Tavallisen miehen elämä = yksinäisyys
Kommentit (20)
Mun vieressä makoilee ihan tavallinen mies. Katselee puhelimelta videoita kahden pienen lapsen kanssa. Ei vaikuta kovin yksinäiseltä.
Tavallinen mies on parisuhteessa ja jotkut perheellisiä. Mutta, jos vauvapalstaan on uskominen, miin mies ei muuta haluakaan, kuin olla yksi ja rauhassa, eikä se ainakaan halua olla missään tekemisissä naisten kanssa :D
Lapsia eli perhettä ei halua kukaan mies. Jos miehellä on lapsia, on katala nainen petoksella saanut ne aikaan. Kertonut , että syö pillereitä.
Mies on onnellisimmallan, kun saa olla rauhassa ja välillä käydä painamassa ihmiskaupan uhria.
Mene vapaaehtoistöihin pitämään vanhuksille seuraa.
Tämä . Hyvin kiteytit miehen elämänkaaren . Lisään vielä erektio -ongelman lisäksi
Tilastollisestikin tavallisista miehistä noin puolet on naimisissa.
Olen pahoillani. :( Toivottavasti onnistut löytämään jostain kavereita!
Jos ei ole elämänsä aikana edes kaveria pystynyt hankkimaan, niin puolison hankkiminen on täysin ulottumattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on varmaan hyvät sosiaaliset taidot.
Miehet eivät suostu edes yksinäisen miehen ainoaksi kaveriksi. Mies on miehelle susi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa muuta sanoa kuin: jees!
Et sä ole tavallinen vaan kaheli joka on 24/7 netissä ja sisällä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäköhän luulet, että he saivat sosiaaliset taitonsa
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies on parisuhteessa ja jotkut perheellisiä. Mutta, jos vauvapalstaan on uskominen, miin mies ei muuta haluakaan, kuin olla yksi ja rauhassa, eikä se ainakaan halua olla missään tekemisissä naisten kanssa :D
Lapsia eli perhettä ei halua kukaan mies. Jos miehellä on lapsia, on katala nainen petoksella saanut ne aikaan. Kertonut , että syö pillereitä.
Mies on onnellisimmallan, kun saa olla rauhassa ja välillä käydä painamassa ihmiskaupan uhria.
Mielummin haluaisin kyl ihan maksutonta irtoseksiä ku prostituoituja
t.Mies
Vierailija kirjoitti:
Ne avioliitot on yhtä onnellisia ku Al Bundyl
Toivottavasti löydät jostain seuraa, netistä ehkä? Yksinäisyys tappaa.
Ainoastaan te ulisijat olette yksin.
Minäkin olen naisena kokenut elämäni aikana paljon yksinäisyyttä. Eihän se kivaa ole.
Naisia elää myös yksin. Osa on elänyt keski-ikään saakka yksin ja elää edelleen siten.