Sanokaa, mitä sanotte. Mutta minusta laivaristeilyt on luxusta arkeen. Hyvää ruokaa, hyviä juomia, ostoksia ja meren tuijottelua.
Kommentit (24)
En pysty rentoutumaan paikassa jossa on jatkuva uhka joutua raiskatuksi.
Ruoka on hyvin tehtyä, twelve points.
Hirveä meteli, kolina ja rauhatonta, eikä pääse sieltä laivalta mihinkään, pakko vaan olla pienessä tilassa. Kaikkea muuta kuin luksusta. Parempaa ruokaa teen itse, inhoan shoppailla ja mereen en halua tuijottaa.
Saat vapaasti tykätä, mua ei saisi kirveelläkään yöksi laivalle. Siinä ahdistaa kaikki, tulen helposti merisairaaksi enkä saa nukuttua tuollasissa ikinä (viimeksi joskus 20 vuotta sitten).
Vierailija kirjoitti:
Liikutko siis yksin, provosoitko pukeutumisella ?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla joku maalaisjuntti.🤭
Entäs itse ?
Ja joillakin laivoilla hyvät tanssit. Juuri Viikkarilla tansseissa
Vierailija kirjoitti:
Hirveä meteli, kolina ja rauhatonta, eikä pääse sieltä laivalta mihinkään, pakko vaan olla pienessä tilassa. Kaikkea muuta kuin luksusta. Parempaa ruokaa teen itse, inhoan shoppailla ja mereen en halua tuijottaa.
Alkuviikosta leppoista
Kyllä minäkin pidän laivaristeilyistä, mutta Karibialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö nyt liioittele? 😅
Vierailija kirjoitti:
Pysy maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö nyt liioittele? 😅
Sorry, tuli väärälle 🙄
Mä rakastan sitä tunnelmaa, mikä laivalla on. 🥰
Olisi kiva yöpyä ruotsinlaivalla, joka ei lähtisi liikkeelle ollenkaan, vaan pysyisi maissa. Ei olisi samalla tavalla vankina olemisen tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva yöpyä ruotsinlaivalla, joka ei lähtisi liikkeelle ollenkaan, vaan pysyisi maissa. Ei olisi samalla tavalla vankina olemisen tunnetta.
Musta olis jännää olla laivalla just silloin, kun sinne tulis joku karanteenitilanne tjs, minkä aikana pitäs vaan olla siellä laivalla eikä mihinkään pääsis sieltä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö nyt liioittele? 😅
Sorry, tuli väärälle 🙄
Mun kaveri huumattiin ja raiskattiin. Sitä tapahtuu usein, koska siellä on hytit joissa nämä raiskaajat voivat tehdä tekojaan. Kaverini ei koskaan saanut selville raiskaajaansa. Siellä on kameroita, mutta tallentaa vain pienen osan. Lähinnä kannet on valvonnassa jotta nähdään jos joku hyppää mereen. Lisäksi laivayhtiöt salaavat näitä, koska eivät halua negatiivista julkisuutta.
Hienoa. Itse en halua. Kokisin jokaisen risteilyn Estonaksi.
Laivalla parasta on buffetti.