Leena sai 200 euron laskun viiden minuutin lääkärin puhelusta Terveystalossa
Lasku 5 minuuttia kestäneestä lääkärin puhelusta oli 200 euroa Terveystalossa.
3,70 euron kanta-maksu tulee vielä sen päälle siitä, että asioinnista tehdään merkintä tietokantaan.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011118892.html
Eli Terveystalon asiakkaat maksavat siitä, että heidän tietojaan voidaan imuroida takaseinästä tutkimuksille lupaa kysymättä:
Suomalaisilta kerättiin arkaluontoisia tietoja heidän tietämättään jo 800 on ilmoittanut vastustavansa käyttöä
Kommentit (165)
Terveystalo on ollut paljonkin otsikoissa viime aikoina ja syystäkin. Tuo täysin överiksi mennyt laskutus. Itselläkin huonoja kokemuksia. Ovat nyt kovasti pelastamassa mainettaan mainoksilla, missä slogan Tärkein ensin. Todellakin. Ei ole tainnut lamppu syttyä viestintähenkilöiltä miksi ovat otsikoissa. Tärkein ensin, se on tullut selväksi, mikä se tärkein on.
Itse puhuin 10min puhelimessa neurologin kanssa ja kotiin tuli 180 euron lasku, ai että.
Vierailija kirjoitti:
Itse puhuin 10min puhelimessa neurologin kanssa ja kotiin tuli 180 euron lasku, ai että.
Olisitko maksanut mieluummin lääkärin hitaammasta puheesta, tai siitä, että olisit saanut itse puhua enemmän? Pointtini on, että asiantuntijatyössä hinta ei ole suorassa suhteessa käytettyyn aikaan.
itseasiassa monellakaan yksityisellä lääkäriasemalla ei ole tarkkaa hinnastoa saatavilla vaan se on luokkaa esim "alkaen 180€" ja se voi kasvaa millaiseksi vain se hinta siitä sitten.
On hyvä nälviä että mitäs menit yksityiselle jos ei ole varaa maksaa, entä jos on oikeasti hätä eikä ole aikaa odottaa aikaa julkiselle?
Monessa asiassa maltti on valttia mutta ei terveydenhoidossa.
Omakohtainen tuore kokemus yksityiseltä "tiesithän että tämän toimenpiteen hinnaksi tulee sitten 1200-1500€?" no en tiennyt kun ei missään lue hinnastoa! onneksi soitin etukäteen enkä vain varannut aikaa..
En halua olla missään tekemisissä enää ko. yrityksen kanssa, sen verran surkeeta touhua oli täällä Valkeakoskella! Onneksi ei tarvinnut itse maksaa...täysin ala-arvoista! Lääkärin paperit( Jos niitä edes oli.) toden näköisesti voitettu arpajaisista!
Ei se ole hullu joka pyytää. Se on hullu joka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikatkaan eivät halua maksaa näin suuria hintoja työntekijöiden käynneistä
EIKÄ PIDÄ MAKSAA, HÄVYTÖNTÄ! Mutta eiköhän se taas jää pää vetävän käteen, ennemmin tai myöhemmin!
Eihän tämä johda mihinkään muuhun kuin siihen, että minä ja moni muukin kuolemme johonkin ihan hoidettavissa olevaan tautiin. Julkiselle ei pääse tai jos tiiviin seulan läpi seulottuna pääseekin, pääsee joskus puolen vuoden kuluttua yhteydenotosta ja yksityiselle en mene, koska pelkään saavani pelkästä päivään sanomisesta monen satasen laskun. Pysyn siis kotona ja yritän hoitaa oireitani googlettamalla ja kaikenlaisilla tee se itse -konsteilla.
Näin me suunniteltiinkin... T. Urpo
pirun kallista!
ei rahat riitä prkl
Suomen ahnein työntekijäryhmä on yksityislääkärit
Siellä se hinnastossa seisoo, joten tiedossa oli.