Kiinnostaako ketään oikeasti 3 kimppa?
Ollaan mun miehen kanssa mietitty kolmen kimppaa. Mä en oo ihan varma siitä? Mitä muut, ootteko kokeilleet?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut useiden parien lisämies, tyydyttänyt heitä huolella. Monen moista on tullut koettu ja lisää tekee mieli, koska se on vaan, niin kihoittavaa seksiä.
M48Tku
Moi
Onko sinulla omaa naista,vaimoa?
Minkälaisia juttuja olette parien kanssa tehneet?
M55Tku
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa hyvin paljon. Eikös se ole monen keski-ikäisen parisuhteen pelastaja. Kai jokainen saa fantasiansa toteuttaa.
n41
Kukaan ei voi toteuttaa fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa hyvin paljon. Eikös se ole monen keski-ikäisen parisuhteen pelastaja. Kai jokainen saa fantasiansa toteuttaa.
n41
Kiinnostaako lähteä toteuttamaan M+2N
Minua kiinnostaa jopa kahden kimppa, mutta jos kaksi suopeaa kaunotarta on saatavilla niin tottai.
Jännittihän tuo ensimmäisellä kertaa kovasti. Onneksi mieheni kaveri jolle ehdotimme on fiksu ja rento. Saunaillan merkeissä sitten tapasimme ja muutama juoma ja ilmapiiri muuttui rennoksi. Sinä yönä koin mitä on kun sanotaan puhkinaitu. Mieheni oli hommannut jostain potenssilääkettä ja miehet ottivat napit kumpainenkin. Sain joka reikään useasti koko illan ja yön. Aamulla pyllynreikä oli kipeä pilluni turvoksissa ja leukaperät arat suihin naimisesta. Nousin haparorivasti sängystä ja kävelin vaikeasti kylppäriin ja menin suhkuun. Miehet nukkuivat parivuoteessamme kun tulin suihkusta ja molemmilla oli kova aamuerektio päällä. Pudotin aamutakkini lattialle ja menin miesten väliin polvilleni ja aloitin runkaamaan heitä yhdessä. Miehet heräilivät, mieheni kysy lisääkö, vastasin joo ja iskin silmää. Meni hajareisin mieheni päälle ratsastusasentoon ja sanoin vieraalle tule mun pyllyyn nyt yhtä aikaa. Laskeuduin mieheni rinnan päälle pylly pystyssä hän laittoi liukkari kullille ja alkoi tulla sisääni. Näin tähtiä ja silmissä sumeni, miehet löysivät yhteisen rytmin ja kohta ulvoin orgasmin kourissa niin hyvää teki. En voinut kun uikuttaa ja kohta miehet laukesivat reikiini muristen. Kävin toistamiseen suihkussa, paikkani olivat niin arat että vesikin tuntui kirvelevältä. Laitoin kahvia ja miehetkin kävivät suihkussa. Kahvittelimme ja keskustelimme kokemuksesta kun mieheni kysyi kaveriltaan sopisiko silloin tällöin että annettaisiin vamolle kyytiä. Hänelle sopi hyvin, nyt saan sitten kyytiä silloin tällöin ja olemme enemmän kun tyytyväisiä tähän kuvioon. Kata 36.
#26 hyvää fantasiaa, toki ei totta mutta kuitenkin kiva tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n41
Kiinnostaako lähteä toteuttamaan M+2N
Ja toki myös Ap.
Kokemusta on 1n+2m, kolme eri miestä käynyt meillä. Toimi paremmin kuin 2n+2m. On helpompi löytää yksi sopiva vieras kuin kaksi lisää, niin että kaikkien kemiat kolahtaisi.
Kolmen kimppa on toiminut hyvin koska en ole ollenkaan mustasukkainen ja pidän seksin katselusta, kiihottavia muistoja. Jos minä nussin vierasta, se toimii paremmin niin jottei vaimo näe tilannetta, vaikka siitä tietääkin.
Näin sinkkunaisena olis kiva päästä joskus kokeilemaan kahden miehen kanssa kimppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ex-mies mainitsi kolmen kimpan ja anaalin laittaesaan ruokaa keittiössä. Sivuutin kuin en olisi huomannutkaan tai kuullutkaan. 🤣
jepjep x ansaitsee parempaa...tätähän se usein on, kun mies puhuu tunteistaan ja tarpeistaan...
Vierailija kirjoitti:
Näin sinkkunaisena olis kiva päästä joskus kokeilemaan kahden miehen kanssa kimppaa.
XU:hun ja sitä rataa 😘
On kokemusta kolmantena miehenä m/n, n/n ja muunsukupuolistenkin kanssa ja isompia kimppoja, Ihan mahtavaa, toki aina kaikki ollet bi/pan, heteromiehet erityisesti on pääsääntöisesti ihan turhia noissa hommissa. :***
Mä sanoin vaimolle että haluan olla kahden naisen kanssa. Suuttui vasta kun sanoin ettei hän olisi niistä kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on 1n+2m, kolme eri miestä käynyt meillä. Toimi paremmin kuin 2n+2m. On helpompi löytää yksi sopiva vieras kuin kaksi lisää, niin että kaikkien kemiat kolahtaisi.
Kolmen kimppa on toiminut hyvin koska en ole ollenkaan mustasukkainen ja pidän seksin katselusta, kiihottavia muistoja. Jos minä nussin vierasta, se toimii paremmin niin jottei vaimo näe tilannetta, vaikka siitä tietääkin.
Toisaalta jos parit kohtaa, siinä on kipinää moneen suuntaan.
Kiinnostaa ehkä, mut ei missään nimessä lähitulevaisuudessa. Ja satavarmasti ei tuu koskaan toteutumaan mut ajatuksen tasolla 2n+1m on hieman kiinnostava. N33
Vierailija kirjoitti:
#26 hyvää fantasiaa, toki ei totta mutta kuitenkin kiva tarina.
Niinhän sinä ajattelet joka pimeässä nait vaimoasi lähetys saarnaajassa. Tai sitten olet vemputtaja kätöseen vetäjä poikamies.
Nyt yli vuoden ajan 2M+1N kimppailua kerran parissa viikossa. Toimii loistavasti, johtuu varmaan osaltaan siitä, että olemme jo vähän niin kuin vakikokoonpano. Kyseessä pariskunta ja minä kolmantena.
Olen ollut useiden parien lisämies, tyydyttänyt heitä huolella. Monen moista on tullut koettu ja lisää tekee mieli, koska se on vaan, niin kihoittavaa seksiä.
M48Tku