Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 52v mies , täysipäiväisesti töissä, lapset aikuisia, velaton asunto..mutta en etsi elättiä

Vierailija
26.03.2025 |

Olen 52v mies , täysipäiväisesti töissä, lapset aikuisia, velaton asunto ja säästöjäkin on pienen osakesalkun verran. Olen treffaillut oman ikäisiäni naisia, mutta kieltämättä kiinnostus hiipuu kun selviää, ettei ole mitään omaisuutta, erosta jäi vain velkaa ja eletään kädestä suuhun kun on vielä alaikäisiä teinejä elätettävänä. Yhdessä ei voitaisi elää sellaista elämään kuin minä toivoisin eläväni rakkaani kanssa. Toiveena löytää loppuelämän kumppani, muuttaa yhteen, matkustella, mökkeillä ja elää mukavaa elämää. Mun rahat riittää siitä omaan osuuteeni, mutta ei elättämään toista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on samat fiilikset. Olen 42v yh äiti ja suurin osa miehistä on velallisia ja huonosti toimeentulevia. Itselläni on sekä omaisuutta, että isoja tuloja, mutta ei kiinnostele miestä elättää. 

Vierailija
2/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi spämmäät samaa sontaa? Mene kävelylle. Muuta neuvoa ei ole eikä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sun pitää varmaan muuttaa jotain hakukriteereissäsi, ettet osuisi niin usein treffeille epäsopivien naisten kanssa.

Vierailija
4/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Sinua en ottaisi edes kultavadilla koska kitiset ja uhriudut. Edellisen miehen heitin mäkeen loisimasta. Jatkan eteenpäin enkä soita yhtä levyä kuten sinä.

N 59

Vierailija
5/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä töissä käy vaan elät naisten verorahoilla.

Vierailija
6/6 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😒

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi