, ettet pärjää yksin lasten kanssa.  Ja täytyyhän hänen jotenkin lasten asiat ja asuminen hoitaa.

Vierailija
22/23 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 000 tuhatta on pieni laina. Lyhennys ja korko  jotain 300? Yksiöstä voi joutua maksamaan saman verran vastiketta jos siinä on mukana rahoitusvastiketta, ja yleensä on.

800 lyhennys on ja muut talon kulut päälle. Yritin puhua miehelle mutta ei, hirveä riita ja mun vika. Ei saa mitään käytännön asioita taloon liittyen sovittua. Puhuu vaan muuttamisesta mutta miten tää talo niin siihen ei ota kantaa. Pystyy kuulemma oman osuutensa maksamaan hyvin kun asuu ilmaiseksi. Mä joutuisin asumaan tässä ja maksamaan muut kulut. 

Ap

Montako lasta ja minkä ikäisiä? Miten mies aikoo hoitaa lapset ja lasten asiat? Oletko mielenterveysongelmista eläkkeellä?

Mite

Mies on itse mielenterveysongelmainen, lapset ei nyt liity tähän vaan puhun yhteisestä omaisuudesta

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron, talo osituksessa myyntiin, ja siitä sitten aloittelemaan uutta elämää. Jokainen oppirahansa jossain vaiheessa maksaa.

Miestäkään ei selvästi kiinnosta kun oma tilanteensa näköjään. Käsittämätöntä minkäkaisten ukkojen kanssa naiset pariutuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä