Kokemuksia tinderistä yli 50v naisena.
Löytyykö seuraa ja millaista ?
Kaunis nainen 57v.
Kommentit (38)
Jaahas, mulla on miehenä käänteinen ongelma: päälle nelikymppisenä luulevat pitkälti yli viiskymppiseksi.
Kohta kai sitä pitää alkaa piippua polttamaan ja kiikkustuoli ostaa.
Tinderissä voi maksamalla piilottaa ikänsä. Sillä voi nainen helposti testata kuinka "nuorekkaalta" oikeasti näyttää. Näin miehenä oma kokemukseni on, että jostain syystä Suomessa naiset tykkäävät itseään huomattavastikin nuoremmista miehistä. Itse saan paljon tykkäyksiä ikähaitarin yläpäästä kun Euroopassa kokemukseni on että tulee enemmän sieltä alapäästä. M48 +/-10v asetuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa
Hyvä..en huoli..sua
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan löytyy, mutta muista että miehet etsii nuorempaa. Eli 57-vuotiaana sun genre on sitä kuus'vitosta miestä.
Mitä väliä, ei kukaan nainen silti halua geriatrisen setämiehen omaishoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan löytyy, mutta muista että miehet etsii nuorempaa. Eli 57-vuotiaana sun genre on sitä kuus'vitosta miestä.
Miksi 8 vuotta vanhempaa? Minulla oli pitkä liitto ikäiseni miehen kanssa.Olen urheilullinen ja hoikka, tulen elämään vanhaksi.En halua että liitto päättyy kuolemaan 10v päästä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, mulla on miehenä käänteinen ongelma: päälle nelikymppisenä luulevat pitkälti yli viiskymppiseksi.
Kohta kai sitä pitää alkaa piippua polttamaan ja kiikkustuoli ostaa.
Miten hoidat terveyttäsi? Minä en juo, polta, ota aurinkoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä voi maksamalla piilottaa ikänsä. Sillä voi nainen helposti testata kuinka "nuorekkaalta" oikeasti näyttää. Näin miehenä oma kokemukseni on, että jostain syystä Suomessa naiset tykkäävät itseään huomattavastikin nuoremmista miehistä. Itse saan paljon tykkäyksiä ikähaitarin yläpäästä kun Euroopassa kokemukseni on että tulee enemmän sieltä alapäästä. M48 +/-10v asetuksilla.
Nuoret miehet itse tarjoilevat itseään tinderissä huomattavasti vanhemmille naisille. Ovat raikkaita ja reippaita.
Itse kaipaisin lähinnä s3ksiseuraa nyt viisikymppisenä, mutta en käy baareissa enkä uskalla mennä Tinderiin. Eli kokemuksia, jos sieltä jotain hyvää olisi löydettävissä!
57v on kyllä oikeasti kuuskymppinen, vähän niinkuin 47v on viiskymppinen. Aika moni pyöristää ikänsä alaspäin. Ja aika moni luulee olevansa keskimääräistä nuorekkaampi. Miksei vaan voi suoraan sanoa tarkaa ikäänsä, niin ei tule väärinkäsityksiä...
Mä löysin Tinderistä elämänkumppanin viisikymppisenä. Enkä ole edes nätti enkä nuorekas ja ylipainoakin on. Mutta enpä minä mitään pinnallista ulkonäköön tai edes seksiin perustuvaa suhdetta tässä iässä kaivannutkaan, vaan ihmistä jonka kanssa vanheta yhdessä ja jakaa loppuelämä. Sellaisen löysin jo kolmanneilta treffeiltä, ja ne kaksi aiemminkin tavattua olivat oikein mukavia miehiä, ei vaan henkisellä tasolla tullut sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin tämän nykyisen avomieheni kanssa tuli heti.
49 vuotaiaana löytyi suhde, joka kesti 2 vuotta. Sitten olin vuoden sinkkuna ihan omasta halusta, kunnes menin taas Tinderiin. Useita treffejä, tapailuja ja noin puolen vuoden kohdalla löytyi nykyinen miesystävä. Ollaan seurusteltu 1.5 vuotta, näyttää loppuelämän suhteelta.
Olen normaalipainoinen akateeminen blondi
Tulee hirveästi viestejä, yhden miehen kanssa jaksoin jopa tavata. Ei se siitä kumminkaan edennyt, en kiinnostunut hänestä. En löytänyt mitään muutenkaan kiinnostavaa, mutta tarjontaa olisi. Etkö tiennyt, että nyt on Milf-jutut muodissa? Saat ihan todella paljon ehdotuksia! Kuka niitä sitten jaksaa onkin toinen asia. Kokeile, sitten tiedät, voihan sieltä parisuhdekin löytyä.
Ite on neliskymppinen mies ja tinderissä saan kaikilta naisilta, oon alfa.
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Olen 50+n ja suosittelen Tinderiä, valinnanvaraa on kyllä. Parilla treffeillä kävin ja nyt deittimies lähes samanikäinen, mutta mutta, kaukana asuu ja halut minulla suuret.
Nyt alan miehenä ymmärtää, miksi jo 25 v naiset Tinderissä usein näyttävät niin helvetin vanhoilta.