Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi pahempi?
12.03.2007 |
Aikuinen, joka on uusavuton, koska kotiäitinä ollut äiti on aina siivonnut, tehnyt ruoat ja pessyt pyykit. Aikuinen omaa kuitenkin erityisen hyvät käytöstavat ja on sosiaalinen. Äiti on panostanut aikanaan noihin asioihin.
vai
Aikuinen, joka on aina lapsuudessaan tehnyt itse ruoat, pessyt pyykit ja siivonnut omat huoneet. Mutta, häntä ei ole juurikaan kasvatettu: Ei osaa käytöstapoja, eikä osaa käyttäytyä sosiaalisissa tilanteissa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kuin kodinhoitotaidot.