Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ominaisuus rajoittaa työpaikan hakemistasi?

Vierailija
17.09.2008 |

Itselläni se on sosiaalisten tilanteiden pelko, vaikka moni ei päällepäin uskoisi. Menen aivan lukkoon esim. kokouksissa ja muissa joissa joudun olemaan esillä. Haluan mahdollisimman "näkymättömän" työpaikan vaikka koulutukseni mukaan olisin ns. korkeasti koulutettu. Harmittaa :/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotus on kyllä alkaa kertaamaan kielitaitoa.

Vierailija
2/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähinnä tuo ruotsin kieli on ruosteessa vaikka sitä tällä kaksikielisellä alueella tarvittaisiin melkein työssä kuin työssä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän se hakemista haittaa, mutta työpaikan saamista kyllä. Tällä tutkinnolla on vain pari hommaa, mihin voi tulla otetuksi vakavasti hakijana.

Vierailija
4/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pk-seudulla pitäisi osata ruotsia kunnolla.

Hävettää!

Vierailija
5/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vaihto tässä elämäntilanteessa (1 lapsi, 2,5v) on näköjään ihan mahdotonta kun mihinkään ei pääse vaikka koulutus ja työkokemus natsaisi.

Vierailija
6/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkailen, että korkeakoulututkinto on yksi este (ja olen oikeasti halukas aloittamaan ihan perustehtävistäkin), sitten yksi este voi olla se, että olen nuori nainen- potentiaalinen lastenhoitovapaalle jäävä.

Vierailija
7/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-haluttomuuteni tehdä vuorotyötä(koulutukseni perusteella ei tehdä vuorotyötä, mutta monet koulutukseni omaavat tekevät alempaa työtä ja vuorotyötä)

-pitkät välimatkat ja bensan hinta

- selkävammani

Vierailija
8/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli palstailen vaan täällä... Juon myös sujuvasti kahvia ja akateeminen olen...

Vierailija
9/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10 vuotta monipuolista työkokemusta mutta kun joka paikkaa mihin olen hakenut on yli 50 hakijaa niin niitä muodollisesti päteviäkin riittää ja haku tyssää siihen.

Vierailija
10/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu 5v:n koulutuksella tekemään alle 12e/h, sosiaalialalla se vaan on aika usein just kipurajalla.

Vierailija
11/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavaa paikkaa koska olen epävarma siitä onko minusta kuitenkaan niin vaativaan tehtävään. Toisaalta olen ylikoulutettu alemman tason tehtäviin, eikä minua sen takia haluta palkata niihin...

Vierailija
12/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty toimimaan aivan täsmälleen alani tehtävissä sillä en halua/pysty jättämään 2-vuotista lastani moneksi päiväksi. Tosin tilanne kyllä muuttuu vähän kun lapsi kasvaa..

Vierailija
13/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihdoin löytänyt työpaikan, jossa viihdyn erinomaisesti! Olen nyt ollut ko. työpaikassa 8 kk, ja jatkan ainakin 1,5 v tästä eteenpäin.

Sen jälkeen on mahdollista, että joudun vaihtamaan paikkaa paikkakunnalta muuton takia. Jo etukäteen harmittaa jos niin käy; nykyinen paikka on sekä työtehtävien, -kaverien että esimiehen osalta napakymppi, joten takuulla vaihtaisin huonompaan. Paitsi että palkkaa saisin muualla varmaan enemmän ;-)

Vierailija
14/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aiheuttaa paljon poissaoloja, ihan ennakoimattomastikin.

Vierailija
15/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa ja tää nykyisen kotimaan kieli ei kuulu niihin, joita koulussa opitaan. Puhun kyllä jo ihan ok, mutta kirjoittaminen on hidasta.

Vierailija
16/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä.

Vierailija
17/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen liki 40 v, akateeminen, mutta oman alan työkokemusta minulla ei ole kuin pari vuotta. Mitäs olin kotiäitinä pitkään...

Vierailija
18/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin vähä lähinnä etelässä, jonne en halua mistään hinnasta. Onneksi on vakipaikka toistaiseksi, joten en ole vakavissani joutunut tällaisia muutamaan vuoteen miettimään.

Vierailija
19/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin, en ymmärrä miksi pidän itseäni huonompana kuin muut. Vaikka monesti olen sitten saanut huomata, että joissakin hommissa pärjään jopa paremmin. En vain ole niin sosiaalinen tiimityöskentelijä kuin pitäisi olla, ärsyttävää!

Vierailija
20/24 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se estää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi