Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkka sukkahousut viime syksynä 1.75€ nyt 4.95€

Vierailija
26.03.2025 |

Pari kolme kertaa vuodessa tulee ostettua sukkahousut joitakin juhlia varten jos on mekko päällä. Nyt leuka venähti alas kun  cittarin ennen edulliset sukkahousut olivatkin hinnan suhteen "pompanneet kattoon". Korotus siis yli 200% !!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko sittenkään?

K-Ruoka

https://www.k-ruoka.fi

Naisten sukat ja sukkahousut | K-Ruoka Verkkokauppa

Naisten sukat ja sukkahousut Pirkka maxisukkahousut 20den. Hinta 2,79/kpl Pirkka sukkahousut 20den. Hinta 2,79/kpl Pirkka sukkahousut 20den. Hinta 2,79/kpl.

Jokainen kauppias päättää oman kauppansa hinnat. Ap:n kohdalla kauppias on voinut päättää toisin kuin joku muu kauppias toisella puolen Suomea.

Ap voi myös valehdella raflaavan otsikon toivossa, ja tätä pidänkin todennäköisimpänä vaihtoehtona, kun kerran valehteli prosenteissakin.

Oletko K-kauppias? Miksi korotat sukkiksien hintaa yli 200%?

Vierailija
42/49 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa sukkahousuista on muutenkin ihan järjettömän hintaisia suhteessa käyttöikään. Jotkut ohkaiset sukkikset maksaa just tuon 5 euroa ja ne on ihan kertakäyttökamaa. Parhaat sukkikset, mitä olen löytänyt, ovat M&S:n mustat sukkikset, joissa sanotaan, että ovat lämpimät, kun on kylmää, ja viileät kun on lämmintä. Ostan aina syksyisin useamman parin ja ne selviää yleensä talven yli hyvässä kunnossa. Tosin ne ovat myös aika paksut.

Mulla myös on noita M&S sukkahousuja. Tyytyväinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkäytännölliset? Niinku miten?

Ne ovat tiellä kun aletaan puuhastelemaan.

Hoh hoijaa. Aika väsynyt tämä kommentti jo.

Vierailija
44/49 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako niitä ylihinnoiteltuja tuotteita.Kokeilevat missä menee raja.Se ei paljon maksa jos kerran ostaa vitosen sukkahousut.. kauppiaskin tietää ,että juuri siksi ostat ne.

Vierailija
45/49 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkäytännölliset? Niinku miten?

Ne ovat tiellä kun aletaan puuhastelemaan.

Tämähän pätee mihin tahansa housuihin. Ainoana erona se, että sukkikset on helppo repiä haaroista auki. Eli siinäkin paremmat.

Onpas melko väkivaltainen kommentti. Ja miksi ihmeessä miesten pitäisi muutenkaan repiä ja tuhota naisten hyvinkin paljon rahaa maksaneita vaatteita? Ei ihme, että 4B on aina vain useammasta naisesta ja tytöstä paras vaihtoehto.

Vierailija
46/49 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa sukkahousuista on muutenkin ihan järjettömän hintaisia suhteessa käyttöikään. Jotkut ohkaiset sukkikset maksaa just tuon 5 euroa ja ne on ihan kertakäyttökamaa. Parhaat sukkikset, mitä olen löytänyt, ovat M&S:n mustat sukkikset, joissa sanotaan, että ovat lämpimät, kun on kylmää, ja viileät kun on lämmintä. Ostan aina syksyisin useamman parin ja ne selviää yleensä talven yli hyvässä kunnossa. Tosin ne ovat myös aika paksut.

40 denierin Pirkka sukkahousuista on minulla pelkästään hyviä kokemuksia. Eivät ole minun mielestäni hinnalla pilattu, ja kestävät niin sanotusti isältä pojalle :) 

Vierailija
47/49 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne noussu muutkin merkit

Vierailija
48/49 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä on kaikenmoisia tarjouksia ja ale myyntiä.  minä olen hamstrannut useammat  mustat ja kesää varten ihonvärisiä hyllyyn  valmiiksi. kuviollisiakin olen löytänyt useammat

Vierailija
49/49 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin sukkahousuja olen pitänyt melko hyvinä. Tuurilla niitä löytää liikkeiden ale hyllyistä/korista hyvinkin edullisesti. Joskus ostin parin kympin sukkahousuja 3 €. Tosin usein nuo edullisimmat on hieman erikoisia värejä. 

Cubuksen sukkahousut myös hyviä, ja välillä aina alennukset 40 %, niin silloin jopa melko edullisia. Normaali hinnat kyllä melko korkeat.