Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on 2000-luvun alun okt, mitä isompia remontteja olette jo tehneet?

Vierailija
26.03.2025 |

Meillä ei oikeastaan muuta kuin terassi uusittu. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikäiseen taloon tarvitse mitään tehdä. Maalipinnat 25-40 vuotta, kattopinnoilla sama.

Vierailija
2/4 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen 55-vuotias nainen. Asun HYVÄKUNTOISESSA talossa, siis ei remontteja. En pidä tuollaisista oman naaman tuputtajista joka paikkaan kuin ap. Mielestäni se on vastenmielistä ja narsistista. Tuo ap on teennäinen itsensäkorostaja. Vastenmielinen nainen minusta. Sellainen, hei katsokaa minua, eikö ole kotona saanut tarpeeksi huomiota, vai mitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassi tosiaan uusittu meillä, se laistettiin. Muita suuria remontteja ei ole ollut, keittiön ja olohuoneen seinät maalattu ja pari tapettia vaihdettu mutta ne eivät ole suuuria remontteja.

Vierailija
4/4 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen 55-vuotias nainen. Asun HYVÄKUNTOISESSA talossa, siis ei remontteja. En pidä tuollaisista oman naaman tuputtajista joka paikkaan kuin ap. Mielestäni se on vastenmielistä ja narsistista. Tuo ap on teennäinen itsensäkorostaja. Vastenmielinen nainen minusta. Sellainen, hei katsokaa minua, eikö ole kotona saanut tarpeeksi huomiota, vai mitä. 

Mitäs hevonp*rs*että täällä tapahtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi