Pieni riita paisui valtavaksi
No, nyt on sitten eka aviokriisi tullut, ja näyttää siltä että ero tästä tulee väistämättä.
Meillä oli päivällä jotain kireyttä välillämme, ja mies ei puhunut oikein mitään.
Ilmoitin itse jonkun ajan päästä, että lähden lasten (4v ja 2x 1v) kauppaan. Olin pudottanut vahingossa puhelimeni sohvan väliin, enkä löytänyt sitä. Koska mies ei puhunut mulle, en pyytänyt häntä soittamaan puhelimeeni jotta se löytyisi, ja ilmoitin että mulla ei ole puhelinta mukana. Mieheni pillastui tästä, vei rattaat käsistäni ja otti toisen pienistä vessaan lukkojen taakse. Samalla haukkui minut pystyyn vastuuttomana ja huonona ihmisenä, koska en voi soittaa apua jos vaikka liukastun tai jotain vastaavaa. Mies käyttäytyi kuin mielipuoli ja haukkui minut vanhempana ja ihmisenä maanrakoon, ylireagoi siis täysin! Normaalisti täysin rauhallinen ja hyvä ihminen, joka olisi auttanut etsimään puhelimeni tai tarjoutunut vaikka tulemaan mukaan.
Yritin rauhoitella tilannetta, ja pyysin että mennään vaikka yhdessä kävelylle ja jutellaan asiat. En ole koskaan nähnyt häntä tuollaisena, ja hän ei ole ikinä haukkunut minua tuolla tavalla ja iskenyt kaikista arimpaan paikkaan eli vanhemmuuteen.
Kommentit (4)
Voisiko puolison mieltä painaa jokin muu asia jota hän itsekseen murehtii? Työtilanne tai raha-asiat? Jokin asia, joka on vaivannut pidempään ja lopulta purkautui näin? Kysyisin, mitä puolisolle kuuluu, miltä hänestä tuntuu ja miten hän voi. Jokin hänen mieltään todennäköisesti painaa koska normaalisi käyttäytyy eri tavalla.
Noin käy kun asuu jännämiehen kanssa. Otit miehen koska se on komea mutta se onkin sekopää.