Pin koodin uusiminen tehty liian vaikeaksi windows-järjestelmässä
> atlk laite on paskaa, piti uusia yhtäkkiä pin koodi ja sitten varmentaa outlookilla jonne ei tule viestiä ja sitten authenticvatorilla mutta kun asennat sen se vaatii vahventamisen "authenticatorilla tai outlookilla", ihan mahdotonta, onneksi onnistui vielä toisella maililla paska koko microsoft
Kommentit (4)
Eli ap ei osaa tehdä kaksivaiheistatunnistaumista. Melko luuseri..
Sullahan on se Mossadin kännykänvakoiluohjelma, jolla aeuraat minua ja postaat kaikki minun kännytiedot tälle palstalle. Miksi? Luuletko, että minä olen niin tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Eli ap ei osaa tehdä kaksivaiheistatunnistaumista. Melko luuseri..
Höpsis. Ne autentikaattorit tai koodien viestit eivät vain aina toimi. Puhelimissa esim. pitäisi sallia appeille kaikki mahdollinen urkinta, ja jos ei salli, ne eivät toimi. Eihän androidpuhelimissa edes mikkisoftan Excel toimi ellei salli sitä urkintaa. Ja jos sinulla on esim. kaksi puhelinta jossa on sama autentikaattori, ne vahvistukset voivat tulla väärään puhelimeen, jota sinulla ei ole mukana. Jne.
Tuli 15 vuoden tauon jälkeen hankittua windowsilla varustettu kone linuxin ja mäkin rinnalle. Oli kyllä järkytys huomata, kuinka kankeaksi jotkut perusjutut on jätetty.