Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ominaisuus rajoittaa työpaikan hakemistasi?

Vierailija
17.09.2008 |

Itselläni se on sosiaalisten tilanteiden pelko, vaikka moni ei päällepäin uskoisi. Menen aivan lukkoon esim. kokouksissa ja muissa joissa joudun olemaan esillä. Haluan mahdollisimman "näkymättömän" työpaikan vaikka koulutukseni mukaan olisin ns. korkeasti koulutettu. Harmittaa :/

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuutisen vuotta terapiaa sairalaa yms läpikäyneenä yritän taas ryhtyä töihin.,

Kammo aihetti lukkiintumisen kotiin ja sitä kautta masiksen.

Itselläni se on sosiaalisten tilanteiden pelko, vaikka moni ei päällepäin uskoisi. Menen aivan lukkoon esim. kokouksissa ja muissa joissa joudun olemaan esillä. Haluan mahdollisimman "näkymättömän" työpaikan vaikka koulutukseni mukaan olisin ns. korkeasti koulutettu. Harmittaa :/

Vierailija
22/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- liian hyvä koulutus (vaikka olisin valmis tekemään ihan perushommiakin)

- elämäntilanne: ikä 30+, naimisissa, lapseton

- rehellisyys (mun on vaikea suurennella taitojani, en ole yhtään kiipijä-tyyppiä)

- se, että arvostan niin monia muitakin asioita elämässä kuin työtä

so. tyytyväisyys omaan olotilaan näinkin.

- turhautuminen (työhakemusten jatkuva kirjoittelu on todella puuduttavaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sosiaaliset tilanteet pelottavat, eli meneminen uuteen työpaikkaan

- olen muutenkin pelkuri, en luota työkykyihini enää yhtään (kerran olen saanut potkutkin). Vaikka kuitenkin tiedän olevani ahkera ja luotettava KUNHAN työ on oikea.

- monta lasta ja nuorin vasta 2v. Mun on vaikea laittaa häntä hoitoon pitkiksi päiviksi.

- olen luultavasti ylikoulutettu niihin paikkoihin joita haluaisin hakea.

Lista on kai loputon... pelkään joutuvani olemaan kotona loppuikäni. Sitä en kuitenkaan halua, haluan todellakin työn!

Vierailija
24/24 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla terapia vasta alkamassa. Hirmuisesti tsemppiä!

Nyt kuutisen vuotta terapiaa sairalaa yms läpikäyneenä yritän taas ryhtyä töihin.,

Kammo aihetti lukkiintumisen kotiin ja sitä kautta masiksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan