Mitä tekisitte minuna? Asiaa mahdollisesta toisesta erosta
Erosin oltiin vuosi erillään. Mutta asuntokaupoissa tuli takkiin ja ei saatu myytyä. Rakennusvika mikä vaikuttaa myyntiin. Ajateltiin korjata se itse. Ei varaa teettää. Noh, ruvettiin sitten asumaan yhdessä vanhassa talossamme. Remontti ei vielä ole alkanut. Otin miehen takaisin. Mutta nyt tää näyttää ettei toimi yhtään. Mies lupaili että oli muuttunut jne....ei ole. Ihan sama paska kaikilla tavoilla. Nyt ei saada myytyä. Mulla ei varaa pitää vuokra asuntoa ja maksaa tästä kuluja. En oikein uskalla miehelle puhua kun on todella temperamenttinen. Ailahteleva. Voi hankaloittaa asumista tässä. Mikäköhän olis nyt järkevintä? Kun ei tää toimi. Mies kuumakalle ja mä ärsytän näköjään. Ei huolehdi itsestään yhtään, siis hygienia ym. Älkää kysykö miks oon alunperin mennyt yhteen. Huono itsetunto jne. Mä en tiedä miten pääsen tästä elävänä pois...mulla masennustakin ollut vuosia. Oon hoidossa.
Kommentit (6)
Sukulaisten apu? Serkulle asumaan? Äiti? Täti, kummitäti? Ehkä se menee halvemmalla kaupaksi nopeasti. Tai joku remppa eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Myykää pankille. Hinnalla ei niin väliä, kunhan pääsette siitä.
Miten myydään pankille asunto? Meillä vielä 50tuhatta velkaakin. Sitten se että en itse ole nyt töissä. Tarvisin rahaa uuteen asuntoon, joku pieni kaksio
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten myydään pankille asunto? Meillä vielä 50tuhatta velkaakin. Sitten se että en itse ole nyt töissä. Tarvisin rahaa uuteen asuntoon, joku pieni kaksio
Ap
Kysy pankista. Esim. Osuuspankilla on omaa kiinteistötoimintaa.