Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin brittiläistä dokkarisarjaa, ihmettelin häkkikoiria

Vierailija
26.03.2025 |

Parissakin jaksossa (eri)perheiden koirat olivat sisällä sellaisessa pienessä metallisessa häkissä. Onkohan siellä tavallistakin pitää koiria sellaisissa, vai sattuiko nyt vain jostain syystä sarjaan pari tuollaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne häkit aika yleisiä, mutta ei ne kovin pieniä yleensä ole, joita mä olen nähnyt. Että pienellä koirallakin voi olla häkki, johon mahtuisi myös tanskandogi. Se on koiran (turva)paikka ja sinne ei mene lapset häiritsemään yms.

Vierailija
2/3 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne häkit aika yleisiä, mutta ei ne kovin pieniä yleensä ole, joita mä olen nähnyt. Että pienellä koirallakin voi olla häkki, johon mahtuisi myös tanskandogi. Se on koiran (turva)paikka ja sinne ei mene lapset häiritsemään yms.

Nuo oli kyllä aika pieniä. Ja olisiko sitten olleet siellä hetken vaikka "turvassa" kuvausryhmältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo oli kyllä aika pieniä. Ja olisiko sitten olleet siellä hetken vaikka "turvassa" kuvausryhmältä :)

Toivottavasti. Jotkuthan hautoo koiriaan häkeissä työpäivän ajan. :(

Siis puhun yleisesti britteistä, kun on jonkin verran kokemusta, Ei niinkään sun mainitsemasta tapauksesta.