Haluaisin tehdä todella fyysistä työtä! Ehdotuksia kaivataan, millaisia ammatteja?
Haluan fyysistä työtä tehdä. Rakastan tekemisestä, en passiivista istumista.
Kokkina olen joskus työskennellyt ja se oli upeaa kiireen, kovan fyysisen työn ja henkisen kuormittavuuden sekä vaihtelun vuoksi. Siinä pääsisi kehittymään nopeasti ja näkemään työnsä lopputuloksen.
En kuitenkaan enää halua, yksinkertaisesti ruokaan minulla ei ole niin kovaa intohimoa kuin sitten noihin muihin elementteihin työssä mitä luettelin ja pidin myös luovuudesta jonka sain lautaselle tuoda ja ideoida.
Haluan kovasti jotain rankempaa työtä jossa kunto, kapasiteetti ja luovuus kohenee entisestään.
Ideoita?
Kommentit (51)
Mattopesula tms. Luin joskus työpaikkailmoituksen, kerrottiin että raskasta työtä voi olla se.
Maarakennustöitä tein joskus. Siitä sai 22 euroa tunti mutta oli raskasta lapiohommat ja selkä tuli kipeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Perusta oma muuttopalvelu.
Ei tarvitse perustsaa, apunaiseksi otetaan eikä palkka ole iso, joka nähtävästi on ap:lle ok.
Melkein kaikki ammattikoulupohjaiset ammatit.
Et kerro, mitä tarkoittaa "kova fyysinen työ". Mutta jos olet mies, tulee heti mieleeni talon rakentaminen. Mikäli saat pankista vippiä esim. oman talon rakentamiseen, tee sellainen ja myy poikkeeta. Tee toinen jne. Se on aika kovaa, mutta todella luovaa ja kehittävää, ja näet työn tuloksen saman tien kun jotain on pystyssä.
Tietysti pitää rakentaa sellaiselle alueelle, jossa sen saa myydyksi voitolla. Tällä hetkellä aika vaikea juttu. Tosin sen vipin saanti lienee toinen hankaluus paitti jos on hyvä oma talo vakuutena.
Tervetuloa sairaalahuoltajaksi. Me ollaan niitä keski-iässäkin hoikkia smurffeja, joilla on lenkkarit jalassa (hoitajat tekevät meihin verrattuna työnsä istuen, 15000 askelta/vuoro on ihan normi) . Tarjoillaan, tiskataan, pedataan, siivotaan, kaikkea muuta sälää mitä ehditään. Joka ikinen päivä priorisoit hommat ihan uusiksi, koska, no, työympäristö on pelkkää muutosta.
En mäkään sopinut työpöydän taakse. Piti valmistua yliopistostakin ennen kuin tajusi ettei vika koskaan ollut työn laadussa, vaan määrässä (vuorotyön ykkösvapaat).
Metsänhoitoyhdistykselle raivaussahalla raivaamaan.
Muutto Ukko. Pelaat kolmiulotteista tetristä miten saat sohvan mahtumaan hissiin tai muuttoauton koppiin. ÄÖ:n tarve=0
Olen tehnyt mutta nyt en enää kykenisi koska sieluni on tottunut työttömyyteen ja kehoni ei kestäisi ehkä liian rajuja Muutto Juttuja.
-Muutto Pro (entinen)
Vierailija kirjoitti:
Muutto Ukko. Pelaat kolmiulotteista tetristä miten saat sohvan mahtumaan hissiin tai muuttoauton koppiin. ÄÖ:n tarve=0
Olen tehnyt mutta nyt en enää kykenisi koska sieluni on tottunut työttömyyteen ja kehoni ei kestäisi ehkä liian rajuja Muutto Juttuja.
-Muutto Pro (entinen)
Miinuksena huonot työajat, kallut työkaverit ja hullut asiakkaat.
Miten olisi Lassila Tikanojalle teollisuuspesuun? Siinä paska haisee ja painepesuri soi.
Lentokentälle sumua lapioimaan...
Mestarinyrkkeilijä. Tai muu huippu-urheilija.