Janne Puhakan kotitalo tuli myyntiin. Kuka se haluaisi ostaa, kova pyyntihintakin??
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Puhakan talossa kuuluu öisin voihkimista ja aamulla lakanoissa on kakkaa. E.coli-bakteeria on kaikissa kosketuspinnoissa. Yäk.
Sulla on päässäsi kakkaa. Yäk sulle!
Miks niien kahestaan piti noin isossa talossa asua
Itse asun kuolleen poikani asunnossa. Poikani kuoli tässä asunnossa.
Tunnen rauhaa ja rakkautta tässä asunnossa.
Tänäpäivänä saadaan saattohoito useasti kotiin ja monen toivomus onkin kuolla kotonaan.
Väkivallan uhrit tietty erikseen. Se lähtö on eri juttu.
Mutta tietty papin voi ottaa siunaamaan talon/asunnon jos miettii energioita.
Enemmän mua inhottaisi ne homoseksin jäänteet siellä kämpässä kuin murha. Vaikka sekin on ällö.
aina naurattaa nää espoon järjettömät hinnat
Vierailija kirjoitti:
Olipa muuten naurettava se Pride-kuva, jossa molemmilla jotain raitapaitaa.
Linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Miks niien kahestaan piti noin isossa talossa asua
Piti olla puitteet kunnossa. Ei oltu köyhiä ja kipeitä. Paitsi mitä nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua inhottaisi ne homoseksin jäänteet siellä kämpässä kuin murha. Vaikka sekin on ällö.
Mitä on homoseksin jäänteet?
Kuinkahan monta puolisoa on muuten ajettu murhan, tapon tai itsemurhan partaalle valtavilla taloudellisilla vaatimuksilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on homoseksin jäänteet?
No mieti.
Koti on miehen kanssa parisuhteessa olevalle se kaikista vaarallisin paikka. Kodittomana on turvallisempaa.
Saako pintoja koskaan puhtaaksi? Rolf ampui Janne kaksi kertaa haulikolla ja hakkasi pyssyllä päähän kymmeniä kertoja niin, että haulikon perä katkesi!
Onkohan veriroiskeet pesty huolellisesti pois...
Ostamatta jäisi, vaikka asunnosta pitäisinkin. Pikkasen laskisi kotintulon fiiliksiä kun eteiseen päästyään tietäsi että tuohon lattialle edellinen asukas kuoli ampumisen ja hakkaamisen seurauksena. Voisi kuvitella, että tuo asunto ei tule täyteen hintaan myydyksi eikä pikaisella aikataululla.
Mielelläni asuisin talossa, jossa vanhempi alfamies on lauennut nuoreen kolliin sekä makkarissa että eteisessä.
kandee ehkä käydä csi lanpulla känppä läpi
Mun mielestä kiva asunto ja alue. Puoliksi vihreässä seinässä taitaa vielä näkyä pestyt veriroiskeet (näkyy kun laittaa puhelimen kirkkauden täysille). Niin surullinen tapaus.
Kyllä norski maksoi ylihintaa tuosta paritalosta jos lähes puoli miljoonaa on hinta jossain espoossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekin homppelipariskunnalle onnenomiaan.
Kirurgille ja uudelle nuorikolleen. Nopeastihan se pariutui jannenkin kanssa ja kutsui sitä puolisokseen. Vaikka itselläkin oli vastikään ero just takana.
Ihme nuohooja tuo hompsukkatohtori. Sittenhän talo sopii hänelle kuin nakutettu. Ostakoon pois, lienee vielä tutut hajutkin.😝
Kyllä kai se on reviirinsä merkinnyt jalkaa nostamalla jo silloin kun isäntä eli Rolf oli poissa ja pääsi pökkimään Jannea talolle
Seinissä ainakin 3 homon mällit.