Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voi sanoa syöpään sairastuneelle?

Vierailija
25.03.2025 |

Tilanne on ettei sairautta voi parantaa. Hoidoilla voi vaan ostaa elinaikaa jonkun verran. Tai näin ainakin netin mukaan. Ihan viralliset sivut ei mitkään huuhaa sivut. Silti lääkäri sanoi että kaikki tehdään ja toivoa ei kannata menettää. Eikö tuo ole harhaanjohtavaa? Mikä ihmeen toivo? Toivo mistä? Sairastunutkaan ei tunnu tietävän miten huono ennuste on. Tai sitten vain esittää ettei tiedä. Mitä mun pitäisi tehdä? Esittää mukana? Pelkään vain että me hukataan tää aika mitä on jäljellä jos leikitään vaan että kaikki on niinku ennen ja että aikaa on vaikka kuinka paljon...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimpien tutkimusten mukaan joissakin tapauksissa syöpä voi levitä hengitysilman mukana. Pysy kaukana tuosta tutustasi.

Vierailija
2/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, netti on aivan oikea tiedonlähde joka asiaan. Kyllä sun tarttee kertoa kaverille että se on menoa nyt, netissä sanottiin ettei voi parantaa.

Voithan viedä hänet kukkakauppaan ja kysyä millaisia kukkia hän haluaa sinun ostavan haudalleen niin ei tarvitsi sitäkään sun sitten ajatella itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas vain, sanoi kasvain ja kasvoi vain. Vain kasvain voi kasvaa noin vain.

Vierailija
4/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimpien tutkimusten mukaan joissakin tapauksissa syöpä voi levitä hengitysilman mukana. Pysy kaukana tuosta tutustasi.

Haista paska. Sinäkin hylkäät välittömästi puolisosi tai lapsesi jos hän sairastuu syöpään.

Vierailija
5/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot asian suoraan ja lähdet hautaustoimistoon mukaan valitsemaan arkkua. Kukat ja tarjoilut siunaustilaisuuteen. 

Vierailija
6/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi sairaanhoitaja Syöpäkeskuksessa että kyllä he minut kuntoon hoitavat, vaikka sairastan parantumatonta syöpää.

Vierailija
7/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot asian suoraan ja lähdet hautaustoimistoon mukaan valitsemaan arkkua. Kukat ja tarjoilut siunaustilaisuuteen. 

Niinhän sinäkin sanot.

Vierailija
8/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka- ja kahvitarjoilu sovittava ja hinta.

Vierailija
9/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo on syöpäpotilaan pahin vihollinen.

Vierailija
10/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viitsikö pelleillä näin vakavalla asialla. Te olette hirviöitä.

Vierailija
11/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska. Sinäkin hylkäät välittömästi puolisosi tai lapsesi jos hän sairastuu syöpään.

Haista sinä isompi paska. Oma terveys on tärkeintä ja syöpään sairastuneeseen voi olla yhteyksissä puhelimella.

Vierailija
12/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin ihan suoraan etten tiedä mitä sanoisin.

Vierailija
13/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinäkin sanot.

Ap kysyy, minä vastasin.

Vierailija
14/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoisin, että googlaa:

Jim Gordon herbalist weebly 

Index kohdasta löytää tiedot mihin kaikkeen on auttanut. Tuonkin miehen piti kuolla 4 asteen syöpään, mutta pelastui.

Jokaisen oma valinta mitä tekee. Lääkärit eivät voi antaa toivoa paranemisesta joissakin tilanteissa. Mutta kun ottaa asiat omiin käsiin, lopputulos voi olla toinen.

Vähähiilarinen estää myös syövän kasvua 

Vierailija
15/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tärkeintä olevan että kuuntelet. Mitkään sanat eivät paranna tautia mutta on tärkeää tuntea että joku kuuntelee

Vierailija
16/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieluummin pilaisit sairastuneen loppuajan kuin olisit normaalisti niin kuin ennenkin? Voi luoja, tosi kivaa olisi tuommoinen läheinen joka vetäisi maton samantien alta kun diagnoosin saa.

Vierailija
17/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ilkeitä vastauksia. 

Minä jos joku haluan että puolisoni selviäisi tästä syövästä. 

Ap

Vierailija
18/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tuossa ei mitkään sanat auta, riittää kun kuuntelee, on tukena, tarjoutuu ehkä olemaan apuna jossain asioissa, jos on tarvetta ja jos itse siihen pystyy (kaupassa käyntiä, siivousta tms).

Vierailija
19/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas ilkeitä vastauksia. 

Minä jos joku haluan että puolisoni selviäisi tästä syövästä. 

Ap

Sinun haluamisellasi ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
20/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aijai kun noita syöpiä on nykyään ihan hirveesti"

"Voi voi sentään nyt"