Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*♥* PITKIKSET vko11 *♥*

12.03.2007 |

[color=darkturquoise] Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme![/color]

[/quote]

[color=darkturquoise] [size=5]***Pitkikset***[/color] [/size]

[color=darkorchid]Mia79[/color] [color=deeppink]Clomituplamamma vm-79. Aikanaan pillerit lopettanut 02/04, minkä jälkeen ei luomusti kuukautisia. Vauvatouhut aloitettu 10/04. 12/04 todettu pco. Lääkitys: metformiinia, teroja ja clomeja. Tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta 04/05, lapset synt. 11/05[/color]

[color=darkorchid]Mikaela77[/color] [color=9BCD9B]Minä -77, mies-75. Esikoisen (02/04) yritystä ½ vuotta, tärppäsi luomusti. Pikkukakkosen (02/06) yritystä reilu vuosi, tärppäsi 5:stä clomikierrosta. Pco vaivana. Krooninen vauvakuume päällä, mutta kolmonen ajankohtainen ehkä v. 2008 puolella.[/color]

[color=darkorchid]Kristiin@82[/color] [color=deeppink]Minä 25v, mies 29v, pillerit jätetty pois 10/04. 8/05 todettu pco -> clomit+terot. Tehty laparoskopia. Jatkettu clomeilla ja pitkään odotettu plussa tulikin sitten toisesta kierrosta. Ultrassa selvisi, että tulokkaita onkin kaksi, jotka ovat identtisiä![/color]

[color=darkorchid]Veera24[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mies 26 v. Pillerit pois 5/04. Kierrot 32-142. PCO todettu 2/05. Hoitona 10 kg pois ja Metformin reilu 2 kk, tuloksena raskaus[/color]

[color=darkorchid]tilulilu[/color] [color=deeppink]ikä 25v. mies 32v.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen kierrot on ollu 53,72,116 ja 33 pitkiä..Lapsettomuustutkimukset alkaa 03/06..Ensimäistä yritellään[/color]

[color=darkorchid]MAYA79[/color] [color=9BCD9B]Minä 27v. ja mies 25.vee. Yritystä jo 04/10. Pco taustalla ja lapsettoomuushoidoissa ollaan. Yks ivf-hoito takana ja pas->ei tulosta. 2 ivf tammikuussa. Ensimmäistä tehdään:)[/color]

[color=darkorchid]kanelisokeri[/color] [color=deeppink]33-vuotias, kolmen lapsen äiti. Mies samanikäinen. Pirkanmaan alueella asutaan. Esikoinen (tyttö -98) ja kolmonen (tyttö -06) saatu aikaiseksi Clomeilla ja Teroilla, keskimmäinen (poika -99) sai alkunsa täysin luomuna :-). Syynä hedelmöittymisongelmiin pitkät kierrot (lieväasteinen PCO). Jossakin vaiheessa vuonna 2008 alamme yrittämään neljättä muksua, siihen asti kuumeillaan...jos jaksamme odottaa niin pitkään ;-)[/color]

[color=darkorchid]myttö75[/color] [color=9BCD9B]Minä 30v. ja mies 34v. PCO ja pitkät kierrot riesana. E-pillerit lopetettu 7/05 ensimmäisen lapsen toiveessa. 1/06 tuulimuna, 3/06 clomit, 4/06 puregon+pregnyl.[/color]

[color=darkorchid]pumpsu[/color] [color=deeppink] minä 24, mies 26, keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-9. Nyt kolmatta kertaa raskaana ja ensimmäisemme laskettu aika on 6.8.2007[/color]

[color=darkorchid]manti76[/color] [color=9BCD9B]toista lasta halajamme, pitkät kierrot johtuen pcosta[/color]

[color=darkorchid]töppönen.[/color] [color=deeppink] minä 26, mies 27. vauvatouhut aloitettu 09/05, kierrot vaihdelleet kp38-59 välillä. lievä pco todettu 02/06. kiertoja yritetty tasata teroluteilla kolme kiertoa, tuloksetta. lapsettomuustutkimukset alkamassa. ensimmäistä yritetään.[/color]

[color=darkorchid]RuuPikkuinen[/color] [color=9BCD9B] ruu 28, mies 30 & vauvahaave 01/06. PCO 2002, lisätutkimuksiin lääkärin kehoituksesta 04/06. Kierrot pidetään kurissa proveralla.[/color]

[color=darkorchid]Möhköfantti84[/color] [color=deeppink]Minä 23, mies 24. Poika syntynyt 12/04. Aina ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot, 35 päivästä ylöspäin, synnytyksen jälkeen vielä pahemmin sekaisin, ultrassa ei poikkeavaa. Toinen tärppäsi luomusti reilun vuoden yrittämisen jälkeen ja syntyy maaliskuussa 07.[/color]

[color=darkorchid]Nelli_E[/color] [color=9BCD9B]28v äippä, mies 37v poika syntynyt 02/05. Yritettiin poikaa vuosi, terolutit oli käytössä kierron tasaamiseksi. PCO, pitkä kierto usein jopa 70 päivää. Nyt (12/2006) alkaa pikkukakkosen yritys =)[/color]

[color=darkorchid]koziol/color] [color=deeppink]28 tulee ikää mittariin. Aina on ollut ongelmana epäsäännöllinen kierto ja kun lopetin parikymppisenä pillerit, jäivät kuukautiset kokonaan tulematta lähes vuodeksi, teroluteilla niitä käynnisteltiin ja kolmen kuukauden kuurin jälkeen esikoinen sai alkunsa ekasta luomukierrosta. Toista kun alettiin haaveilemaan, tulosta ei tullut ja molemmat tutkittiin. Lääkäri tuumas että pitkät kierrot on ongelmani, limakalvot ei ole siinä kunnossa että sinne ihmisen alku kiinnittyisi. Jälleen kerran keltarauhashormonia 3kk satsi ja ekassa luomukierrossa oli taas tärppi. Nyt kuurit on syöty ja jännityksellä odotellaan kuinka käy.[/color]

[color=008B45] [size=3]Plussanneet pitkikset [/color] [/size]

[color=43CD80]Möhköfantti84[/color] [color=FF6A6A]la 23.3.07 [/color]

[color=43CD80]Kristiin@[/color] [color=FF6A6A]la 19.4.07 [/color]

[color=43CD80]myttö75[/color] [color=FF6A6A]la 27.4.07 [/color]

[color=43CD80]RuuPikkuinen[/color] [color=FF6A6A]la 5.7.07 [/color]

[color=43CD80]pumpsu[/color] [color=FF6A6A]la 6.8.2007 [/color]

[color=43CD80]MAYA79[/color] [color=FF6A6A]la 1.10.07 [/color]

[color=coral] [size=3] Synnyttäneet pitkikset [/color] [/size]

[color=darkorange]Mia79[/color] [color=crimson] (la 18.12.05) [/color] [color=cornflowerblue]poika[/color] ja [color=crimson] tyttö 11/05 [/color]

[color=darkorange]Mikaela77[/color] [color=crimson] (la 27.2.06) Tyttö syntyi 23.2. paino 3432g ja pituus 49cm, pää 35cm [/color]

[color=darkorange]mimmu_78[/color] [color=crimson] (la 15.3.06) tyttö syntyi 20.3., paino 3090g, pituus 50cm [/color]

[color=darkorange]vikli80[/color] [color=crimson] (la 24.1.06) [/color] [color=cornflowerblue]poika syntyi 22.1. paino 3305g, pituus 50cm, päänympärys 39,5cm [/color]

[color=darkorange]Veera24[/color] [color=crimson] (la 8.8.06)[/color] [color=cornflowerblue]poika syntyi 10.8, pituus 50 cm, paino 4030g, PY 35cm[/color]

[color=darkorange]tilulilu[/color] [color=crimson] (la 24.10.06)[/color] [color=crimson]tyttö syntyi 20.10, pituus 49 cm, paino 3730g[/color]

[color=darkorange]Kanelisokeri[/color] [color=crimson] (la 18.11.06)[/color] [color=crimson]tyttö syntyi 17.11. pituus 50 cm, paino 4305g, py 37cm[/color]

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä kuuluu? Ihana auringonpaiste!! :) Tulee niin keväinen olo, ihanaa nähdä aurinko.

Oma napa: vielä eilenkin haalean haalea viiva, jota mies ei kyllä nähnyt, puusilmä! Mutta siis aivan selvä viiva(npaikka) tulee, selvemmät ääriviivat, mutta musta ihan vaaleanpunaistakin näkyvissä. Nyt on taas niiiin järkyttävän paha olo, että harkitsen vielä oksentamista ennen tontille lähtöä :( Päätin testata vielä ke tai to, ja jos tulee samanlaisia jälkiä testiin niin sitten varaan gynelle ultra-ajan. Ei tästä tule muuten mitään. Rinnat on niin kipeät, että ulkona ei viitsisi käydä kun rintoja vihloo. Kyljelläänkään ei pysty kunnolla nukkumaan kun on rinnat niin kipeät. Voikohan ihminen olla valeraskaana...?!

Mutta nyt tontille lakkaamaan kattopaneleita ja siivoamaan vähän pihaa. Saa nähdä mitä tuolta lumen alta paljastuukaan.. Ainakin hiomakone on kadonnut mystisesti ja odotankin sen paljastuvan jostain hangen alta nyt keväällä ;) Ostin kyllä jo uuden. Sellasia kympin koneita ne oli molemmat, välttää noihin meidän hommiin.

Aurinkoista viikkoa teille!

Mikaela

Vierailija
2/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis koikkelis!

Mikaela: Kylläpä sinulla kuulostavat nuo oireet lupaavalle. Sen verran tsemppaan minäkin, etten ole oikeastaan millään valtakunnan testillä saanut koskaan haamun haamua, jollen ole ollut raskaana ;-) Uskaltaisin jopa onnitella sinua varovaisesti :-)

Itse testasin eilen ja ihan tyylipuhdas nega tuli. Ei oikeastaan harmita yhtään, tässä ei nyt kuitenkaan tarvitse hampaat irvessä yrittää (vielä) kun Ainokin on niin pikkuinen (4kk). Ihanteellista olisi saada se nelonen sitten kun Aino on 2v (tällä menolla ja PCO-munasarjoillani Aino ehtii kasvaa aikuiseksi ennen neljättä), eli " yrittäminen" voisi alkaa sitten kun Aino täyttää vuoden. Toki jos tärppi tulee ennemmin, niin sitten tulee ja siitä olemme onnellisia.

Terolutia ja Clomeja olisi satsi kumpaakin lääkekaapissa, mutta en usko tällä kertaa enää lähteväni siihen, kuten sanottu on, vauva tulee jos on tullakseen ja jollei tule, siihen on tyydyttävä. Kannattaisi varmaan vähän yrittää laihduttaakin, mutta kun ei motivoi yhtään...ei niin yhtään.

Nyt lopetan tämän omanapaisen turinani ja menen viihdyttämään Ainoa lattialle :-) Hyvää viikkoa kaikille pitkiksille, pidetään pinoa pystyssä!

Kanelisokeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisitkin raskaana! Olispas se mellevää :D ja ihanaa. Ajattele jos saisitte kolmannen tyttösen.

Mitäs Mayalle ja Pumpsulle kuuluu? Möhköfantilla alkaa olla jo jakaantumisen aika käsillä ja Kristiinankin lapsoset jo ihan mukavan kokoisia. ihanaa että kaikki on hyvin.

Niin ja tervetuloa mukaan koziol (en muista nimimerkkiä tarkkaan)!! Toivottavasti pian pääset plussalistaan mukaan, itse roikuin noin 10 kk mukana ennen plussausta. Mikä on kyllä melkoisen lyhyt aika. Ja plussauksen jälkeen olen yrittänyt roikkua edelleenkin mukana.

Omaa napaa: Masu alkaa olla jo ihan ok kokoinen, ympärysmitta on sellaiset 90 cm, normaalisti noin 70cm. Poitsu potkii jo kovaa ja isikin tuntee osan liikkeistä, sunnuntaiaamuna viimeksi hän hengaili navan seutuvilla aiheuttaen hassun pahkan keskelle masua. Pojan koko lähentelee jo 600 grammaa, eli ihan mukavasti ollaan kasvettu. Mua hiukan hirvittää, että kuinka suureksi hän kasvaa kun olemme miehen kanssa molemmat olleet syntyessämme yli nelikiloisia...

Aurinkoa loppuviikkoon!

ruu. +tirppa 23+5

Vierailija
4/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä tapahtunu, siis et Mikaela vois olla raskaana????!!!! Mä vielä kyllä uskon tohon!!

Kivaa kuulla Et Ruulla ja Tirpalla kaikki ok, ja kristiina jakautuu varmaan ihan kohta, jännää!!! ja sit alkaa kaksosarki!!!

Täällä mennään vko:lla 11+2 ja ekassa neuvolassa oltiin tänään, mies oli mukana, en tiiä otanko seuraaviin neuvoloihin mukaan, aikas turhaa..Mut ihanaa et se nyt ekalla kerralla oli mukana!

neuvolatäti oli sellanen reilu viiskymppinen nainen ja jotenki tuntu et se piti mua ihan lapsena.. mut muuten ihan ok..toivottavasti;)

Tuhruilut jatkuu satunnaisesti, nytkin tulee sellasta tumman keltasta vuotoa, vaik en mä sitä kyllä enää tuhruks laske..mut selkeesti vähenemään päin.

Vänkäsin neuvolatädin kanssa siitä et voidaanko kuunnella sydänäänet, ku sanoin et kyllähän näillä viikoilla pitäs kuulua, sen mielest vasta

vko:lla 12. No lopulta se suostu ja kauan se niitä etsi ja siellä se jyskytti 158:aaaa, ai että mikä helpotus!!!!! eli ei tuhrut sitä vielä oo vieny mukanaan..ai nii hb oli laskenu 117, mulla aina yleensä yli 130..

Sellasta, mun kunto on täysin nollassa, olin viikon saikulla kun sairastin karmeen flunssan ja vielä yskä ja nuha jatkuu. Ehjkä tää tästä..

maya ja rusina vko 11+2

Vierailija
5/15 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin liittyä tähän ketjuun...

Vivente, vm. -78, mies -77. Asumme Itä-Suomessa. Yritys alkoi 7/06. Terolutit 11/06-1/06 ja 3/06-> Kierrot on aina olleet epäsäännölliset ja pitkät.

Vierailija
6/15 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erittäin kypsä tähän olotilaan, vatsaa ja selkää särkee, kaikki aiheuttaa supisteluja, kipeitä supisteluja tulee paljon, mutta tyttö ei vain tajua syntyä. Tänään kävin neuvolassa, meinas neuvolan tätikin, että joutais syntyä kun on jo niin hyvän kokoinen, veikkailikin, että vois syntyä viikonloppuna, mutta saa nähdä. Pääasia, että kaikki kunnossa.

Kiva kuulla muistakin odottajista, ja hienoa että kaikilla menee niin mukavasti! Mayallakin niin paljon viikkoja, että saa huokaista helpotuksesta! :D

Vivente tervetuloa joukkoon!

Mikäs Mikaelan tilanne?

Möhkis ja tiitiäinen 38+6

Vierailija
7/15 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikaela: Mikäs tilanne? Täällä jännittelen sun kuulumisia! Ootko testannut enää, vai kuinka?

Kanelisokeri: Teillä kuulostaa ¿yritys¿ ihanan rauhalliselta. Niinhän sitä sanotaan, että tollanen positiivinen mieli ja turha stressi on ne parhaat avaimet onnistumiseen :)

Ruu: Sulla tosiaan on jo komea masu. Omaani en ole vielä mitannutkaan...pitänee jossain vaiheessa ottaa mittanauha käteen.

Maya: Hyvä kun vänkäsit saada kuulla sydänäänet!! Mä olen ihan megaonnellinen teidän puolesta, että kaikki on mennyt hyvin :) Milloinka on np-ultra?

Viventelle tervetulotoivotus!

Möhkis: Sulle vaan jaksua lähettelen. Pääsitte sitten kummityttösi ristiäiset rauhassa viettämään...Onkos sulla jotain poppaskonsteja, joillaa yrität synnytystä käynnistää?

(.) Täällä vähän itkuisisa tunnelmia. Johtuu kai vähän hormoneistakin, mutta kun:

Siis mun kummitäti (jota en siis tosiaankaan juuri tunne) lupasi meille etukäteis häälahjana avomiehensä remonttitaidot käyttöön. Oliin sovittu että tämä mies hoitaa meidän asunnon seinien ja katon maalaamisen kokonaan. Lisäksi, kun nyt alkuviikosta käytiin asuntoa vielä katsomassa heidän kanssaan, saimme sen käsityksen, että tämä mies olisi auttamassa jossain määrin myös lattian laitossa. No tuossa tunti sitten kummitätini soitti ja ilmoitti, että hänen miehensä ei suostukaan tätä hommaa ilmaiseksi tekemään. Saadaan avaimet käteen kuukauden kuluttua ja sitten siinä on kaksi viikkoa aikaa remontille. No meillä ei tosiaan ole YHTÄÄN ylimääräistä rahaa, joten emme mitenkään voi palkata tätä miestä, vaikka pienen alennuksen ¿häälahjana¿ saisimmekin. Sitä kun oli niin asennoitunut että koko remontti on jossainmäärin suunniteltu ja nyt sitten kiskaistiin matto jalkojen alta. Itkuhan siinä tuli. Oikeen hävettää, kun Mikaela on raksalla jatkuvasti ja minä valitan yksistä seinistä ja katosta (ja lattiasta), mutta kun tiedän että me ollaan miehen kanssa tosi kiireisiä koko kevät, lisäksi kummallakaan ei ole minkäänlaista kokemusta edes maalaamisesta...kauhukuvana on että raahaudutaan sinne kämpälle joka ilta kahdeksi tunniksi maalaamaan, eikä saada oikeasti mitään aikaiseksi. Lisäksi siellä on kylppäri-vessaremontti tulossa, joten sinne ei sen puolesta voi yöksikään jäädä, kun ei ole edes pönttöä koko paikassa... Huoh, ajatukset sekavina. Tiedän ettei tämä niin kovin iso asia ole, mutta harmittaa vaan niin vietävästi. Kiitos kun sain purkaa mieltäni :,)

Pitää mennä nukkumaan, aamulla aikainen ylösnousu

Pumpsu 19+3

Vierailija
8/15 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelisokeri: Pahoittelut negasta. Tuolla asenteella on kyllä ihan mukavaa olla, että vauva saa tulla kun on tullakseen. Ei tule ainakaan mitään suorituspaineita. Tosin mulla on hirveä ikävä jo sitäkin.. siis piinailua sun muut asiaankuuluvaa, vaikka tosin muistan kyllä vielä kuin eilisen sen tuskaisen vuoden kun vauvaa ei kuulunutkaan. Mutta terveisiä sinne Ainolle vielä :)

Ruu: sun masunkasvattelut kuulostaa ihanalta! Toivotaan että poitsusta tulee vähän pienempi mitä te olette syntyessänne olleet. Vaikka kyllähän se nelikiloinenkin sieltä tulee. Eipä se luonto ihan luonnottomia ratkaisuja yleensä tee.

Maya: onnea sykkeen kuulumisesta! Oli varmasti liikuttavaa :`) Toivottavasti myös paranet pian!

Vivente: tervetuloa joukkoon! Päivitän sun tiedot tuonne heti kun ehdin!

Möhkis: sulla onkin jännät paikat!! Toivottavasti vauva pian ilmoittelee tulostaan :) Täällä jännätään jo kovasti!

Pumpsu: Jösses, että sullakin on jo viikkoja paljon! Olipa tosi kurja juttua tuo remppauutinen :( Vähän tylsää kyllä, että ensin luvataan tehdä ja sit vedetäänkin sanat takas! Sä kun olet vielä raskaana, niin etpä mitään raskasta saa edes tehdä! Toivottavasti nyt suostuisivat kuitenkin joustamaan vähän ja tulisivat tekemään rempan teille sovitusti!

Oma napa: veritesti (pos/neg) oli negaa. Sain ohjeen hakeutua omalääkärille, joka sitten toimii parhaalla katsomallaan tavalla. Eli laittaa ultraan tai sitten otattaa jotain hormonikokeita. Ens viikon loppupuolelle saisin vasta ajan sille! Joten odottelen kyllä sinne asti. Yksityiselle ei ole nyt varaa mennä kun Kiiran silmälääkäri on maanantaina. Soitin nimittäin tohon paikalliseen lääkärikeskukseen ja normiultran hinnaksi tulisi pikkasta vailla sata euroa! Joten en tosiaan suostu maksamaan siitä niin paljon. Varailen ajan sille omalääkärille sitten ensi viikolla. Täytyy siis selvittää miksi sain niitä haamuja ja miksi on lämmöt koholla + muutkin oireet. Että tämmöstä tänne. En siis ole piiruakaan viisaampi asian suhteen, mutta eipä nyt kiirettäkään ole. Jos tulee kipuja, sit pitää mennä suoraan päivystykseen, mutta muutoin vain sitten odottelen.. *huokaus*

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
9/15 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään uutta, supistellut taas koko päivän, mutta eivät ole tarpeeksi tehokkaita. Mies on kipeenä, joten ei välttämättä pääse mukaan synnytykseen :(. Onneksi äitini on lupautunut lähtemään kaveriksi.

Pumpsulla on tosiaan hienosti viikkoja! Kyselit meinasinko kokeilla poppakonsteja. Olen yrittänyt liikkua, aina kun olen kaverin saanut mukaan ja seksin voimaan mä uskon :), se kun on niin kivaa ;), saunassa käydään muutenkin usein ja sivota en kehtaa :).

Olipas aika törkee toi remonttihomma, mulla ois kyllä kanssa itku päässyt ja herne olisi jo syvällä aivoissa..

Mikaela: Onpa sulla tosiaan outo tilanne, no onneksi kuitenkin sait lääkäriajan. Toivottavasti ei mitään vakavaa ole!

möhkis ja tiitiäinen 39+0

Vierailija
10/15 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti laittaa kanssa tuo vatsanympärys: sehän on 110-114cm riippuen mistä kohtaa mittaa ja pituutta mulla on 154cm :). Täällä siis melkoinen möhköfantti, yhtä pitkä kuin leveekin..

Vierailija
11/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te olette asiantuntijoita ja kokeneita tässä asiassa, päätin kyselle hieman teiltä..

Elikkä pitkästä kierrosta on kyse. Ennen kun aloin odottamaan esikoistani reilut pari vuotta sitten, kiertoni piteni ja oli epäsäännöllinen. Sitä ennen olin syönyt monen monta vuotta pillereitä ja sitä ennen kuukautiskiertoni oli säännöllinen...Kiertoni siis piteni, mutta tärppi kuitenkin kävi ja saimme esikoisemme.

Nyt on tullut aika yritellä kakkosta. Jätin pillerit pois joulukuussa ja taas kierto alkaa pidentyä. Pillereitä söin tässä välissä n. vuoden. Viimeksi kierto oli n.44. Sain terolutia ja nyt olen syönyt kerran sen 10tbl, mutta: minulla on nyt menossa kp 36 ja viimeisestä terolut-tbl:sta on jo 11 päivää, eikä kuukautisia vieläkään. Tein eilen raskaustestin ja negaa näytti. Siispä kuinka kauan terolutin syömisestä teille on menkat tulleet? Ovatko lyhentäneet kiertoa vasta sitten kun sitä on syönyt sen esim.3kk?

En ole kokeillut vielä ovistestejä, mutta ajattelin että niitäkin voisi nyt kokeilla..Mitä merkkejä suosittelette, mikä olisi selkeä ja helppo käyttää? Minkä hintaisia ovat?

Kiitos!

Johanniina

Vierailija
12/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teroluteista mulla ei ole kokemusta, mutta itse söin puolisen vuotta provera merkkistä keltarauhashormonia. Oli tosi äpäkkää tavaraa ja kuukautiset alkooivat aina pari päivää kuurin lopettamisen jälkeen. Alkuun suhtauduin tähän merkkiin epäilevästi, mutta nyt uskon sen olleen oikea minulle.

Onko sinulla missään vaiheessa tutkittu mistä pitkät kierrot johtuvat? useinhan on kyse ovulaation häiriöistä, mutta myös muita syitä löytyy.

Mikaela. Harmi ettet plussannut. Jännitin kovasti puolestasi.

Möhköfantti. Oletko jo lähtenyt? Tule sitten kertomaan kokemuksesi! Vyötärönympärystäsi on tosiaan mahtava, pituuteesi nähden. Mutta niinhän sen kuuluu ollakin tuossa vaiheessa :D

Omaa napaa: nyt on tosiaan menossa energiakausi. Liikkumisen himo on hirvittävä ja jaksankin ihan mukavasti liikkua. Juuri tulin puolentoista tunnin sauvakävelylenkiltä jonka päälle jumppasin parikymmentä minuuttia. Nyt on hyvä olla. Aiemmin on tällaisesta saattanut tulla suppareita, mutta ei tänään. Hyvä niin! Nyt lähden pesemään autoa!

Hyvää sunnuntaita kaikille!

ruu+tirppa 24+3

Vierailija
13/15 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli np-ultrassa käyty ja kaikki näytti hyvältä!!! Kaveri siellä heilu ja huito. Oli päivää isompi ja vastas vikkoja 12+4, pituutta oli 6cm!!!huima!

Nyt sit aijon ruveta uudestaan liikkumaan ja kävin ostaa itelleni kävelysauvat( oon aina niitä protestoinu;)

ja mammafarkut;)

-maya ja rusina rv12+3

Vierailija
14/15 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt tuoreempaa pinoa..

Johanniinalle piti kommentoida sen verran teroista että mulla kesti kolmannessa terokierrossa jotain 14-16 pvää ennenkuin menkat alkoi. Ja epäilin oliko terot ollenkaan purrut. Mikä sun tilanne nyt on, alkoiko uusi kierto jo?

Teroista täytyy sen verran sanoa että en tiedä auttoiko minun tapauksessa lyhentämään kiertoa, vai heräsikö oma kroppani itse kuurin jälkeen hitaasti uudelleen toimimaan. Kiertoni on kuitenkin nykyään säännöllistymään päin (vuosi siihen " vain" meni..).

Tänään pyörähti käyntiin kp1, joten uutta pökköä pesään ;)

Mayalle, Pumpsulle, Mikaelalle ja kaikille muillekin pitkiksille heilutukset, ja uusille tervetuloa!

Vierailija
15/15 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töppönenkin on tänne pitkästä aikaa eksynyt :), mitäs kuuluu?

Mayalla oli huippu hienoja kuulumisia, niin se vain pienokainen kasvaa!!

Minä siis täällä edelleen " yhtenä kappaleena" ... Maanantaina kävin äitipolilla, vauvalla kaikki hyvin, painoarvio 3100g. Istukka yliaikaisen näköinen, mutta virtaukset hyvät. Kohdunsuu oli 2,5cm auki ja kanavaa jäljellä paksun reunan verran, lääkäri siinä samalla iroitteli kalvoja ja maanantain supisteli aika kivasti, mutta alkoivat taas hiipua iltaa kohti ja lopahti sitten, niin kuin on käynyt jo sata kertaa. Joka päivä supistelee, mutta ei vain lähde synnytys käyntiin.. Ensi viikon perjantaina luultavasti käynnistetään, jos ei tajua itse sieltä tulla!

Möhkis ja tiitiäinen 40+0