Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimatoimistosta työhönosoitus, mitä sanoa paikkaan ettei tule valituksi eikä saa karenssia?

Vierailija
12.03.2007 |

Minulla ei ole mitään kiinnostusta kyseiseen työhän, se ei vastaa koulutustani, työajat, palkka ja varsinkin työnantaja todella huonoja!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoselle luuserille sitten maksetaan rahaa kattoon räkimisestä! Toivottavasti edes karenssi napsahtaa!

Vierailija
22/29 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistolaisten kaaliin ei mene millään se tieto, että paskaan firmaan, jossa on paska pomo ja paska palkka, ei oikein kukaan tahdo tulla töihin.

Eikä tarvitsekaan tahtoa!

Kylllä työnanatajallakin on oma vastuunsa olla hyvä työnantaja, maksaa kunnon palkka ja niin edelleen. Nykyisin on niin kovin muodikasta herjata työtöntä. Koska av-mamma herjaa näitä työnantajia, jotka käyttävät työttömiä vain hyväkseen?

Ennen tehdas oli ihmistä varten, nykyisin ihminen on tehdasta varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty jos oikeasti pystyy katsomaan itseään peiliin kun nostaa muiden maksamia rahoja niin mikäs siinä. Yhdyn aiempien vastaajien mielipiteeseen, että toivottavasti karenssi napsahtaa

Vierailija
24/29 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiedän, että yhteiskunnassamme kenenkään ei tarvitse tehdä koulutustaan vastamatonta työtä surkealla palkalla huonon pomon alaisena.

Tsemppiä, ap. Toivotaan, että löydän mukavan työn!

Vierailija
25/29 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää tehdä töitä alalla, jolle ei kuulu. Eihän teistä kovin moni ollut valmis siivoojaksi, mitä aiempaa ketjua tänään luin?!?

Ja minä OLEN raskaana! Olen lähettänyt kahteen työpaikkaan viime perjantaina hakemuksen, ja niiden hakuajat päättyvät vasta loppukuusta. Ja todella haluaisin jompaankumpaan noista. Nyt siis pelkään, että joudun tuohon kamalaan paikkaan tai saan sen karenssin, jota EN OLE MILLÄÄN PERUSTEELLA ANSAINNUT.

Minulla on lapsi päiväkodissa, joka aukeaa 6.30 ja sulkeutuu 17.00

Työaika päättyisi 16 tai 23.00, aloitusaika vaihtelee suuresti, mutta välillä jo 6. Siihen en pääsisi, ja tuo illan 23 ei sovi millään lailla, lapsen pitäisi vaihtaa hoitopaikkaa kammottavaan 24h paikkaan eikä siinä ole mitään järkeä:

a) kohta jään äityslomalle ja lpsi kotiin

b) paikka ja hoitajat niin kamalat ettei kukaan järkevä pidä lastaan siellä

Vierailija
26/29 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tietty jos oikeasti pystyy katsomaan itseään peiliin kun nostaa muiden maksamia rahoja niin mikäs siinä. Yhdyn aiempien vastaajien mielipiteeseen, että toivottavasti karenssi napsahtaa

ja ihan omilla maksamillani rahoilla olen kotona! tiedoksi vaan että kotona ollessani saan 450e kk enemmän rahaa kuin työssä ollessani niin siinäkin syy miksei oikein nappaa!!

Mutta jos se on niin, että paskempikin työ on kelvattava niin nyt sitten jokainen työtön siivoamaan, niitä paikkoja on mol:n sivut täynnä!

Vierailija
27/29 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lommoo lommoo lommoo ja vähän ommoo lommoo myös...

Vierailija
28/29 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jokainen työtön siivoamaan.

Kyllä jokaiselle järkevälle kelpaa mikä tahansa työ.

T: Työtön ope, jonka koulutus maksoi yhteiskunnalle 300 000 euroa...Aikas kallis siivoojan koulutukseksi.

Vierailija
29/29 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pelkällä iltahoidolla tai ympärivuorokautisiakin on.. T: kolmilapsinen kolmivuorotyöntekijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän