Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin ystävyyden, koska kaverista tuli äiti. En jaksa sitä uutta persoonaa.

Vierailija
26.03.2025 |

Oltiin ystäviä 10 vuotta. Nyt hän uhriutuu vain siitä miten vaikeata on. Puhuu vaipoista, yöherätyksistä ja lapsen "aivan ainutlaatuisesta tavasta katsoa pöytää". En jaksa. Se ihminen, jonka kanssa joskus bailattiin ja puhuttiin elämästä, on nyt vain äiti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta mieti miten kivaa tuosta kaverista on, kun hänen elämänsä loppui ja hän on nyt olemassa enää vain lasta varten. Ei se herkkua ole.

Vierailija
2/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kaveerata. Saman kokenut.

Vierailija
4/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin pienen äiti ja ymmärrän. En tosin puhu lapsesta oma-aloitteisesti, mutta olen muuten tylsää seuraa koska olen niin väsynyt. En jaksa oikein sanoa mitään, tuijotan vain tyhjyyteen. Reilu annos viinaa voisi auttaa.

Vierailija
5/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis hyvä äiti. 

Vierailija
6/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Erilaiset elämäntilanteet voipi erottaa ystävykset. Joillakin taas ystävyys kestää ikuisesti. Semmoista se on.

Vierailija
7/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta mieti miten kivaa tuosta kaverista on, kun hänen elämänsä loppui ja hän on nyt olemassa enää vain lasta varten. Ei se herkkua ole.

Elämä loppui kun lapsi syntyi? Voi jumalauta.

Vierailija
8/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap ei saa koskaan lapsia.

Vierailija
9/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein saman, tosin silloin kun minusta itsestäni tuli äiti. Olin niin uuden elämäni syövereissä, että ajattelin, ettei mulla ole nyt muille aikaa eikä annettavaa. En toisaalta nähnyt enää itseäni edeltävässä elämänvaiheessa, enkä sen erilaisissa draamoissa. Ajattelin asioita eri näkökulmasta. Onneksi sain uusia kavereita ja ystäviä muista perheellistyneistä, ja toisaalta onneksi myös joidenkin vanhojen kavereiden kanssa pystyin myöhemmin jatkamaan siitä, mihin jäätiin. Elämässä on erilaisia vaiheita, enkä minä ainakaan ole ikinä katunut niistä mitään. Kaikkein vähiten sitä, että minusta tuli äiti. 

Vierailija
10/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on siis hyvä äiti. 

Ei hyvä äiti ole sellainen, joka uhraa oman elämänsä lapselle.

Vierailija
11/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ei kaverisikaan jaksa enää sinua. Hänen elämässään on nyt uusia, merkityksellisempiä asioita kuin bailaaminen.

Vierailija
12/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipoista?! Höpölöpö ap. 

Vierailija
13/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tuskin haluaa koskaan lapsia, kun näkee miten sekaisin kaverinsa siitä menee.

Vierailija
14/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olikaan oikeaa ystävyyttä.

Vierailija
15/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaisi tämä: lopetin ystävyyden koska kaverista ei tullut äitiä.

Vierailija
16/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei kaverisikaan jaksa enää sinua. Hänen elämässään on nyt uusia, merkityksellisempiä asioita kuin bailaaminen.

Vaippojen vaihto ja paskojen pesu. Ja sitten uhmat, kiukut, raivot, kiljumiset jne.

Vierailija
17/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tuskin haluaa koskaan lapsia, kun näkee miten sekaisin kaverinsa siitä menee.

Ei normaali ihminen mene sekaisin äitiydestä. Se vain sattuu olemaan melkoinen mullistus naisen elämässä.

Vierailija
18/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä loppui kun lapsi syntyi? Voi jumalauta.

Niin? Niin minulle ainakin kävi. Enhän minä tee enää mitään muuta kuin hyysää lapsia. En luo uutta, kehitä, rakenna, urheile, keskustele jne. Kaikki aika menee lasten hoitoon.

Eiköhän tämä tästä vielä muutu kun lapset kasvaa, mutta en kyllä mitenkään koe että minulla tällä hetkellä olisi elämää.

Vierailija
19/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on siis hyvä äiti. 

Ovatko kaikki isät huonoja isiä? He eivät puhu vaipoista.

Vierailija
20/27 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini olisi halunnut puhua lastenlapsistaan ystävättärensä kanssa, mutta ystävätär ei halunnut kuunnella, koska HÄNELLÄ ei vielä ollut lastenlapsia. Hän sanoi äidilleni: Saahan niitä lastenlapsia olla, mutta ei niistä tarvitse puhua.

Ystävätär sai lastenlapsia vasta 20 vuotta myöhemmin eikä enää mistään muusta puhunutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi