Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autokauppa hiljaista - autoala ehdottaa uutta romutuspalkkiota

Vierailija
24.03.2025 |

Autoala vetoaa liikenneturvallisuuteen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011119069.html

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään, että oma autoni olsi erityisen paljon turvattomampi kuin uudemmat autot vaikka autollani on ikää jo yli 10 vuotta. - Mutta kyllähän luonto kiittää kun viedään romuksi vanhat autot ja kaikki muutkin niin pikkukätösillä riittää töitä kun etsivät uusiin autoihin erityiesti sähköautoijen akkuihin soveltuvia raaka.aineita.

Vierailija
2/4 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se ongelma, että ne joilla on rahaa, ovat ostaneet sähköauton. Ne jotka eivät ole ostaneet autoa, heillä ei ole varaa ostaa autoa. Toki ympäristön kannalta on hyvä että romu-autot kerätään pois, mutta en usko että se liiemmälti piristää autokauppaa. Minä olen ostanut auton 2019, se piti vaihtaa jo vuosi sitten, mutta tein päätöksen että ajan sillä vielä 5 vuotta lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se ongelma, että ne joilla on rahaa, ovat ostaneet sähköauton. Ne jotka eivät ole ostaneet autoa, heillä ei ole varaa ostaa autoa. Toki ympäristön kannalta on hyvä että romu-autot kerätään pois, mutta en usko että se liiemmälti piristää autokauppaa. Minä olen ostanut auton 2019, se piti vaihtaa jo vuosi sitten, mutta tein päätöksen että ajan sillä vielä 5 vuotta lisää.

Aika monta "romua" saa korjata tieliikenteestä pois, että se on luonnonkannalta kannattavampaa kuin kokoaan aivan uusi auto. Toki asiaan varmasti vaikuttaa mm. se kuinka paljon autolla ajetaan ja missä kunnossa tuo "romu" on. Ei pelkästään se, että auto vanha tee siitä romua. -

Vierailija
4/4 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa vara parempi. Jo niiden uusien autojen laadun heikkenemisen vuoksi.

Mikä järki ostaa uusi auto joka kestää max 30tkm moottorin hajoamatta??

sähkövehkeet kestänevät aikansa mut hinta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme