Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessapaperien laatu huonontunut

Vierailija
25.03.2025 |

Olenko vain tullut vaativaksi, vai onko muut huomanneet saman, että lähes kaikki vessapaperit ovat nykyään ihan surkeaa laatua. Myös ne jotka olivat ennen hyviä, saa nykyään käyttää puoli rullaa kerralla kun paperi purustuu ja menee sormet läpi siitä. Onneksi on käsisuihku

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ostaa aina sitä k-menu vessapaperia mutta on kyllä kovaan ääneen vaatimassa että minun pitää antaa ostamaani parempaa vessapaperia sen käyttöön. En siis suostu käyttämään sitä seitinohutta k-menu paperia.

Vierailija
62/64 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liiterin Floralys 4 Lyers Supersoft on kirkkaasti paras.

Tää katosi lähi Lidlistä, ostin vuosikaudet sitä. Luulin, että loppui kokonaan, mutta jossain vielä myydään?

Koko Floralys tuoteperhe "katosi" viime vuoden lopulla, nyt sitä taas on, jotain muutoksia on itse tuotteissa mutta tuo Supersoft on sitkeää ja jämäkkää nimestään huolimatta.

Meillä oli vuosia käytössä ainoastaan yuo floralyksen nelikerroksinen, sillä se oli ainoa löydetty hyväksi todettu joka ei murentunut. Nyt kuitenkin tuon laadulle (ja hinnalle) on tapahtunut jotain ja sitä murusta ja nöyhtää on joka paikassa lattioilla asti. (Kuulostaa tyhmältä mutta tilanne nuorimman kanssa on tosi ).

Hyvät palstalaiset, onko jollakulla suositella tätä parempaa vessapaperia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ostaa aina sitä k-menu vessapaperia mutta on kyllä kovaan ääneen vaatimassa että minun pitää antaa ostamaani parempaa vessapaperia sen käyttöön. En siis suostu käyttämään sitä seitinohutta k-menu paperia.

Mahtaa mennä elämä vaikeaksi teillä on toivottavasti omat vessat

Vierailija
64/64 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka vahva ja pehmeä wc-paperille vahva suositus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi