Olisiko tarvetta Neocatelle?
Meiltä jäänyt yli muutama purkki Neocatea. Jos joku tarvitsee luovun niistä 15 e/purkki. Sijaitsevat Etelä-Pohjanmaalla. Lähettääkin voin, jos haluat, ja maksat postarit!
Kommentit (6)
Meillä on jäänyt kymmenisen purkkia sitä!Lähettämällä voin tietysti toimittaa mutta sillä tavoin ei viitsi kovin paljoa laittaa?Taitaa postikulut tulla niin koviksi!Voitko laittaa sähköpostiosoitteesi tähän(mulla ei olemassa tunnistamatonta osoitetta)niin sovitaan lähetänkö ja montako purkkia!
Kiitos!
mutta ajattelin kysyä sinulta Allis, että onko sulla antaa joku vinkki kuka lastenlääkäri E-P:lla on erikoistunut allergioihin? Ollaan kans E-P:lta ja ollaan käyty Lääkäritalolla V-M Martikkalalla, mutta hän on ilmeisesti enemmän sydänsairauksiin perehtynyt.
Heippa!
Me ollaan käyty juuri sillä V-M Martikkalalle ja saimme nopeasti häneltä kyllä asiantuntevaa apua.Mulla ei ole mitään valittamista.Neuvoi meitä puhelimitse toisella lääkärillä ensin käytyämme ja antoi reseptin neocateen puhelimitse kokeilua varten.Kotona oirepäiväkirjaa pidettyämme, saimme nopeasti ajan hänelle ja sen jälkeen lausunnot allergiasta, jotka etenivät hyvin kelaan ja saimme korvattavuuden nopeaan.Ei missään vaiheessa kyseenalaistanut meidän havaintoja ja tuntemuksia ja kaikki sujui hyvin!Häntä suosittelen kovasti, kävimme myös v. Vähäsarjalla. Olisi varmaan yhtä lailla sitä kautta hoitunut, mutta oli hankala saada aikoja hänelle, kun oli vähemmän lääkäritalolla!
Eli voin huokaista ja luottaa, että ollaan ainakin oikealla polulla. Mulla tuli vain pieni epävarmuus lääkäristä, vaikka kyllä ite olen ollu ihan tyytyväinen, kun eräs kaikkitietävä kaveri tokas, että miks me käydään sydänlääkärillä allergioitten takia...pitäs siis vain luottaa omaan vaistoon. Mutta kun sitä itse on kuitenkin näin alkuvaiheessa vielä aika tietämätön.
Mukavaa ja aurinkoista kevättä toivotellen! - Sulamit-
Mutta pitäisi varmaankin lähettää sitten. Montako purkkia sulla olisi?
:)