Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tilanteessa on kannattavaa irtisanoutua ja mikä tilanne pakotti itsesi irtisanoutumaan?

Vierailija
24.03.2025 |

Oletko irtisanoutunut joskus työstäsi ja jos olet, niin mikä ajoi sinut tekemään tämän päätöksen? Löysitkö uutta työtä ja kadutko päätöstäsi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vuosien harkinnan jälkeen. Työpaikka muuttui monella tavalla ikäväksi. Esihenkilöstä tuli vanhemmiten oudosti ailahteleva. Saattoi rähjätä yhtäkkiä jostain eikä kukaan ymmärtänyt että mikä sille tuli.

Vaihdoin samalla alalla toisen työnantajan palvelukseen enkä ole katunut päivääkään. Entisestä tiimistämme on lähtenyt muitakin.

Jokaisessa työpaikassa on huonoja puolia ja kaikilla huonoja päiviä, mutta jatkuvaa huonoa kohtelua ei kannata sietää. 

Vierailija
2/4 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen itse irtisanoutunut ja en ole koskaan katunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduin paikasta jossa olin pitkään. En myöskään jaksanut enää sitä työporukkaa ja koin olevani kiusattukkin siellä. Välillä olen katunut kun palkka oli hyvä, mutta parempi näin kuitenkin lopulta.

Vierailija
4/4 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä olen itse irtisanoutunut kaikista työpaikoista elämäni aikana, koska olen sitä ennen etsinyt ja löytänyt itselleni paremman.

Nyt olen sairaslomalla ja aivan loppu nykyiseen työhöni. Mietin jo irtisanoutumista, mutta tapani mukaan aloin hakemaan uutta työpaikkaa. Enkä aio ottaa lopputiliä tälläkään kertaa. Jos antavat potkut, niin tulee lyhyempi karenssi, jos en ehdi työllistyä sitä ennen. 

Lähetin jo pari hakemusta ja sain ensimmäisen kutsun haastatteluun. Saas nähdä, miten käy.