Pirkka sukkahousut viime syksynä 1.75€ nyt 4.95€
Pari kolme kertaa vuodessa tulee ostettua sukkahousut joitakin juhlia varten jos on mekko päällä. Nyt leuka venähti alas kun cittarin ennen edulliset sukkahousut olivatkin hinnan suhteen "pompanneet kattoon". Korotus siis yli 200% !!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa sukkahousuista on muutenkin ihan järjettömän hintaisia suhteessa käyttöikään. Jotkut ohkaiset sukkikset maksaa just tuon 5 euroa ja ne on ihan kertakäyttökamaa. Parhaat sukkikset, mitä olen löytänyt, ovat M&S:n mustat sukkikset, joissa sanotaan, että ovat lämpimät, kun on kylmää, ja viileät kun on lämmintä. Ostan aina syksyisin useamman parin ja ne selviää yleensä talven yli hyvässä kunnossa. Tosin ne ovat myös aika paksut.
Mulla myös on noita M&S sukkahousuja. Tyytyväinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäkäytännölliset? Niinku miten?
Ne ovat tiellä kun aletaan puuhastelemaan.
Hoh hoijaa. Aika väsynyt tämä kommentti jo.
Älkää ostako niitä ylihinnoiteltuja tuotteita.Kokeilevat missä menee raja.Se ei paljon maksa jos kerran ostaa vitosen sukkahousut.. kauppiaskin tietää ,että juuri siksi ostat ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäkäytännölliset? Niinku miten?
Ne ovat tiellä kun aletaan puuhastelemaan.
Tämähän pätee mihin tahansa housuihin. Ainoana erona se, että sukkikset on helppo repiä haaroista auki. Eli siinäkin paremmat.
Onpas melko väkivaltainen kommentti. Ja miksi ihmeessä miesten pitäisi muutenkaan repiä ja tuhota naisten hyvinkin paljon rahaa maksaneita vaatteita? Ei ihme, että 4B on aina vain useammasta naisesta ja tytöstä paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa sukkahousuista on muutenkin ihan järjettömän hintaisia suhteessa käyttöikään. Jotkut ohkaiset sukkikset maksaa just tuon 5 euroa ja ne on ihan kertakäyttökamaa. Parhaat sukkikset, mitä olen löytänyt, ovat M&S:n mustat sukkikset, joissa sanotaan, että ovat lämpimät, kun on kylmää, ja viileät kun on lämmintä. Ostan aina syksyisin useamman parin ja ne selviää yleensä talven yli hyvässä kunnossa. Tosin ne ovat myös aika paksut.
40 denierin Pirkka sukkahousuista on minulla pelkästään hyviä kokemuksia. Eivät ole minun mielestäni hinnalla pilattu, ja kestävät niin sanotusti isältä pojalle :)
keväällä on kaikenmoisia tarjouksia ja ale myyntiä. minä olen hamstrannut useammat mustat ja kesää varten ihonvärisiä hyllyyn valmiiksi. kuviollisiakin olen löytänyt useammat
Lindexin sukkahousuja olen pitänyt melko hyvinä. Tuurilla niitä löytää liikkeiden ale hyllyistä/korista hyvinkin edullisesti. Joskus ostin parin kympin sukkahousuja 3 €. Tosin usein nuo edullisimmat on hieman erikoisia värejä.
Cubuksen sukkahousut myös hyviä, ja välillä aina alennukset 40 %, niin silloin jopa melko edullisia. Normaali hinnat kyllä melko korkeat.
Oletko K-kauppias? Miksi korotat sukkiksien hintaa yli 200%?