Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia tinderistä yli 50v naisena.

Vierailija
24.03.2025 |

Löytyykö seuraa ja millaista ?

Kaunis nainen 57v.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tinderiin laittaa oma ikä?

Käyn 40 vuotiaasta , olen hoikka ja nätti.

Ap

Mikäs siinä. Itse olen oikeasti 48 v nainen, mutta laitan iäkseni 25 v. 

Mä en noin paljoa, mutta 10 v alaspäin sanon,  täydestä menee. 

Nyt alan miehenä ymmärtää, miksi jo 25 v naiset Tinderissä usein näyttävät niin helvetin vanhoilta. 

Vierailija
22/38 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, mulla on miehenä käänteinen ongelma: päälle nelikymppisenä luulevat pitkälti yli viiskymppiseksi.

Kohta kai sitä pitää alkaa piippua polttamaan ja kiikkustuoli ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä voi maksamalla piilottaa ikänsä. Sillä voi nainen helposti testata kuinka "nuorekkaalta" oikeasti näyttää. Näin miehenä oma kokemukseni on, että jostain syystä Suomessa naiset tykkäävät itseään huomattavastikin nuoremmista miehistä. Itse saan paljon tykkäyksiä ikähaitarin yläpäästä kun Euroopassa kokemukseni on että tulee enemmän sieltä alapäästä. M48 +/-10v asetuksilla.

Vierailija
24/38 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa 

Vierailija
25/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No

Vierailija
26/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa 

Hyvä..en huoli..sua

Ap

Vierailija
27/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan löytyy, mutta muista että miehet etsii nuorempaa. Eli 57-vuotiaana sun genre on sitä kuus'vitosta miestä.

Mitä väliä, ei kukaan nainen silti halua geriatrisen setämiehen omaishoitajaksi.

Vierailija
28/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan löytyy, mutta muista että miehet etsii nuorempaa. Eli 57-vuotiaana sun genre on sitä kuus'vitosta miestä.

Miksi 8 vuotta vanhempaa? Minulla oli pitkä liitto ikäiseni miehen kanssa.Olen urheilullinen ja hoikka, tulen elämään vanhaksi.En halua että liitto päättyy kuolemaan 10v päästä 

Ap

Vierailija
29/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, mulla on miehenä käänteinen ongelma: päälle nelikymppisenä luulevat pitkälti yli viiskymppiseksi.

Kohta kai sitä pitää alkaa piippua polttamaan ja kiikkustuoli ostaa.

Miten hoidat terveyttäsi? Minä en juo, polta, ota aurinkoa.

Ap

Vierailija
30/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä voi maksamalla piilottaa ikänsä. Sillä voi nainen helposti testata kuinka "nuorekkaalta" oikeasti näyttää. Näin miehenä oma kokemukseni on, että jostain syystä Suomessa naiset tykkäävät itseään huomattavastikin nuoremmista miehistä. Itse saan paljon tykkäyksiä ikähaitarin yläpäästä kun Euroopassa kokemukseni on että tulee enemmän sieltä alapäästä. M48 +/-10v asetuksilla.

Nuoret miehet itse tarjoilevat itseään tinderissä huomattavasti vanhemmille naisille. Ovat raikkaita ja reippaita.

Vierailija
31/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaisin lähinnä s3ksiseuraa nyt viisikymppisenä, mutta en käy baareissa enkä uskalla mennä Tinderiin. Eli kokemuksia, jos sieltä jotain hyvää olisi löydettävissä!

Vierailija
32/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

57v on kyllä oikeasti kuuskymppinen, vähän niinkuin 47v on viiskymppinen. Aika moni pyöristää ikänsä alaspäin. Ja aika moni luulee olevansa keskimääräistä nuorekkaampi. Miksei vaan voi suoraan sanoa tarkaa ikäänsä, niin ei tule väärinkäsityksiä... 

Vierailija
33/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin Tinderistä elämänkumppanin viisikymppisenä. Enkä ole edes nätti enkä nuorekas ja ylipainoakin on. Mutta enpä minä mitään pinnallista ulkonäköön tai edes seksiin perustuvaa suhdetta tässä iässä kaivannutkaan, vaan ihmistä jonka kanssa vanheta yhdessä ja jakaa loppuelämä. Sellaisen löysin jo kolmanneilta treffeiltä, ja ne kaksi aiemminkin tavattua olivat oikein mukavia miehiä, ei vaan henkisellä tasolla tullut sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin tämän nykyisen avomieheni kanssa tuli heti.

Vierailija
34/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 vuotaiaana löytyi suhde, joka kesti 2 vuotta. Sitten olin vuoden sinkkuna ihan omasta halusta, kunnes menin taas Tinderiin. Useita treffejä, tapailuja ja noin puolen vuoden kohdalla löytyi nykyinen miesystävä. Ollaan seurusteltu 1.5 vuotta, näyttää loppuelämän suhteelta.

Olen normaalipainoinen akateeminen blondi

Vierailija
35/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hirveästi viestejä, yhden miehen kanssa jaksoin jopa tavata. Ei se siitä kumminkaan edennyt, en kiinnostunut hänestä. En löytänyt mitään muutenkaan kiinnostavaa, mutta tarjontaa olisi. Etkö tiennyt, että nyt on Milf-jutut muodissa? Saat ihan todella paljon ehdotuksia! Kuka niitä sitten jaksaa onkin toinen asia. Kokeile, sitten tiedät, voihan sieltä parisuhdekin löytyä.

Vierailija
36/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite on neliskymppinen mies ja tinderissä saan kaikilta naisilta, oon alfa.

Vierailija
37/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Vierailija
38/38 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+n ja suosittelen Tinderiä, valinnanvaraa on kyllä. Parilla treffeillä kävin ja nyt deittimies lähes samanikäinen, mutta mutta,  kaukana asuu ja halut minulla suuret.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi