Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Juhannuksena Juhla-Mokka saattaa maksaa reilusti yli 10 euroa paketti", sanoo paahtimomestari

Vierailija
24.03.2025 |

Helsingin Kahvipaahtimon toimitusjohtaja Aki Aunola on huolissaan ensi kesän sadosta.

Brasiliassa ja Vietnamissa, jotka ovat kaksi suurinta kahvintuottajamaata, saatiin viime vuonna huono sato, ja näkymä ensi kesän sadoille on se, että se ei tule olemaan niin hyvä kuin se parhaimmillaan olisi, Aunola kertoo.

Aunolan mukaan on epäselvää, voiko kahvi loppua jopa kesken kesällä, ja riittääkö hyviä laatuja tarpeeksi. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vit..u mä lopetan kahvin juonnin ja ryhdyn juomaan viinaa, se antaa mukavan potkun aamuun.

Vierailija
42/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tarjouksista hamtrannut jo 32 pakettia kahvia.  Ei hätää.

Toivottavasti on papuja. Ei jauhettu kahvi pysy hyvänä.  Vai riittääkö sinulle, että saa kofeiiniä? Silloin voisi ostaa apteekista pillereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tarjouksista hamtrannut jo 32 pakettia kahvia.  Ei hätää.

Toivottavasti on papuja. Ei jauhettu kahvi pysy hyvänä.  Vai riittääkö sinulle, että saa kofeiiniä? Silloin voisi ostaa apteekista pillereitä.

Vain raakapapu säilyy hyvänä pitkään, paahdettu vain vähän pitempään kuin paahdettu+jauhettu.

Vierailija
44/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tilaan kahvipapuni suoraan Italiasta.

Murto-osahinnalla ja moninkertaisella laadulla.

Italiassa viljellään melko vähän kahvia, eikä se ole mitenkään erityisen edullista.

-----------------Sillä väliä vaikka Italia tuottaa kahvinsa ja myy halvemmalla.Onko totta että tämä yhtälö on sinulle tuntematon? Cappuccino Italiassa maksaa alta 3 euroa . 

Vierailija
45/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo vaikka 20€  juo kupin pari päivässä.Maistuu hyvältä ku ei killitä koko ajan.

Vierailija
46/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusviikolla varmaan voi pyytää mitä tahansa Juhlamokkapaketista ja menee kaupaksi. Jos hinnat pelottavat niin pitää varautua, ilman ennustajan lahjoja sanon että pääsiäisenä tai äitienpäivänä kannattaa täydentää varastoja.

Vierailija
47/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ES purkki irtoo reilulla eurolla kahdeksi yöksi.

- yökkö

Vierailija
48/48 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vit..u mä lopetan kahvin juonnin ja ryhdyn juomaan viinaa, se antaa mukavan potkun aamuun.

Suosittelen. Itse harrastanut jo vuosia vapaapäivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme