Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ootte jos nainen ottaa rahaa seksistä?

Vierailija
26.03.2025 |

Tuli mieleen kun olin juhlimassa baarissa ja siellä tuli yksi vanhempi herra kysymään että lähdetkö hänen asunnolle jos hän maksaa sata euroa. Eli tarjos satasen seksistä. Silloin tuli aika paha suuttumus ja meinasin antaa pitkin korvia äijälle. Eli en todellakaan lähtenyt mukaan. Ja joskus nuorempana kanssa joku tarjos rahaa jos oisin lähtenyt panemaan. 

Mietin että oisko siinä kuitenkaan mitään pahaa jos tarttuis tollaseen tarjoukseen. Kun kuitenkin nytkin lähdin sit toisen miehen luo harrastamaan seksiä ilman korvausta. Ja sinkkuna ollessa lienee ihan sama mitä touhuaa. Ja vaikka rahan takia en tartteis tarttua tuohan, mutta eihän se ylimääräinen satanen kuitenkaan pahaa tekis.

Onko teille muille naisille tehty tarjouksia ja missä tilanteissa? Ootteko suostunut? Ja miehet voitte kommentoida myös jos on kokemusta..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kysytty voinko maksaa seksistä ja olen nainen. Luonnollisesti en maksa seksistä kenellekään, mutta olihan tuo loukkaavaa.

Vierailija
22/37 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. sponssaajia on muutamia tullut vastaan deittisivuilla. Joukossa oli kerran yksi suht nuorikin. Mutta en oo ottanut niitä mitenkään henkilökohtaisesti kun kuvattomalla profiililla muutenkin oon siellä ollut. Ei sellainen asiallinen kysymys sinänsä haittaa kunhan uskoo että ei on ei. Varmaan vaan naurahtaisin jos irl joku ehdottaisi. Ei oo mun juttu jo pelkästään sen takia että ajattelen että sellaisen ehdottaja on joku tautinen joka ei muuten seksiä saa. Ei varmastikaan totta, mutta tollainen fiilis tulee. N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus nuorena tyttönä jonkun verran harrastin tota että baarista bongasin maksavan miehen. Tietoisesti pukeuduin ja käyttäydyin kun h***a. Silloin oli rahat tiukassa ja mikäs sen helpompaa kuin seksillä tienaaminen ja toki itsekin kyllä tarvitsisin seksiä paljon ja säännöllisesti. Mut koskaan en mennyt itse tarjoamaan.

Vierailija
24/37 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta seksi on niin tunnepitoinen asia - en tarkoita välttämättä rakkautta mutta ainakin halua - että itselleni on tärkeää että molemmat ovat hommassa koska panettaa. Jos alkaa ottaa rahaa, syntyy vaihtoehto että menetän satasen kun panen ilmaseksi tätä. Musta maailma jossa seksiä ei ostettaisi tai myytäisi, olisi siis parempi. 

Käytännössä ei ihmisiä oikein voi estääkään tekemästä sitä. Ja en tykkää moralisoida. Mutta itse en rupeaisi. 

Vierailija
25/37 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä nautin joka kerrasta olipa mukana rahaa tai ei. Silloin nuorena halut oli suuret ja miestä tarvitsin hyvin paljon ja silloin kelpas melkein kuka vaan..

Vierailija
26/37 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ok.

Vierailija
27/37 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ehdoteltu maksua deiteillä ja baareissa. Mun mielestä aika monta kertaa. Oon kyllä aika muodokas ja hyvin rintava. N29

Vierailija
28/37 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä pillin arvo menee ales jos satasella jaetaan. 

feministit yrittävät epätoivoisesti taistella pillun hinnan puolesta ja tällainen toiminta jossa jaetaan näin halvalla niin siinä menee naisilta kaikenlainen arvostus ja pillihinta romahtaa täysin. 

tällaiset jutut järkyttävät kunnon feministiä.

Vierailija
29/37 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullista seksiä miehistä harrastaa n. 10 %, selvästi harvempi, kuin luullaan. Naisista harvat pystyvät maksua ottamaan, koska kysyntä ei siihen riitä.

Jos maksun tarjoaja ei esitä vain läpällä, vaan on tosissaan, se on asia, jonka nainen voi pitää imartelevana tai kohteliaisuutena, suostuipa hän sitten tai ei. Ehdotushan sisältää ajatuksen, että hän on tavallista korkeampaa laatua.

Suositusta ei voi kuitenkaan antaa. Kyllä naisella tulee olla täydellinen itsemääräämisoikeus.

Ai satasen nuora on tavallista korkeampaa laatua? Korkeampaa kuin se parka, jolla taannoin oli kyltti 'Pilu 40 mk'? No, kaikki, mikä on netissä, on totta.

Oikeasti   siinä   kyltissä   luki PILU 50. Tämä oli Haminassa, taisi olla 90-lukua. 

<

Juttu kiersi jo 80-luvun lopussa. Pilukylttinaisia piti löytymän Helsingin Kalliosta. 

Joku ihmetteli erään höpö/kohulehden yleisöosastossa kun ei nähnyt yhtään, vaikka vartavasten tuli heitä etsimään. 

Vierailija
30/37 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä hinta parikymppisestä opiskelijatytöstä on 250 - 300 €

Fiksut tytöt suostuu tapaamaan vain miehen hotellihuoneessa

Kun tyttöä pitää kuin kukkaa kämmenellä ja aloittaa herrasmiehen tavoin lasillisella kuoharia, niin tyttö haluaa tavata monta kertaa ( kunnes löytää niin rikkaan miehen, että hän varaa tytön omakseen)

Eräs aivan ihana 22v opiskelijatyttö tuli aina sovittuna aikana. Kerran hän tuli vähän hengästyneenä  ja kertoi, että tuli vähän kiire, kun hän oli luennon jälkeen kahvilla kivan nuoren miehen kanssa

Ajattelin, että mitähän tuo nuori mies olisi ajatellut, jos olisi tiennyt, että tytöllä on kiire hotelliin rakastelemaan isokaluisen, viisikymppisen miehen kanssa

Tyttöjen tapaamista varten kannattaa ostaa käytetty kännykkä ja siihen prepaid liittymä; ei tytötkään kerro sukunimeään ja käyttävät eri puhelinnumeroa kuin muuten..

Vierailija
31/37 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta syystä aloin myymään kiimaisena kaksikymppisenä seksiä. Halusin muutenkin panna paljon ja baarista olisi lähtenyt koko ajan mukaan joku ilmaiseksi niin järkevämpää oli alkaa ottamaan siitä rahaa. Nautin joka kerta seksityön tekemisestä.

Vierailija
32/37 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuahan se on tienata.

Vierailija
33/37 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinhän se on! Se on sanomattakin selvää. Mutta nyky yhteiskunnassa siitä on vaan tehty entistäkin sallivampaa. Koska, kun ei kiinnosta opiskelu miksi pitäisi kun on ChatGPT joka antaa sinulle kaikki vastaukset, eikä kiinnosta työnteko, koska miksi mennä aamuisin töihin kun OnlyFansissä näytän karvaväliä niin saan saman summan triplasti enemmän mitä perus PAMilsinen.

Yhteiskunta on niin rapautumassa ja kaatuu ihan kohta, kun netti slutkat on jo kunnallisvaali ehdokkaana!

Mitä rakentavaa sellainen ihminen osaa ajatella yhteiskunnasta kenen käsitys maailmasta on se, että karvaväliä myymällä on kaikki hyvin

Vierailija
34/37 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin!

Mitä järkeä on lähteä paneskelemaan täysin tuntemattoman, baarissa tavatun miehen kanssa, kun voi tehdä seuranhakuilmoituksen ja valita kymmenistä halukkaista sen joka tuntuu kiinnostavimmilta ja joka on valmis maksamaan kunnon korvauksen saadessaan nuoren naisen ihanaa seuraa hellästi ja kiirettömästi

Ja kyllähän nainen voi kääntyä hotellihuoneen ovelta pois, jos mies ei vastaa ilmoituksen vastauksessa antamaansa kuvausta tai on humalassa jne

Vierailija
35/37 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen niin varmasti yrittäisin tienata sillä.

Vierailija
36/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ottaa aina rehaa seksistä, välillä se on asunto, auto, työpaikka tai vallankäyttö parisuhteessa, mutta aina P I L L U maksaa, tavalla tai toisella.

Vierailija
37/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ottaa aina rehaa seksistä, välillä se on asunto, auto, työpaikka tai vallankäyttö parisuhteessa, mutta aina P I L L U maksaa, tavalla tai toisella.

Ei meillä maksa kuin bensat tai bussilippu mun luo. Viimeksi tarjosin kaverimiehelle ruuan, yli yön majoituksen ja 3 kertaa seksiä *ilmaiseksi *. Revi siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme