Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos persuille ja kokkareille 100 000 uudesta työpaikasta, jotka he meille lupasivat

Vierailija
25.03.2025 |

Hyvin olette tämän maan asiat hoitaneet. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikkuli unnuttaa saksittelee EK:n saunan lauteiden alla punaviinitonkka kainalossa ja naama kiiltää. Lattialla on pieniä murusia, joista osassa on kiinni karvoja.

Vierailija
22/26 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ay-liikkeiden lakot poistivat viime vuonna pelkästään 350 000 työpaikkaa ulkomaille. Tämän lisäksi 32 miljardin investoinnit keskeytettiin lakkoilun vuoksi.

Onneksi hallituksen toimet paikkasivat suurimman osan tästä tuhosta. Ei kuitenkaan valitettavasti kaikkea. Mikä toki oli lakkojen pääasiallinen tarkoituskin. Eli lisätä työttömyyttä.

Niin sähän mielellään teet töitä puolella palkalla ja tuplalla työajalla, jotta Suomi (=omistava luokka) vaurastuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ay-liikkeiden lakot poistivat viime vuonna pelkästään 350 000 työpaikkaa ulkomaille. Tämän lisäksi 32 miljardin investoinnit keskeytettiin lakkoilun vuoksi.

Onneksi hallituksen toimet paikkasivat suurimman osan tästä tuhosta. Ei kuitenkaan valitettavasti kaikkea. Mikä toki oli lakkojen pääasiallinen tarkoituskin. Eli lisätä työttömyyttä.

Missä kokoomuspersuloinen, siellä vilppi, valhe ja mädätys.

Vierailija
24/26 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tarvitsee työtä, siispä tarvitsin minäkin. Minä tarjosin heille työtä, omaa työtäni tietenkin.

Hekin tarvitsivat sitä kyllä, mutta vain pienen hetkisen. Jokin, johon ei ymmärrys yllä, pian aiheutti supistuksen. Silloin lähteä sai meistä kaksi, meinaan minä ja Nieminen. Tahti muuttuiko rivakammaksi, sitä seuraamaan jäänyt en.

Kuka tarvitsee työttömyyttä?

Minä en, eikä Nieminen. Sitä tarvitsee järjestelmä tämä kapitalistinen. Olen puustani irronnut lehti, kuljen joukossa joutoväen. Joskus uneksin siitä puusta sen juurella kirveen näen.

Vierailija
25/26 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

Vierailija
26/26 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten puolueet voi luvata työpaikkoja

Tällä tavalla. Persun muisti on niin kovin lyhyt.